Vaimoni vieraissa

Juhani

Mitä mieltä tästä ?

Vaimollani on sellainen piirre, että kun hän pikkuisenkin nauttii viiniä, tai siideriä, hän alkaa vilkuilla vieraita miehiä. Ei se sinänsä minua haittaa, mutta kun se ei jää enää pelkkään vilkuiluun.

Aikoinaan ravintolassa istuilimme ja tanssimme enemmänkin. Siihen aikaan hän aina parin lasillisen jälkeen sanoi, että tanssikaamme välillä muidenkin kanssa. Siitä sitten ilta eteni usein niin, että loppuillan hitailla hän jo suorastaan liimautui partneriin ja homma näytti joskus hyvinkin intiimiltä.

Sitten alkoi sellainen vaihe, että hän alkoi käydä viikollakin " naistentansseissa " . Itselläni on yrittäjänä enemmän hommia, enkä muutenkaan viikolla ravintolaan halunnut lähteä. Aamutunneilla palatessaan hän oli usein selvästi päihtyneenä ja oudon hilpeänä ja puheliaana. Joskus hyvin kiihkeänä ja halukas joskus taas suorastaan sammahti viereeni.
Tietysti kyselin vaivihkaa, miten oli ollut vientiä ja sitten kerran kysäisin ihan suoraan, että olitko saanut vierasta ja miltä se vieras kalu tuntui ?

Hän vastasi ihan suoraan, että vierasta oli saanut ja sai aina kun vain halusi. Miehet ovat helppoja saaliita. Ja miltä se nyt tuntuu, niinkö ? Riippuu tietysti kaverista ja tilanteesta. Jotenkin minua ei kuitenkaan yllättänyt tämä tieto. Yllätti vain hänen suora ilmaisunsa. Olinhan minä sen oikeastaan jo tiennytkin ja päätellyt, tuntien vaimoni.

Sitten alkoikin tavallaan uusi vaihe elämässämme ja halusinkin tietää aina vaan enemmän ja enemmän. Jotenkin olen sellainen hiukan pervo, että minua enemmänkin kiihotti hänen vieraissa kulkeminen. En tiedä, olenko hiukan tyhmä vai, mutta pyysin häntä kertomaan kokemuksistaan entistä seikkaperäisimmin.
Jostain syystä hän myös kertoi ja tosiaan riittävän seikkaperäisesti.

Mieleni kiihottui suunnattomasti, kun kyselin yksityiskohtia ja tivasin missä ja miten nyt oli paneskeltu.

Hotellihuoeissa , poikamiesbokseissa, autossa ja jopa uimarannan pukukopissa oli eri uroot kultaani naiskennelleet.

Vaimo ei aluksi ymmärtänyt, miksi suhtauduin näin leppoisasti. Enkö enää välittänytkään hänestä ? Toisaalta hänkin havahtui, kun minä kalu sojossa odotin reissuriittaa kotiin. Hän sai kotona vielä lisää ja minä tunsin kiimaisen kultani tuoksun ja kosteuden rakastellessamme rajusti vieraaan jäljiltä.

Ehdotin tässä muutama kuukausi sitten, että pääsiskö mukaan silleen niinkun katseleen jos vain keksittäisi paikka. Meille en jostain syystä halunnut vierasta vaikka katselu olisikin ollut helppo järjestää.

Eikö sinulle riitä, että minä kerron kaiken, hän kysyi. Miksi haluat vielä tirkistelemäänkin ? Siihen minä en taida suostua. Jankutin asiasta lähes jatkuvasti ja se kiihotti ajatuksena niin kovasti, että en päässyt siitä ajatuksissani eroon edes päivisin.

Suunnittelin mielessäni monenlaista vaihtoehtoa. Jopa hyvinkin erikoisia hankkeita kävi mielessäni. Vaimo vaan ei kypsynyt tähän vaan jatkoimme entiseen malliin.

Sitten vihdoin, noin viikko sitten eräänä yönä hän totesi, että voisko kutsua erään Pekan ( vakipanokaveri ? ? ) kuitenkin tänne meille, vaikka saunomaan ja sinä olisit sitten takuulla " poissa ".
näkyvistä tai ...

Jäin muka miettimään, vaikka tiesin, että taatusti myöntyisin ja mahdollisimman pian.

Juhani

22

39357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhani myös

      en ole ikinä ymmärtänyt miksi kiihottaa kun joku panee vaimoasi?

      taidat olla ite aika mielikuvitukseton ja laiska panomies?

