Vanhahkoissa Pioneerin stereoissa on FM-antennina yksinkertainen johdonpätkä (molemmat päät takana omissa liittimissä). Miten saisis asennettua kunnon antennin, koska tuo suhisee aika lailla? Ostin suojatun 75 ohmin radio/tv antennijohdon, josta otin stereoihin tulevan naarasliittimen irti, vuolin johdot erilleen ja laitoin stereoiden antenniliittimiin (suojakuori gnd:n ja kuparinen lanka " " -liittimeen). Toinen pää tuli asunnon seinään(ulkoantenni). Äänenlaatu ei kuitenkaan juuri parantunut, missä vika?
Kunnollinen antenni stereoihin?
Antenni
4
6564
Vastaukset
- kolmas
esimerkki kirjoitti:
Eikös teidän talossa ole radioantennille omaa rasiakytkentää???????????
- ymmärsin
kolmas kirjoitti:
Eikös teidän talossa ole radioantennille omaa rasiakytkentää???????????
".. Toinen pää tuli asunnon seinään(ulkoantenni). .."
Olisiko antennirasiaa kokeiltava jollain toisella toimivaksi tiedetyllä radiolla?
Tuo balansointi saattaa tulla kysymykseen em. tapauksessa radion puolella - seinässähän ollaankin epäsymmetrisiä. Toisaalta, onko sillä niin suurta merkitystä jos lähetin on hyvinkin lähellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002777Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342427
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212294Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232286- 642080