FAR CRY Miten ?????

cap

MITEN SAAN KOODIT TOIMIMAAN, KONSOLI AUKEA § TÄSTÄ NAPPULASTA MUTTA MITÄ PITÄISI ENSIN KIRJOITTAA ETTÄ SAA KOODIT TOIMIMAAN..
KIITOS AVUSTA JOS VOIT AUTTAA....
HALUAISIN SAADA KAIKKI ASEET KÄYTTÖÖN GOD KOODI!KIITOS...

13

11580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keimo

Kirjoitat vain, että OMOHNELO. Muista kirjoittaa ISOILLA KIRJAIMILLA!

• jtr

Ota kopio pikakuvakkeesta ja katso properties. Siellä on kohta "target" kirjoita riville "C:\Program Files\Ubisoft\Crytek\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -DEVMODE. Tarkalleen tuossa muodossa. sen jälkeen avaat pelin tuon kopioidun kuvakkeen kautta. Tämän jälkeen saat kaikki aseet painamalla P ja kaikki ammukset painamalla O GOD moden saat päälle painammalla backspacea.

Seuraavaksi kirjoita myös pienillä kirjaimilla. :)

Missä kohdassa olet muuten pelissä?

• cap

sain kirjoitettu niin kuin sanoit,ja käynnistin pelin uudesta pika kuvakeesta mutta ei koodit toimi. miksi ei p tai o eikä muut kaan, ainoa koodi mikä toimii on /map bunker muut kentät aukeaa kun painaa § ja kirjoitaa /map bunker. mutta lisää aseita god koodit ei toimi .miten saan kyseiset koodit toimimaan.voitko auttaa..Kiitos etukäteen hyvistä neuvoista!!!???
        olen myös kirjoittannut god_mode_count=1 koodin mutta ei vaan toimi . mitä pitäisi tehdä??? PS:olen ekalla kierroksella vielä......ter:cap!!

• jtr
        cap kirjoitti:

sain kirjoitettu niin kuin sanoit,ja käynnistin pelin uudesta pika kuvakeesta mutta ei koodit toimi. miksi ei p tai o eikä muut kaan, ainoa koodi mikä toimii on /map bunker muut kentät aukeaa kun painaa § ja kirjoitaa /map bunker. mutta lisää aseita god koodit ei toimi .miten saan kyseiset koodit toimimaan.voitko auttaa..Kiitos etukäteen hyvistä neuvoista!!!???
        olen myös kirjoittannut god_mode_count=1 koodin mutta ei vaan toimi . mitä pitäisi tehdä??? PS:olen ekalla kierroksella vielä......ter:cap!!

Etsipä search komennolla sellainen file kuin devmode.lua ja sen jälkeen etsi kirjoita sinne seuraava koodilitanja:
        function ToggleGod()
        if (not god) then
        god=1;
        else
        god=1-god;
        end
        if (god==1) then
        System:LogToConsole("God-Mode ON");
        else
        System:LogToConsole("God-Mode OFF");
        end
        end
        Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);

Tämän jälkeen tallenna file samalla niellä. Otithan kopion siitä originaalista. Seuraavaksi buuttaa kone ja nauti. :)

• cap
        jtr kirjoitti:

Etsipä search komennolla sellainen file kuin devmode.lua ja sen jälkeen etsi kirjoita sinne seuraava koodilitanja:
        function ToggleGod()
        if (not god) then
        god=1;
        else
        god=1-god;
        end
        if (god==1) then
        System:LogToConsole("God-Mode ON");
        else
        System:LogToConsole("God-Mode OFF");
        end
        end
        Input:BindCommandToKey("#ToggleGod()","backspace",1);

Tämän jälkeen tallenna file samalla niellä. Otithan kopion siitä originaalista. Seuraavaksi buuttaa kone ja nauti. :)

Ei vaan toimi . en tiedä miten saisi nämä koodit toimimaan.............

• jtr
        cap kirjoitti:

Ei vaan toimi . en tiedä miten saisi nämä koodit toimimaan.............

Mitä koodeja haluat toimimaan GOD mode toimii takuulla tuolla koodilla, jonka laitoin. Kaikki ammukset saat googlettaa itse.

• cap
        jtr kirjoitti:

Mitä koodeja haluat toimimaan GOD mode toimii takuulla tuolla koodilla, jonka laitoin. Kaikki ammukset saat googlettaa itse.

olen kirjoittannut juuri niin kuin olet neuvonnut
        mutta en saa god modia päälle enkä aseita.
        § tästä konsoli aukeaa ,pitääkö tähän kirjoitaa joku komento että koodit alkavat toimimaan???
        § /map fort niin kenttä vaihtuu ,mutta ei muuta.kiitos jtr että olet ollut niin sitkeä auttamaan,vaikka en ole onnistunnut....

• jami
        cap kirjoitti:

olen kirjoittannut juuri niin kuin olet neuvonnut
        mutta en saa god modia päälle enkä aseita.
        § tästä konsoli aukeaa ,pitääkö tähän kirjoitaa joku komento että koodit alkavat toimimaan???
        § /map fort niin kenttä vaihtuu ,mutta ei muuta.kiitos jtr että olet ollut niin sitkeä auttamaan,vaikka en ole onnistunnut....

siis menet pikakuvakkeen ominaisuuksiin ja sieltä katsot missä peli on niin siihen
        esim c:/pelit/farcry/farcry.exe

niin kirjoitat siihen exe tiedoston perään

-DEVMODE
        (kaikki ei ole asentanut farcry:ta sinne minne se eka sen meinaa asentaa,joten luulen että siinä vika :)

• Are

mä tein niin kuin tuossa neuvoit mutta ei tuu mitään O:sta tai P:stä.....missä vika...??

• tee näin
        Are kirjoitti:

mä tein niin kuin tuossa neuvoit mutta ei tuu mitään O:sta tai P:stä.....missä vika...??

men osoitteeseen www.megagames.com sieltä ota traainers ja eti far cry ja lataa sieltä traineri niil saa toimiin koodit mut mä en pysty kirjautuun netti peliin kun se vaan ottaa koko ajan yhteyttä ubi.comiin

• Samitiainen
        tee näin kirjoitti:

men osoitteeseen www.megagames.com sieltä ota traainers ja eti far cry ja lataa sieltä traineri niil saa toimiin koodit mut mä en pysty kirjautuun netti peliin kun se vaan ottaa koko ajan yhteyttä ubi.comiin

mulla just samanlain et se koko ajan ottaa yhteyttä udi.comiin =)

• lehtisa
        tee näin kirjoitti:

Miten voin käynnistää ton pelin,tolla trainerilla ja mihin noi numerot pitää kirjottaa et saa koodit toimiin?

• kikkkkskss
        lehtisa kirjoitti:

Miten voin käynnistää ton pelin,tolla trainerilla ja mihin noi numerot pitää kirjottaa et saa koodit toimiin?

siis mmihin tos pelis koodit kirjotetaan kun on avannu traineri ja menee siihen far cry 2:see

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      366
      6625
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3896
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      26
      1448
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      30
      1219
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1091
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      195
      1046
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      18
      946
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      930
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      896
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      857
    Aihe