      • nainen

        sitten kun sinunkin seksielämäsi syvenee niin ymmärät et vaihtelu virkistää. Ei tarvitse salaa pettää mikä on varsin yleistä nykypäivänä ja varsinkin ennen vanhaa.


      • Juhani myös
        nainen kirjoitti:

        sitten kun sinunkin seksielämäsi syvenee niin ymmärät et vaihtelu virkistää. Ei tarvitse salaa pettää mikä on varsin yleistä nykypäivänä ja varsinkin ennen vanhaa.

        että vaihtelu virkistää, mutta pitääkö siitä tehdä perheen yhteinen harrastus, se on mielestäni kieroa.


      • Juhani

        Totta, että olinkin ennen paljon muka työkiireinen ja en kovin aktiivinen alkuavioliiton kiihkon jälkeen. Nyt on ihan toisin. Seksielämämme on tosi värikästä ja mielenkiintoista.
        Suosittelen niille jotka ovat jumiutuneet rutiineihin.
        Juhani


    • mies

      Vaimollani on vähän samanlaisia taipumuksia muutaman viinilasin tai siiderin jälkeen. Olen yllyttänyt häntä viemään flirttinsä loppuun asti ja jakamaan tapahtuneen kanssani. Olemme myös joskus ravintolassa eri porukassa ja on kiihoittavaa seurata kuinka miehet yrittävät iskeä vaimoani. Olemme myös joskus ottaneet kolmansia pyöriä mukaan leikkeihin.. Suosittelen,,on tosi kiihoittavaa katsoa vaimon voihkivan vieraan käsittelyssä ja päästä heti liukkaille....

      • visitor

        Ottakaa suomalaiset miehet itteänne niskasta kiinni! Hävettää olla suomalainen nuori, kun aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista!

        Tuo että kiihottuu siitä kun joku toinen nussii omaa vaimoaan, juontaa täysin juurensa heikosta suomalaisesta itsetunnosta!

        En voi uskoa silmiäni kun tällaisia juttuja luen.


      • nainen
        visitor kirjoitti:

        Ottakaa suomalaiset miehet itteänne niskasta kiinni! Hävettää olla suomalainen nuori, kun aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista!

        Tuo että kiihottuu siitä kun joku toinen nussii omaa vaimoaan, juontaa täysin juurensa heikosta suomalaisesta itsetunnosta!

        En voi uskoa silmiäni kun tällaisia juttuja luen.

        voi voi esim Saksassa "vaimonlainaus" on jo lähes kansanhuvi. Onko siis saksalaisilla heikko itsetunto?


      • Kokenut
        visitor kirjoitti:

        Ottakaa suomalaiset miehet itteänne niskasta kiinni! Hävettää olla suomalainen nuori, kun aikuiset ihmiset harrastavat tuollaista!

        Tuo että kiihottuu siitä kun joku toinen nussii omaa vaimoaan, juontaa täysin juurensa heikosta suomalaisesta itsetunnosta!

        En voi uskoa silmiäni kun tällaisia juttuja luen.

        Jos on heikko itsetunto, ei kestä katsella, kun vaimoa pannaan, tämän pitäisi olla selvää kenelle tahansa.

        Olen päässyt muutaman kerran näkemään hyvin läheltä, ja kerran katsomaan ihan vierestä, tosin melkein pimeässä huoneessa. Siitä kerrasta ei tiedä vaimonikaan, ja siksi kai nainti olikin niin estotonta ja nautinnollista. Kuuntelin tunnin ajan vierestä, kun kaverini nai ja imi vaimoani lattialla kaikissa mahdollisissa asennoissa. Metrin päästä kuuntelin kaikki kiimaiset kehut, kuinka makea oli pillu ja kuinka kova oli kalu. Ja lopuksi orgasmien äänet ja kehut hyvästä nainnista.

        Ei se ole sen miehen harrastus, jolla on huono itsetunto. Mutta elämäni kiihottavin kokemus se kyllä oli, ja aamuöinen rakastelu niin ikään elämäni parhaita.


      • lähes 40 kymppinen
        Kokenut kirjoitti:

        Jos on heikko itsetunto, ei kestä katsella, kun vaimoa pannaan, tämän pitäisi olla selvää kenelle tahansa.

