Joku taalla palstalla kirjoitti etta new york passilla paasee ilmaiseksi moniin nahtavyyksiin ja saa kulkea bussilla ja metrolla ilmaiseksi....kyseisen newyorkpass.com sivuilla ei kuitenkaan mainita mitaan busseista tai metroista, tietaako joku miten asian laita on??
New York pass?
7
1108
Vastaukset
- Man
Moi!!
Mä olin just nykissä ja aika monella näytti olevan sellainen turisti-kortti(luottokortin kokoinen) jolla ne maksoivat itsensä sisään eri nähtävyyksiin,mutta bussissa/metrossa en kyllä nähnyt kenenkään sellaista käyttävän. - Jaana
Ostin passin 1,5 vuotta sitten, silloin ainakin sen mukana tuli metrocard, jolla pääsi kulkemaan sekä busseissa että metroissa.
- Juurikas
New York Pass- kortilla ei todellakaan pääse kulkemaan busseissa ja metroissa, mutta muuten kortti on ihan oivallinen tapa saada "halvalla" sisäänpääsy kaupungin moniin kohteisiin tai saada alennusta.
viikon metrokortti maksaa 21 dollaria, joten ei ole kallis sekään. Voin sanoa, että metroilla liikennöinti hoituu hyvin pystysuuntaan, busseilla aika kehnosti vaakasuuntaan. - Jaana
Juurikas kirjoitti:
New York Pass- kortilla ei todellakaan pääse kulkemaan busseissa ja metroissa, mutta muuten kortti on ihan oivallinen tapa saada "halvalla" sisäänpääsy kaupungin moniin kohteisiin tai saada alennusta.
viikon metrokortti maksaa 21 dollaria, joten ei ole kallis sekään. Voin sanoa, että metroilla liikennöinti hoituu hyvin pystysuuntaan, busseilla aika kehnosti vaakasuuntaan.Mistä tiedät, ettei oikeuta busseihin ja metroon? Se samainen metrokortti, josta itse kirjoitit, tuli sen passin mukana samaan hintaan ainakin viime vuonna, jolloin sen viimeksi ostin... Lähden taas NYCiin 13 päivän päästä ja olen ostanut passin etukäteen, sittenhän sen näkee saako metrokortin vai ei...
- Juu
Jaana kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei oikeuta busseihin ja metroon? Se samainen metrokortti, josta itse kirjoitit, tuli sen passin mukana samaan hintaan ainakin viime vuonna, jolloin sen viimeksi ostin... Lähden taas NYCiin 13 päivän päästä ja olen ostanut passin etukäteen, sittenhän sen näkee saako metrokortin vai ei...
Tulin eilen sieltä, joten tiedän.
Kortilla tekemäni alennukset ja ilmaiset:
48 hour kiertoajelu sightseeing -5
vapaudenpatsas ilmainen
2 hrs laiva-ajelu ympäri manhattanin free
radio city music hall free
nbc free
museums free
Empire state building free (älä mene siihen ride kokemukseen)
mitä vielä?!
bh photo gift
madame tussauds free
sea museum long island
ellis island immigration
joten hinta tuli katettua. - Siiri
Juu kirjoitti:
Tulin eilen sieltä, joten tiedän.
Kortilla tekemäni alennukset ja ilmaiset:
48 hour kiertoajelu sightseeing -5
vapaudenpatsas ilmainen
2 hrs laiva-ajelu ympäri manhattanin free
radio city music hall free
nbc free
museums free
Empire state building free (älä mene siihen ride kokemukseen)
mitä vielä?!
bh photo gift
madame tussauds free
sea museum long island
ellis island immigration
joten hinta tuli katettua.Entas se bussilla ja metrolla ajelu?Sisaltyyko se passiin myos,etta saa ajella busseilla ja metroilla rajattomasti?
- HANNU
Siiri kirjoitti:
Entas se bussilla ja metrolla ajelu?Sisaltyyko se passiin myos,etta saa ajella busseilla ja metroilla rajattomasti?
PASSI EI OIKEUTA JULKISIIN KULKUNEUVOIHIN, JOTEN EI OIKEUTA JULKISIIN KULKUNEUVOIHIN.
JAANAN ON IHAN TURHA ENAA MAINOSTAA SITA VALETTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3716687Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483906Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341490Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard361256Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2131150- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18976- 56966
Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t80948- 56896