Tein reilu viikko sitten LinkedIn profiilin, mutta se ei edelleenkään näy jos teen nimelläni Google haun. Ystävilläni on mielestäni samat yksityisyysrajaukset, mutta heidät löytää Googlella. Vai onko siellä jokin erillinen kohta google-näkyvyydelle? LinkedInin sisäisellä haulla minut kyllä löytää.
LinkedIn profiili googlessa
3
2890
Vastaukset
- No tuota...
Siihen voi mennä tovi, ennenkuin Google löytää profiilisi. Sitä voi edesauttaa se, että joku toinen sivu linkittää profiiliisi, koska google löytää paljon sivuja tietokantoihinsa seuraamalla linkkejä.
Google "haravoi" sivustoja tietokantoihinsa tasaista tahtia, mutta toki koska sivuja on hyvin paljon, voi mennä tovi ennenkuin tulee näkyville tai lähtee pois näkyviltä - tyhmä
voisiko joku auttaa, miten saan tietoni/profiilini pois Linkedlin sivuilta?
- Anonyymi
Minulla näkyy, ja ilmeisesti olen laittanut ruksin siihen kohtaan jossa kysytään. Minulla on sellainen ongelma etten pääse sitä poistamaan. Olen 3 pv yrittänyt kirjautua tililleni mutta se on jotenkin lukossa enkä pääse tietoihin. Mistäs saan avun kun en pääse LinkedIn omaan profiilini. Ei ole tiedossa asiakastukea ilman että olet omissa tiedoissa. En ikinä enää Laita sinne mitään, kun olen päässyt "ineen." 😡🤬
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386