        Olen päässyt muutaman kerran näkemään hyvin läheltä, ja kerran katsomaan ihan vierestä, tosin melkein pimeässä huoneessa. Siitä kerrasta ei tiedä vaimonikaan, ja siksi kai nainti olikin niin estotonta ja nautinnollista. Kuuntelin tunnin ajan vierestä, kun kaverini nai ja imi vaimoani lattialla kaikissa mahdollisissa asennoissa. Metrin päästä kuuntelin kaikki kiimaiset kehut, kuinka makea oli pillu ja kuinka kova oli kalu. Ja lopuksi orgasmien äänet ja kehut hyvästä nainnista.

        Ei se ole sen miehen harrastus, jolla on huono itsetunto. Mutta elämäni kiihottavin kokemus se kyllä oli, ja aamuöinen rakastelu niin ikään elämäni parhaita.

        Hyvä juttu, koska herätti mielenkiinnon. En vaan voi käsittää kuinka oman vaimon naimisen katselu voi ketään viehättää/kiihottaa. Ehkä täytyy odottaa vielä parikymmentä vuotta...


      • Aisan kannattaja
        lähes 40 kymppinen kirjoitti:

        Hyvä juttu, koska herätti mielenkiinnon. En vaan voi käsittää kuinka oman vaimon naimisen katselu voi ketään viehättää/kiihottaa. Ehkä täytyy odottaa vielä parikymmentä vuotta...

        Ehkäpä se nyt vain on niin että kaikille ei koskaan aukene elämän eri sävyt.

        Itse olen parikymmentä vuotta rakastanut samaa naista ja avioliittoakin on kestänyt lähes sen ajan.

        Yhteisen taipaleemme alkuvaiheessa panin merkille muutamien miespuolisten kavereideni kiinnostuksen rakastani kohtaan. Juttelin heidän kanssaan kaljoissani että kehtaisivatko käydä selkäni takana tai kimpassa hoitamassa naistani, jos se minulle sopii. Tarkistin myös rakkaani milenkiinnon. Halua tuntui olevan kaikissa osapuolissa ja pienellä rohkaisulla on aina saatu mahtavia tilanteita aikaan. Nykyään nuo vanhat suhteet alkavat olla taakse jääneitä mutta lisää nousee aina. Vaimoni on erityisen aktiivinen tällä saralla nyt. Kuluneena vuonna on ollut kahden vanhan tuttavuuden lisäksi jo ainakin neljä uutta kaveria, joista kaksi ensimmäistä, reippaita nuoria kavereita, tuli tutuksi kimppakivakokeilussa.

        Minusta on upeaa nähdä miten vaimoni nauttii omasta seksuaalisuudestaan ja elämästään. Meidän keskinäinen seksikin sujuu kummallisen hyvin kun vertaan sitä monien ikätovereiden tilanteisiin.


        Tosiaan erityisen kiihottavia tilanteita ovat ne aamuyön kotiintulot kun pääsee liukkaille...

        T:Tepi (Hahaa. Vaimoni lukee tämän varmaan huomenna ja tulee puristelemaan)


    • M36v

      Joo, kiihottaa muakin kimppaseksi ja vaimon nautinnon näkeminen vierestä. Mutta niin en (emme) sitä halua, että se tapahtuu "salaa" tai siten, että toinen on tirkistelemässä.
      Siis reilusti porukalla samaan sänkyyn nauttimaan (kimppa)seksin ihanuuksista.

      Tuntuu muuten jutuista päätellen olevan yleistä tuo vaimon "lainaaminen".
      Mutta mitenköhän naiset suhtautuvat miestensä "lainaamiseen"?!?!
      Kiinnostaako naisia odotella miestä kotiin yöllisiltä reissuilta, jospa se vielä vaikka jaksais tyydyttää omankin kultansa?
      Tai kiinnostaisko naisia kurkkia jostain vaatekaapista, kun mies tuo ravintolareissultaan jonkun kiihkeän "hoidon" kotiin?

      • Janne 40

        terve,

        olen joka kerta yhtä yllättynyt siitä että
        nämä "vaimon lainaaminen" liittyvät keskustelut
        edelleen herättävät näin kiivaan keskustelun.
        Minusta tässä ei ole mitään dramatiikka tms.
        Itsellä olen jo noin kymmenen vuoden aikana
        ollut useita hyviä suhteita, erilaisia kuvioita,
        missä olen ollut rouvalle se toinen mies.
        Yleensä nämä pariskunnat ovat oikein fiksuja,
        tasapainoisia ja onnellisia. Minulle ei ole
        ainakaan tullut vastaan mitään negatiivistä.

        terveisin Janne

        [email protected]


    • Anonyymi

      Vaimoni Kirstin ensimmäinen vieras mies. Sovittiin että saa olla vieraan kanssa jos sopiva tulee. Oltiin vieraassa kaupungissa hotellissa oli jo ilta ja piti lähteä tansseihin. Vaimo oli hermostunut kokeili vaatteita ja katseli peilistä onko nämä hyvät. Menin viereen kuiskasin jos haluat miestä sinun pitää vähän seksikäs eikä ihan vähän.
      Lopulta valkoinen paita ja stretsi housut. Sanoin nyt jos koskaan tuleppa otin tanssi askeleita painoin häpyä kalua vasten vaimo huokasi heti kuiskasi se tuntuu kuin olisin alasti. Otettiin muutama paukku vaimo sanoi eihän ole sitten pakko jos en halua sanoin ei ole mene edeltä käyn joskus hakemaan tanssimaan jos vielä kerkiän.
      vaimoa tassitettiin aika hyvin yksi paljonuorempi mies tansitti vaimoa useasti vaimo oli naisten pöydässä siinä oli yksi uhkea nainen myös tanssitin rouvaa painoi aina uhkeat rinnat kunolla vasten flirtailin hänen kanssa sanoin olen hotellissa yötä.
      illemmalla kun tanssitin tungoksessa oli lähellä ja välillä painoi lantion kiinni kuiskas ompa tungosta ja jäi kiinni tanssimaan. Hain vaimoakin kuiskas Marja on kiinnostunut sinusta kertoi että ihana mies sanoin entä tuo nuori mies, kuiskas tanssin lähellä sen kalu tuntu pitkältä sanoin ota se menkää tiskille tarjoa Marjalle.
      Naiset oli tiskillä menin viereen kuin vahingossa Marja kierti niin että olin välissä naurettiin ja puhuttiin nuori tuli hakemaan vaimoa vaimo sanoi odota mies tilasi juoman sanoin läheden huoneeseen siellä on ilmaista juomaa, Marja sanoin heti jos ilmaista me lähdetään, sanoin miehelle lähde sinäkin.
      Marja otti minut käsikynkkään ja mentiin hissiin.
      Vaimo oli edessä hyväilin pyllyä ja sormella takakautta levitti jalkoja vähän ja nauroi miehelle sanoi mitähän tästä tulee mies laittoi käden olkapäille. Huoneessa Marja sanoi heti täällä on naisen vaatteita sanoin vaimo on poissa tulee huommenna.
      Otettiin juomia laitoina väkevät. Marja tuli istumaan syliin nauroi onneksi on vähän istuimia.
      Hyväilin Marjan kylkiä kuiskasin sulla ei ole liivejä nosti toisen käteni kylkeä ylös rinnalleen tunsin kovan nappulan, Marja sanoin vaimolleni ku siinä pussaatte naikaa ensin. Vaimo katsoi meitä iskin silmää. Vaimo nousi ja alkoi riisuuntumaan poika riisui samaan aikaan Marja huokasi ohoh ompa miehellä kalu,
      Mies istui ängyn reunalla Vaimo kyykisty ja ihaili kalua alkoi imemään marja huokasi luoja kun on kiihottavaa hyvälin rintoja ja nostin puseroa Marja nosti kädet heti ylös hyväilin rintoja katsottiin kun vaimo imi sievästi. Marja sanoi älä laukase sitä vaimo työnsi miehen seljälleen ja konttasi päälle, Marja huokaili on Kirstillä kaunis pylly katso kuinka pillu on turvoksissa Kirsti nousi ja asetti kalua pilluun huokaili ja kuiski on pitkä voi luoja. Marja kuiski katso kun on märkä Kirstin pillu oli tiukilla siitä huolimatta otti tosi pitkästi sisään Marja nousi ja riisui kaikki kääntyi ja avasi housuni ja veti poisnousi ja natoi rinnat imettäväksi huokaili miten olen näin hutsu suutelin haluatko olla hymyili varmasti laskeutu ja nuoli ja imi aikansa nousi ja sanoi haluan heti mentiin pariskunnan viereen Kirsti kiljui jo aika äänekkästi Marja halusi alle levitti harat ja veti päälleen ohajsi kalua ja veti pyllystä kun pääsin sisään pidin käsistä ja imin nännejä oli kuin puu tapit Marja huokaili raiskaatko sinä sanoin raiskaan Marja kuiskasi raiskaa pitkään kummnkin karvat kastui heti märästä pillusta. Kirsti ulisi vieressä sai kunnon orgasmin täri si miehen päällä mies tikkasi nopeaan ja Kirsti kiljahti kun mies laukesi Marja ulvoi hurjana alkoi kouristella ja raukeni tunsin supistuksia silloin tulin Marja halasi ja imi kaulaan sanoin älä jää jälki suukotti ja sanoi ihana mies. Naiset sipsutti jalat yhdessä suihkuun kuulin kun nauroivat ja tulivat sängylle. Annoin kaikille juomat naiset puhui avoimesti kuinka on hullun hauskaa Marja näki että miehen kalu kohenee kysyi vimolta saanko ja laskeutu imemään kohta Marja oli sängyllä ja sai kyrpää sisään vaimo kuiskasi katso kun on märkä pillu ihan kalussa roikkuu työnsin vaimon ylös ja sänkyyn työnnyin sisään vaimo veti lähelle kuiski ihanaa sain eri kalua tulin hulluksi himosta ja siitä kun nait Marjaa.
      Vaimo käntyi kuiskasi tule nain takaa Marja oli vieressä Naiset alko suutelemaan lopetettiin nainti katsottiin kun Kirstin käsi meni pillulle mies veti pois nousin minäkin, naiset tyydytti toisiaan, katsottiin toisiamme käännettin naiset kontalleen ja pantiin sisään molemmat antoi pillua halukkaana välillä vaihdettiin naiset vaan ulahteli Marja piti Krstin kädestä kiinni ja sanoi ulahdellen haluan olla näiden miesten huorana. Haluatko sinä Kirsti kuului vaan haluaaan molemmat oli tosi kiihkeänä Kirsti alkoi ensin uliseen mies työsi syvälle kirsti kiljui molemmat laukesi ja lasketu alas Marja kiljui naikaa ja levitti lisää hroja ja tuli laskin sisään. Makoiltiin jonkin aikaa noustiin ja pesulle kun vaatteet oli päällä Marja antoi numeronsa ja vannotti että soitan Kirsi antoi myös numeronsa. Mentiin alas tanssimaan

      • Anonyymi

        Vaimoni nimi in Marja.


    • Anonyymi

      mun vaimo myös pikku humalassa puhui vieraasta sanoin uskallatko, katseli minua ja sanoi voisin uskaltaa ja tuli viereen kuiskas suuttuisitko ja sitten sanoi en minä uskaltais.
      Siitä meni aikaa ja mentii hotelliin oli hyvä orkesteri ja tansiittiin, olin tiskillä ja vaimoa haettiin monen miehen voimalla yksi vähän nuorempi haki useasti, kävin pöydässä istumassa ja tansittiin Vuokko kertoi että on vientiä kysyin on ko oikeaa urosta nauroi on montakin.
      Istuin sitten uudelleen tiskillä, kun yksi tansittajista Teppo tuli ja sanoi vaimosi on hyvä tanssimaan, kysyin onko hyvä katsoi ja mainitsi on ja osaa? kysyin mitä nauroi osaa härnätä. alkoi olla lopppuilta vaimo tuli tiskille tilasin juoman sanoin Teppo haluaa tulla vielä meille, vaimo katsoi ja sanoi sama se.
      Siirryttiin huoneeseen vaimo istui sohvalle Teppo vei juomia vaimolle ja istui viereen, huomasin silittelee sievästi selkää vaimo vain naureskeli. Sanoin mene vielä käymään alakerrassa ei mene pitkään eivät nähneet panin oven kiinni ja menin vessaan. Melkein heti Teppo oli iholla hyväili vaimoa joka esteli kädet hieroi jo rintoja Vuokko sanoi älä tulee kohta käsi nousi jo pitkin jalkaa katselin peilin kautta vessan oven välistä, Teppo sanoi jätti avaimen pöydälle siinä on molemmat ja jatkoi asun vetoketju aukeni takaa ja paljaat tissit oli esillä huulet alkoi heti imeä Vuokko esteli älä tulee kohta katsoin päämeni taakse kun nautti, käsi oli jo pillulla Vuokko levitti harroja kuiskas vielä ei me voida mutta antoi hyväillä Teppo kaatoi seljällleen imi innokkaana Vuokko huokaili samalla Teppo laski housujaan Vuokko vain huokaili Teppo olijo haarojen välissä Vuokolla oli housut kintuissa Teppo nousi ja työntyi jalkojen väliin kuului et voi ja huokaus Teppo pani voimalla vaimon jalat nousi Teppo sanoi sinä haluat olet aivan märkä vaimon kädet kietoitui ympärille antoi panna ja paljaalla alkoi kuulua tuttu ääni vaimo sanoi en normaalisti anna Teppo pani vain litinä kuului vaimo kiljui kesti aika pitkään vaimo kiljui nyt nyt, samalla aukasin oven laitoin sievästi kiinni.
      Odotin aika pitkään ja koputin, Vuokko tuli avamaan sanoi missä sinä olit, juotiin vielä yhdet porukalla Teppo lähti, vaimo sanoi käyn suihkussa pesi pitkään.
      Istuttiin ja juotiin yhdet. Olin vaimon vieressä hyväilin pikku hiljaa, kuiskas tule miehet on jo koko illan kiihoittaneet, vaimo oli hurjana antoi kuin kiimainen tyttö levähdettiin vähän aikaa sanoi tule uudestaan sanoin täällä on jo tavaraa nosteli lantiota anna olla käänsin kontalleen sanoin olet kuin kiimainenhutsu, huusipane pane hutsua en kestänyt pitkään vaan laukesin, Vaimo oli kainalossa kuiskas ihana ilta, kysyin olisitko halunnut nuorta kuiskas olisin ja paljon.
      Meni aikaa kun tunnusti että kun olin lähtenyt se Teppo tuli väkisn päälle ja hieroi painoi vaan sisään en voinut mitään, kysyin teetkö rikosilmoituksen kuiskas en voi alkoi haluttamaan hulluna annoin panna ethän suutu sanoi en jos nautit.
      Oli pitkään hiljaa kuiskas nautin siitä kun ottaa vähän väkisin. En kertonut koskaan että nautin kun sain nähdä.

