mulla on poikaystävä ja oon seurustellu sen kans puoli vuotta....
Mä oon käyttäny e-pillereitä kaks kuukautta ja mulla on ollu kuukautiset kerran sinä aikana.
Nyt ois toinen kerta ku niitten pitäs tulla.
Ne on myöhässä 3 ja kohta 4 päivää kun viimeksi ku söin viimesen e-pillerin viimekerralla niin menkat tuli samana päivänä.mikä todennäköisyys tulla raskaaksi vaikka käyttää pillereitä?
Jos ne ei oo ilmaantunu huomiseen mennessä mä soitan terkkarille...!!
Auttakkaa?? 19.8-20.8 aikaa auttaa..
9
903
Vastaukset
- öööh
En oo ihan varma. Muistaakseni jotain 1-3%. Jos ei tuu ainakaan paris päiväs, mee terkkarille. Ootko varma, että oot käyttäny niitä ihan oikein...? Sulla on kuitenkin varmaan se joku pakkaus tallessa. Lue tarkkaan.
- tyttö hädässä vastaa jällee...
Olin ottanu aikeaan aikaan pillerit. olin vain niin paineessa kun ystävälläni joka kans käytää pillereitä jo toista vuotta niin sillä ei ilmennyt alussakaan tällästä.
kiitos kuitenkin huolenpidosta tai jostaki:)
kaunista päivän jatkoa!
- SanSainii90
on 99% varmaa et ne estää sen:) näin se on..
- jacko
Ei kannata huolestua. Pillerien aloittamiseen kuuluu kuukautisten epäsäännöllisyys. Sinulta saattaa jäädä jotkut kuukautiset jopa välistä. Välillä taas vuotoa saattaa ilmetä myös sinä aikana kun syöt pillereitä. Eli vasta kun olet syönyt niitä jonkin aikaa, tasaantuu kierto taas ja voit tietää jopa päivälleen, milloin kuukautisesi alkavat.
Jos olet silti huolestunut, soita ihmeessä terveyskeskukseen, rauhoittaa mieltäsi. =) - ...
Itellä oli niin, että kun pe-aamuna otin viimisen pillerin niin yleensä vasta ti alko menkat. En muista enää, että miten se alussa oli. Kestää varmaan muutaman kierron, että elimistö sopeutuu tähän uuteen ylimääräisten hormonien sanelemaan rytmiin. On todella harvinaista, että tulis raskaaks vaikka syö pillereitä ohjeen mukaan, mutta kyllä niinkin voi käydä. Ootko ihan varma, että oot ottanu pillerit ohjeen mukaan, etkä esim. unohtanu ja ottanu jonkun liian myöhään?
- tyttö hädässä vastaa...
Kiitos kun vihtit vastata tähän,ja kuluttaa kallista aikaasi. menkat tuli seuraavana aamuna.
- mitäs tässä nyt
No alkoko? Ellei, niin minä sijassasi kävelisin apteekkiin ja ostaisin apteekin raskaustestin ja tekisin sen ohjeiden mukaan. Ellei näyttäisi, että oon raskaana, odottelisin sydän kurkussa vielä vähän ja marssisin sitten terkkariin. Tai vaihtoehtoisesti voisi tietysti suoraan sinne terkkariinkin mennä. Aina parempi tietää, kuin luulla.
- Tyttö hädässä vastaa..
Kiitos kun vihtit kirjottaa...ja kuluttaa kallista aikaasi.
Kuukautiset alkoivat seuraavana aamuna,onneksi!
Kiitän niitä jotka viitsivät vaivautua moiseen!
- Apsu
Ne voivat joskus jäädä luonnollisesti väliin. Itselläni alkaa aina perjantaina kun otan viimeisen pillerin sunnuntaina, eli tulevat vain pari päivää. Mielestäni näin on hyvä.
Jos asia painaa mieltä kannattaa tietenkin selvittää se, sillä siitä pääsee. En kuitenkaan usko että olet raskaana jos olet pillerisi tunnollisesti muistanut ottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648