Eli oltiin tossa keskiviikkona tallinnassa kylpylässä ja olin poreammeessa,jossa oli aika paljon miehiä. Istuin just semmosen poreen päällä. Mun menkat ei oo alkanut vieläkään vaikka ois pitänyt. Mua pelottaa et jos oon raskaana. En ole ollut yhdynnässä. ASIALLISIA vastauksia , eli onko mitään mahdollisuutta että olisin raskaana ?
voinko olla raskaana ?
15
218
Vastaukset
- Areucrazy
Toivottavasta tää on nyt asiallinen vastaus, mut siis EI OLE MAHDOLLISTA !!!!
- OIKEIN!
ONHAN MAHDOLLISTA, sehän tuli se yks tyyliin 12 vee tyttö Venäjälläkin raskaaksi kun oli ollut kylpylässä.
- vgbhnjmikm
Ei ole mahdollista! ja mistä sait tällaisen ajatuksen että oisit raskaana?
- pelokass
Mun maha on turvoksissa,menkat myöhässä ja rinnat arat ...
- pelokass
pelokass kirjoitti:
Mun maha on turvoksissa,menkat myöhässä ja rinnat arat ...
Heeelp ?!
- esbin
pelokass kirjoitti:
Heeelp ?!
Tee raskaustesti?
- kfkwglf
On mahdollista! Kannattaa tehdä se raskaustesti ja kysellä vanhemmilta ja vaikka terkkarilt!
- pelokass
Huhhuh nyt alko pelottamaa ...,:o JOS olisin niin kannattaisko mun tehdä abortti ? Oon 15v , ja pystyisin kyllä pitämään ja huolehtimaan lapsesta.
- aito_byrdyboiga
Et ole raskaana vaan todennäköisesti raskaassa sarjassa. ebin
- pelokass
163 cm / 48 kg , että ihan normaalipainoinen olen.
- klm2
et voi olla ja muutenkin lopeta noin naurettavien asioiden puhuminen kuin "oon 15v ja pystyn huolehtimaan lapsesta"
Ei sais nauraa mut ny o pakko.. :DD mihin on mennyt koulujen seksuaali ja seksivalistus? Niin ja et, et todellakaan voi olla raskaana tai sitten olet neitsyt maria (=ei mahdollista)...
- iipsukka
Ihan hyvin voi olla, perustele miksi aloittaja ei voisi olla raskaana ?
iipsukka kirjoitti:
Ihan hyvin voi olla, perustele miksi aloittaja ei voisi olla raskaana ?
sperma ei selviä vedessä, kuolee erittäin nopeasti, eli jos siis penis ei ole käynyt vaginaan sisällä tai suu aukolla (ei ne siittiöt uikkareitten läpi ui), et voi tulla raskaaksi. Ellei aloittaja ole harrastanut seksiä poreammessa, ei se voi olla raskaana. Lukekaa ihmiset nyt jo oikeasti hedelmöityksestä enemmän... -_-''
- jepuliiiss
et sää mitään raskaana oo!! ja ei 15 vuotias voi vielä lapsesta huolehtia, et sää sais töitäkään tuon ikäsenä nii mistä rahaaa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770