Kertokaa kokemuksia kihloihin menosta jouluna..?!
Olen menossa joulun aikoihin kihloihin ja olen siitä todella onnellinen. Ollaan seurusteltu jo yli vuosi ja hän on se oikea minulle!
Rakastava, lohduttava, ymmärtäväinen jne. ja osaa rakastaa ja hoitaa lapsia ja kotia!
Kihlasormus on varmasti ihana "joululahja", joka pysyy tallessa, vasemman käden nimettömässä aina.
Ihanaa!!
Jouluna kihloihin...
8
2183
Vastaukset
- Karvis
Pikkasen tipahdin kärryiltä? Eli jouluna jompi kumpi kosii vai annatte lupauksen silloin siitä, että aiotte mennä naimisiin? Vai laitatte silloin vasta sormukset, mutta olette jo kihloissa?
Vai julkistatte kihlauksenne silloin jouluna muille?
Mikäs siinä, jouluhan on tunnelmallista aikaa! Ja perhejuhla.
Niin niitä kokemuksia... ei ole kyllä. Olen kyllä kuullut jonkun menneen silloin kihloihin. Ja naimisiinkin jotkut menee joulun aikoihin.- onnellinen
Niin että.. Poikaystäväni kosii ja sormukset vaihdetaan. Ollaan sovittu että naimisiin mennään ja siihen ollaan jo lupauduttu, toisillemme, mutta kihlat ostetaan jouluna. Ja sillon saavat muut tietää että ollaan kihloissa ja aidotaan avioliittoon.
Tiedän hyvin harvoja jotka on menneet jouluna kihloihin.
Sellasen parin tiedän jotka oli tehny sillain että, he olivat sopineet mihin aikaan laittavat jouluaattona sormukset sormeen. Eli eivät olleet kahdestaan siinä tilanteessa vaan kummatkin olivat omissa kodeissaan.
Mielestäni siinä tilanteessa tarvii olla molemmat kun lupautuu avioliittoon...
- Anni
Minua kosittiin Tapaninpäivänä. Ja suostuin! Iloinen yllätys oli..
- perhonen
...sillä viime jouluaattona mieheni kosi minua joulusaunan lauteilla. Oli piilottanut sormuksen pesukoneeseen ja kävi sen sieltä hakemassa. Vähän osasin odottaakin jouluista kosintaa, kun mieheni oli niin oudolla tavalla täpinöissään joulunvietosta:) Mutta kosimistilanne yllätti silti minut. Siinä me oltiin, niin kuin miehenikin "puheensa" aloitti, kaikki esillä toistemme silmien edessä. Oli kyllä ikimuistoinen joululahja (vaikka pukin pussista löytyi sitten vielä ihana pieni pakettikin), eikä parempaa tapaa kosinnalle olisi voinut ollakaan.
Mukavaa joulun odotusta sinulle siis jo nyt!- Bella
ja se oli ihana joulu - tulen muistamaan sen aina...
- Morsian05
Lauantai iltana poikaystäväni kysyi multa et tulisinko hänelle vaimoksi. Mä lupauduin ja yhdessä sovittiin, että jouluna mennään kihloihin ja ostetaan sormukset.
- noonu
"Lauantai iltana poikaystäväni kysyi multa et tulisinko hänelle vaimoksi. Mä lupauduin ja yhdessä sovittiin, että jouluna mennään kihloihin ja ostetaan sormukset."
Te olette jo kihloissa. Sormukset ei asiaan millään tavalla liity. Typerää sopia päivä, jolloin "kihlaudutaan", kun kihloissa kuitenkin jo ollaan.
- noonu
"Kertokaa kokemuksia kihloihin menosta jouluna..?!
Olen menossa joulun aikoihin kihloihin ja olen siitä todella onnellinen. Ollaan seurusteltu jo yli vuosi ja hän on se oikea minulle!"
Miksi ihmeessä sovitte etukäteen päivän, jolloin sovitte kihlauksesta? Jos hääpäivän olette jo sopineet, tai luvanneet mennä toisenne kanssa naimisiin, te olette jo kihloissa.
Vuosi on aika lyhyt aika oppia tuntemaan toista. En minä ainakaan vielä uskaltaisi luvata toiselle olevani hänen kanssa koko loppuelämäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648