Tuplistamme (Milma Lotta Fiona ja Elmo Veikka Luukas) tulee isoja sisaruksia piakkoin, kun saamme perheenlisäystä pikku tytön myötä.
Pienimmälle halusimme myös pehmeän, soljuvan ja ei-ihan-tavallisimman TOP10 nimen. Toiseksi nimeksi tulee ehdottomasti Kerttu, joka on suvussa kiertänyt nimi. Se löytyy minun isomummiltani ja isotädiltäni sekä pikkusiskoltani.
Milman toinen nimi Lotta ja Elmon Veikka tulevat myös suvusta, tosin hiukan muunneltuina (Charlotasta ja Veikosta). Kolmannet nimet on sitten vain valittu sen mukaan mikä miellytti korvaa.
Mainittakoon että miehelläni on myös tytär Hilla Tuulikki 9v, ja olisi hauskaa jos vauvan nimi olisi yhdistettävissä myös siskopuolen nimeen : )
Kiitos jo etukäteen!
Milma ja Elmo saavat siskon
12
120
Vastaukset
- saunatonttunen1
Kivat nimet teidän kaikilla lapsilla =). Ehdottomasti seuraavalle nimeksi Amila!
Alma
Alina
Noona
Aamu
Emili
Emily
Hilma
Nella
Nelia
Neelia
Nelli
Mila
Adele
Olivia- amilalle ääni
Kannatan Amilaa! samat kirjaimet kun Milmassa, mutta ihan erilainen nimi silti :)
- Primrose
Helmi, Ilmi, Salme, Sanelma, Selma, Silmu, Telma. Valma
Alina, Elina, Helena, Helinä, Ilona.
Lilli, Milla - Jorma Hirvonen
Milma, Elmo ja Mölli
- esim.
Milma, Elmo ja Ramina
- näin.
Ilmi Kerttu Sinikka
Alma Kerttu Kyllikki - jenna.
Hilla, Milma, Elmo ja:
Matilda
Alda
Maini
Viena
Tilli
Pihla
Aino
Emma
Anni
Sonja - Täti
Valmu, Aili,
Saila, Soila,
Elsa, Isla,
Juuli, Kaisla,
Vilja, Lilja,
Laila, Leila,
Neela, Seela,
Oili, Pihla, Silja,
Silva, Paula,
Pilvi, Tuuli,
Venla, Vaula,
Viola, Heljä - Hardany
Kivoja ehdotuksia :)) Luimme kaikki läpi ja seuraavat "jäivät mieleen":
Alina
Aamu
Salme
Valma
Matilda
Viena
Laila
Leila
Ihania erilaisempia ehdotuksia kerrassaan :) Varsinkin kaksi viimeistä, niitä emme olisi tulleet kai ikinä ajatelleeksi. - Ossi Puolakka
Milma, Elmo ja PIMPPI
- Täti
Tuli vielä mieleeni LAIMI.
Nimi ole kovin yleinen nykyään, mutta joka vuosikymmenellä muutama tyttö on tämänkin nimen saanut.
Kun olin pieni, sukulaisteni naapurissa asui Laimi-täti - vanha herttainen nainen:)- eijei tuollaisia
Laimi = laimea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169232
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266028- 1024878
- 614848
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753490- 583447
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv582902- 432701