ketkä ei pelaa rs ja on lopettanu pelin niin ukot tänne

herux33

kaikki tänne laittakaa rs ukkonne millä ette enään pelaa vaan ootte lopettanu koko rs pelin joten tänne nimiä ja saliksia tulemaan odotan mielelläni että saisin ukon

12

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justsomerandomdude

      Vittu luuleksä et jku antais sulle sen ukon??? Et varmaa vaa osaa tehä uutta käyttäjää :DDDD

    • herux33

      oot jonne ja pelle jos et anna mulle ukkoa

    • oot tyhmä

      sä tässä pelle olet kun matkit aina ukon nimeä äsken olit rs-hoast ja nytten olet herux33 oot se sama tyyppi ja jätkä sulla taitaa olla vaikeuksia

    • oot tyhmä

      hei sori vaan toi aikasempi rageeminen netti katkes ja menetin runet nii olin vähäc hiiles sori tyyppi oot ihan jees

    • sinä oot tyhmä

      noni tulihan se perille ja älä matki mun nimeä plz tai mun pitää vaihdella koko ajan nimimerkkiä kuten säki ja se on ärsyttävää jote lopeta tyhmä tai sit mä kerron ylläpidolle ja laittaa sut estolle ja ip bannit sulle tulee jote jos jatkat tätä viellä niin sulle varmasti tulee ne jote toivon ja kannatan lopettamista jos et halua että tämä asia menee pahemmaksi suuntaan päin

    • sinä oot tyhmä

      miks tääääääääääääää pätkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?!?!??!?!!?

      • sinä oot tyhmä

        olen tästä lähin hiljaa ja en kommentoi ja laita viestei nii sittei matkita mua ainakaa tai sit matkin sua vaa


    • ;:_:;`?=)(/&%¤#"!½@

      no jos matkit niin sano tää kokonaan jos jaksat kirjoittaa tämän lauseen ja saman jutun ettei mene mikään pieleen en usko et jaksat mutta semppiä en usko et jaksat tehdä tota samaa jdfsdkölkögkldflgklödlgkköläölfödkgkldfkädgödfölgkldfklägklfklgökgklflöglkdfg,bm,vb.mmgdkögkllögöklgklökldöfklögltrotpykoptyköökgkköökdgkölkgfklögkllöövm,.m,vm,fggfklöködgköfklöklövccvm,,cvm,m,,gf.dflglfgöklklöklglklököcv,.vvm,.cv,.vc,.fgldgfklfklölövklöcklvcvklvklcklöcvlköklöfldfllgfkllklöcvv-c,vc.-fgdgklökfklöcv,cv,c,-vcv,-,.gfölö klödfködlköfdkldfkldklöklvccvm,.cv,.m,.cvm,.fdköldklödfklödfklö,cvmmv.xc.,cv,vm.,vc,dfldfkdköldlöklölcvcvcvm.cm,m.dfdlödfkfdkfkldödm,.cvmcmvcm.v,.mcxmvmc.,dfdf.sdfdksdfsdföcvxm,c.mm,.cvm,xcmcxcvmcv,mdfkökdlöklkdfdkcvcmx.xcmm,cvm,cm,vm.mdfjkkdjfjkfjdkjdffjkfjkjkfdjksfjkdfjkcvjkcxv,.cvm,.cv.m,cm,.cvxmcvm,.xcvcm,.cvmcvcvm.

    • pettynyt ihmisiin

      herux bää oon laiska paska enkä jäksä tehä ilmaista rune ukkoa ja kehittää sitä menenpäs suomi24 ukkoa ruikuttamaan

      herux. saanko ukon
      joku. et
      herux. olet sitten homo

      logic? vitun pelle mee tekee oma ukkos runescape on muutenki perseestä miksi pelaat sitä ennemin df tai zp tai jao ei vitun pelle

      • pettynyt ihmisiin

        pettynyt ihmisiin bää oon laiska paska enkä jäksä tehä ilmaista rune ukkoa ja kehittää sitä menenpäs suomi24 ukkoa ruikuttamaan pettynyt ihmisiin saanko ukon joku et pettynyt ihmisiin olet sitten homo logic vitun pelle mee tekee oma ukkos runescape on muutenkin perseestä miksi pelaat sitä ennemin df tai zp tai jao ei vitun pelle


    • pettynyt ihmisiin

      pettynyt oon sinuun koska oot itse niin laiska ja et osaa tehdä itse ukkoa 7vuotias pentu runescapeen vaan pyydät joltakin antamaan sulle valmiin ukon ja sitten valitat että se pöllittiin ja meet itkemään äitin syliin ja sitten sulla taisi tulla pahamieli että pääsi pisut housuun ja sun housut kastui märäksi ja tämä ei jää tähän urpo koska jos jatkat saat samalla mitalla takaisin oot niin vitun ärsyttävä ja vajaa mee hoitoo siitä pera91 ja sä tässä olet homo paska hintti runkkari läski pervo homo huora läski jumalauta perkele paskiainen paska vittu ja sulla tuli

      trollaa alas päin niin näet lopun ja paskoit housuun











      oot nii kersa oot nii kerta joka paskoo housuu ja kusee eikä pese niitä koskaa ikinä pois vaa jätät ne haisemaan hähäähhä hööhöhhö hehehe hiihih hahahah siitä saa mitä ite laittaa tänne nettiin koska sinä viellä jouduit kiinni niin joku vetää sua turpaa etkä sitten mene pitkälle koska ei kannata urppailla kaikille koska netti on pahapaikka eikä kannata jäädä kiinni koska tiiän että jotkut tyypit saa asiasta selvää mutta en kerro muuten itekki jäisin kiinni








      uskoit mun kaikkii juttuihi häähähä höööh heheh hihih hoohoh et ees tunne mua etkä tiiä mis asun jote nauti elämästä ilman tupakkaa ja alkoholia

      tämä ei sovellu lapsille eikä järkyttäville ihmisille voi olla pahoja kohtauksia mutta älkää loukatko itteänne jos luette tän ja koette koska tolle piti antaa kosto koska se kosti mulle mä aina kostan jos toi kostaa mulle eikä näitä viestei saa mitekää pois tai sit saa mut joku saa ne ainaki pois

    • kersoja kaikki

      opettele kirjoittamaan se on pää eikä bää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe