Kotimyyjä Aloe Vera - tuotteille

vitadialoevera

ETSIN ITSENÄISIÄ JÄLLEENMYYJIÄ KOTOA KÄSIN TAPAHTUVAAN MARKKINOINTIIN JA MYYNTIIN

Oletko positiivinen ja kiinnostunut itsesi ja läheistesi hyvinvoinnista?

Terveys ja hyvinvointi on ala, joka kasvaa tasaisesti suhdanteista huolimatta.

Miltä kuulostaisi, jos Sinä voisit aloittaa liiketoiminnan ilman taloudellista riskiä tai investointia? Voisit ansaita tarpeellisia lisätuloja vaikka remonttiin, asuntolainan lyhentämiseen, auton maksujen hoitamiseen, matkusteluun jne.

Etsin iloiseen tiimiini uusia innokkaita jälleenmyyjiä ympäri Suomea! Ota yhteyttä niin kerron Sinullekin tästä upeasta mahdollisuudesta minkä Aloevera tarjoaa! Ja ennen kaikkea tartu mahdollisuuteen voida paremmin, joka päivä.

Työ sopii erinomaisesti toisen työn tai opiskelun oheen, myös kotona oleville lisäansioiksi. Ei edellytä aiempaa myyntikokemusta tai - koulutusta, edellytyksenä ainoastaan internetyhteys (ainakin käyttömahdollisuus). Liittyminen ilmaista, ei vuosimaksuja tms.

Liian hyvää ollakseen totta? Ehkei kuitenkaan? Kerron mielelläni tästä mahdollisuudesta eikä tämä kuunteleminen sido Sinua mitenkään. Ota yhteyttä sähköpostitse ja saat lisäinfoa asiasta!
[email protected]

2

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Olen Oriflame-edustaja jo viidettä vuotta. Toimin aiemmin myös tiiminvetäjänä sekä senior tiiminvetäjänä, mutta muu työelämä vei välillä hetkeksi mennessään. Nyt tehdään paluuta Oriflamen maailmaan rytinällä ja kaipaisin ryhmääni aktiivisia ja innokaita myyntiedustajia lisää!

      Toivon saavani sinutkin tiimiini, sillä Oriflame-toiminta on oikeasti tosi mukavaa ja tästä on helppo tykätä.
      Liittyminen ei maksa mitään ja mitään pakkoja ja velvoitteita ei ole. Toimintaa voi siis kokeilla ja siitä voi jäädä halutessaan myös pois ilman kuluja. Riskejä ei siis ole. Verkostomarkkinoinnistakaan ei ole kyse, vaan ansaitseminen perustuu tuotteiden myyntiin.

      Minun tiimiläiselläni on mahdollisuus osallistua kaikkeen sähköisesti, jos maantieteellisesti ei pääse esim. tiimi-iltoihin paikalle. Tapanani on lähettää paljon sähköpostia ja pyrin olemaan kaikella tapaa tiimiläiseni tukena toiminnassaan. Aloitusvaihe toki on se meitä molempia paljon työllistävä, kun tutustutaan eri asioihin ja aloitusvaiheessa on ne kaikki erityisimmät tsempin paikat, kun aloittajan ohjelma kannustaa starttaamaan vauhdikkaasti erilaisten palkintojen kera. Nytkin on meneillään aloittajan ohjelma, jossa voi saada erilaisia tuotteita veloituksetta tai vain muutamalla eurolla.

      En velvoita tiimiläistäni mihinkään minimitasoon, mutta toki tsemppaan monin tavoin, jotta työ olisi mielekästä sekä minulle että tiimiläiselle! Itse tosin huomasin aloittaessani aikanaan, että hyvin nopeasti Oriflame ”vei mukanaan” ja innostuin aina vain enemmän. Erilaiset kampanjat ja kilpailut myös saivat helposti tempaistua mukaansa, kun oli mukava tavoitella erilaisia tuotepalkintoja tai matkoja. Tietysti aina pitää muistaa myös kohtuus eli työn on oltava mukavaa, eikä vain suorittamista.

