vetonit 4400

43t3t3t43t3t

Ohjeessa sanotaan että 25kg säkkiin 5 litraa vettä (20%). Jos haluaa juoksevampaa niin maksimissaan 28% vettä eli 25kg säkilliseen 7 litraa. Käyttöajaksi sanotaan 15 minuuttia.

No kokeilin tätä tekemällä 500g jauhoa vettä tuli 1,5dl. Oli todella juoksevaa ja käyttöaika kyllä oli paljon enemmän kuin 15 minuuttia.

8

5227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painoprosentteja vai tilavuusprosentteja? Mukavasti sotkettu yksiköt tuossa ohjeessa, jos todellakin noin luki. Toki vesilitra painaa kilon, mutta paljonko painaa litra kuivakamaa.

• ongelmia_tyhjästä

Täh? Noinhan se aina ilmotetaan. Eikö tosta nyt aika selvästi näe että massaprosentteja?

• t34t34t4

Siis kuivakamaa kiloissa, vettä litroissa. Ja suoraan tuosta kuiva-aineen massasta prosenttilaskulla -> veden määrä litroissa. Ja taitaapa se 1litra vettä painaa vissiin sen kilon.

• 5-6 litrua

25kg säkkiin 6 l Vettä on aika sopiva määrä.

7 litraa on ihan maksimi. Sen yli alkaa jo Tasoitteen pinta korkata.

• gt4t34t43t3t

Näin, menee sellaiseksi kermanvalkoiseksi kuivuttuaan ja kuivuminen kestää kauan ja pinta on aika "ohut".

• gwegewefewf

Millä noita tasoitteita on sitten tarkoitus hioa? Rahinalla kun hankaa niin ikäänkuin lasittuu. Pinta on todella kova ja liukas. Timantillako tuo nyt sitten pitää hioa jos haluaa vielä korjata?

• oknp

Ei noita varsinaisesti ole tarkoitus korjailla hiomalla vaan tehdä kerralla valmis pinta. Pieniä länttejä voi kuitenkin korjailla betonihiomakoneella ja timanttikuppilaikalla, isompia alueita esim lattianhoitokone kuparilaikka yhdistelmällä.

• 124124124

Muutamia patteja epitäisi ajella matalemmaksi. Ei ihan taas mene hommat putkeen kun tasoitemies on sellainen joka ei ala ajamaan patteja pois vaan vain tasoittaa tasoitteella enkä itse ole paikalla niin jälkikäteen joutuu patteja ottamaan pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe