kun pikkupoikana hiivin tätini selän taakse samaan sänkyyn, kun vilutti. Tätini nukahdettua ainakin niin luulin, ryhdyin varovasti raplaamaan hänen pilluaan. Hän nukkui pelkässä yö paidassa Pillun tultua kosteaksi työnsin sinne varovaisesti pippelini. Nytkyttelin pippeliäni edes takaisin nyt jo märässä pillussa. Kohta sainkin ensimmäiset orgguni. Aamulla huomasin hänen katsovan minua aivan toisin silmin. Mahtoikohan hän kuitenkaan nukkua....
Muistuu mieleen..
4
7162
Vastaukset
- AÄk
no huhhuh minkä ikäne olit?
- rudi....
8v
- Rudi...
Olin 15 vuotias kysymyksessä oli isäni sisko. Samoissa merkeiissä harrastin myös sexiä äitini siskon kanssa joka asui pohj. karjalassa jossa olin kesäisin.
- 19.v tyttö
Itellä erinlainen irl tarina, vain naiselta. :-D
Olin 15.v neitsyt tyttö ja poikaystäväni, jonka kanssa olimme seurustelleet muutaman kuukauden, oli tullut kylään. Olimme pitäneet hauskaa, käyneet uimassa, pussaileet, katsonoot leffoja ja muutakin mukavaa. Nukuimme samassa sängyssä, sillä emme tahtoneet olla erillämme toisistamme, ja muutenkin toinen sänky olisi viereisessä huoneessa. Nukahdin ehkä puoleksi tunniksi, kunnes tunsin kuinka poikaystäväni alkoi kuiskailemaan korvaani jotain. Leikin nukkuvani, sillä en jaksanut nyt kuunnella häntä. Pian kuulin kun hän sanoi " hyvä. " ja veti peiton pois päältäni. Tunsin kuinka hän alkoi vetämään alkkareitani hiljaa vain alemmaksi ja alemmaksi. Pian tunsin kuinka hän avasi haarovälini ja hän tiputti bokserit jalkaansa. MArkus ( poikaystäväni ) tuli päälleni ja näin sirillä olevalla silmälläni kuinka hän tarrasi kullistaan kiinni ja työnsi sen neitsyt pilluuni. Siinä vaiheessa avasin silmäni ja sanoin " Jaahas jaahas. Ai näissä aikeissa sitä ollaankin. " Poikaystäväni näytti nololta mutta kysyi " No haluatko sä jatkaa vai..? " Vinkkasin hänelle silmää, ja vedin paitani pos päältäni. Minulla ei ollut rintaliivejä oten olin siinä alasti, kuten markuskin. Tuo jatkoi työntöjään, ja se tuntui todella hyvältä. Hän oli kokenut, mutta en osannut arvata että hän niin hyvä olisi. Pian poika laukesi sisälleni ja minä sain orgasmin. Rakastelimme vielä hetken kunnes olimme molemmat lauenneet niin monesti ja olimme aivan puhki.
Oliko hyvä? :D Ihan totta oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663235
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272293Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681859Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281775Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291261Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631177