      Perusideana on siis esitellä tuotteita ja/tai jaksoesitteitä tuttaville, sukulaisille jne. ja kerätä heiltä tilauksia. Kun olet tehnyt netin kautta tilauksesi, saat tuotteet haluamallasi tavalla toimitettuina ja sitten voit toimittaa ne asiakkaillesi. Maksu tuotteista kannattaa ottaa asiakkailta viimeistään tuotteen toimitusvaiheessa, ettei vaan jää rahoja maailmalle. Itse maksat tuotteet Oriflamelle sitten esim. tuotteiden mukana tulleella laskulla, jossa tuotteet ovat siis pääsääntöisesti 25% edullisempia kuin esitehinnat. Tässä välissä tapahtuu siis sinun provisiosi saaminen. Jos innostut keräämään pienen tuotevalikoiman itselle, on todettu kyllä, että pitämällä kauneusiltoja eli kutsuja, saa parhaan myynnin.

      Oriflamessa päätät siis täysin itse, mitä haluat tehdä ja kuinka paljon ansaita vai haluatko vain mukavan harrastuksen. Tätä voi tehdä siis täysin itselleen sopivalla painotuksella. Työajat ja ajantarve riippuvat siitä, millaisia tavoitteita itsellesi asetat. Oriflame voi olla vähän aikaa vievä harrastus tai tuottoisa kokopäivätyö, sinä päätät! Riippumatta siitä, haluatko käyttää hyviä tuotteita edullisesti, ansaita ekstraa tai luoda uran, Oriflame muotoutuu elämääsi. Oriflame palkitsee muutenkin kuin rahassa. Se antaa uutta mielenkiintoista tekemistä ja uusia ystäviä. Hyvästä työstä palkitaan palkinnoilla, jotka voivat olla esimerkiksi tavaroita, tapahtumia tai matkoja kotimaassa ja ulkomaille. Myyntiedustaja voi osallistua Oriflamen järjestämiin koulutuksiin. Aina on meneillään jotain mielenkiintoista ja mukavaa. Tukenasi on osaava joukko oriflamelaisia, jotka auttavat mielellään ja tietenkin minä tiimin kokoajana.

      Tuotevalikoimasta voisin kertoa sen verran, että perinteisen meikkimaailman lisäksi Oriflamelta löytyy myös koko perheen ihonhoito- ja puhdistustuotteet, valtavat määrät tuoksuja, Wellness-hyvinvointituotteet ja vaihdellen myös muodikkaita asusteita. Ihana sarja on myös Reilun kaupan sertifikaateilla varustettu Ecobeauty. Vartalo- ja hiustenhoitotuotteet kuuluvat myös valikoimaan. Koko valikoiman löydät netistä osoitteesta http://www.oriflame.fi ja tietenkin jaksoesitteistä.

      Kaikilla tuotteilla on täydellinen 14 vrk:n palautus- ja vaihto-oikeus ja Oriflame on Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsen ja noudattaa Reilun Pelin Sääntöjä.
      Oriflame-tuotteita ei ole koskaan testattu eläimillä. Emme ole myöskään testanneet tai testauttaneet tuotteiden raaka-aineita elämillä. Myös alihankkijamme sitoutuvat noudattamaan Oriflamen linjauksia ympäristön- ja eläintensuojelusta.

      Toivottavasti innostut tulemaan mukaan tiimiini, sillä tätä voi aidosti suositella! Laita viestiä minulle, niin kerron lisää! Nyt on erinomainen aika startata!

      oriflameposti (at) gmail.com

    • Katso lisää

      Moi. Suosittele tuotteita joiden hinta/ laatu on hyvä. Markkinajohtaja Suomessa. Katso alhaalla Aloe Vera sivusto www.aloe-vera.fi. Laadukkaat Saksalaiset Aloe Vera tuotesarjat ilman kalliita aloituspaketteja. Heti 35-40 % edullisemmin. Bonukset tilille rahana 3-21%. Siis mene www.aloe-vera.fi PS Eikä ole mitään amerikkalaista verkostomarkkinointia vaan suoramyyntiä.

      60 vrk 100 % palautusoikeus. Löytyy myös paljon muita tuotteita eri kuvastoistamme Kuten edullsia mineraalipohjaisia meikkejä, samoin de luz meikkejä. Kaikki 35-40 %. bonukset 3-21%.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe