Mooi:) Eli kyselisin oonko mä ylipainoinen vai normaali nuorineiti??
Kuten huomaatte oon tyttö,13 ja pituutta on vierähtänyt 163cm ja painoa kertynyt 59.9!
Siinä noi mun mitat oonko iha normi vai häh??
Aika usein kyllä tulee että hyvi vittu mikä läskikasa..:/
Mut nykysin jos on suosittu ja pääsee jengiin mukaan niin mitas pitäs max. olla 165cm ja 45kg...musta tää on tosi kurjaa et ei oo paljoo kavereita sen takii et pitäs olla luuranko...:( Ja muutenkin kukaan ei halua alkaa seukkaamaan jos on vähänkin normaalipainoinen..Kiitos jos jaksoitte lukee..:)))
Kertokaahan myös omat mittane niin pojat kuin tytötkin!;)
Paino?:/
5
93
Vastaukset
- 00tyttö
Sä oot ihan normaali! Mä oon myös 13v. 164cm ja painan 57kg. Ja muista se et lihakset painaa enämmän ku läski ja luut on eri paksusii eri ihmisillä.
- Trolleriesjäbbe
Hyi vittu oot lihava eiks ois yhtää helpooo jättää parii rinkelii päiväst pois
- minäää
voisithan sä vähä niit kiloi poistaa. mustki on tosi kurjaa ettei nykyään päästetä porukkaan ylipainon takii:( mut muista et alipainosiikin kiusataan alipainonsa takia:(
- lifemocker
sä kyllä kasvat vielä joten en vielä olisi kovinkaan huolissaan! mutta voithan sinä alkaa harrastamaan liikuntaa/kuntoilua jos haluat (tai ainakin jättää kaikki karkit, sipsit, limpparit, hampurilaiset ja pizzat pois ruokavaliostasi)
ja miksi sä edes haluaisit johonkin pinnalliseen "jengiin"? voin muuten kertoa, ettei ne ihmiset ole oikeasti kenenkään kavereita, eivätkä ne tiedä oikeasta ystävyydestä yhtään mitään! varmasti tulee elämä olemaan helpompaa ilman tuollaisia pinnallisia ihmisiä - mä vaaan
oot oikeesti tosi normipainonen älä hätäile (: mä oon 16.w. ja 162cm ja 55kg se tuntuu paljolt mut parempi olla normipainonen kun anoreksias ettei voi nauttii elämäst ja pelkää ruokaa (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036673
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875037Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113289Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313158Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191696Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961331Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391282Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311196- 48964