    • Anonyymi

      Olen itsekin kovasti kiihottunut noista aisuritarinoista, varsinkin kun vaimoni, vielä silloinen tyttöystäväni kertoi tosi yksityiskohtaisesti ensirakkauksistaan ja rakasteluistaan. Ne "iltasadut" saivat minut todella kiihottuneeksi ja myöhemmin, kun jo olimme naimisissa, jutut jatkoivat ja kerran sitten kun olimme Tukholman risteilyllä, vaimoani kävi eräs mies hakemassa tanssiin vähän väliä ja kun kuiskasin vaimoni korvaan, että halusiko tämä kenties mennä pidemmälle ssen miehen kanssa, niin sain viekoittelevan hymyn vastaukseksi ja nyökkäyksen. Yllytin häntä siihen ja sanoin meneväni hyttiimme ja pyysin häntä tulemaan sitten kun on saanut miehen testattua... Vaimoni tulikin takaisin, mutta vasta aamuyöstä ja minä kiimaisena odoteltuani muutaman tunnin, pääsin eka kertaa elämässäni liukkaille vaimoni hyvin höylättyyn häpyyn. Siitä reissusta alkaen olemme harrastaneet näitä juttuja usein ja kiihkoseksi sen kun kasvaa vaan. Molemmat nautimme siitä valtavasti. Pari kertaa olen itsekin saanut olla mukana kun vaimoani nussitaan ja jopa itse ohjasin vieraan mulkun vaimoni pilluun. Molemmilla kerroilla vaimoni suorastaan pakotti minut nuoplemaan pillunsa puhtaaksi vieraan spermopista... Näin se voi mennä, kun molemmat pitävät siitä.

    • Anonyymi

      Vaimollani on sama juttu,kun viiniä ja siideriä niin menee kontrolli.
      Hän tietää sen itsekkin eikä ota Alkoa kun minun seurassa.
      Ja käytetty sitä hyväksi tietyssä tilanteissa.
      Muutama kiva tilanne tullutkin,muutama kumppanin.

    • Anonyymi

      Olin viiskymppisillä kaverin luona ruokaa ja viinaa oli vapaasti saatavilla, makoilin jo sohvalla vaimo vastapäätä sängyllä. Heräsin siihen kun Aarne oli vaimon vieressä sängyllä vaimo oli viltin alla jalat vain näkyi. kuulin puhetta ja katsoin sänkyyn Aarnen kädet oli viltin allaja hieroi rintoja halukkaana Ilmeli yritti älä nyt Aarne laittoi vilttiä päälle kuiskas anna vähän kokeilen avaa liivejä.
      Kuulin kuinka Irmeli huokasi älä niin kovaa, älä ainakaan sieltä Aarnen käsi meni vatsaa pitkin hameen alle vaimo nosti jalkoja näin sormet housun sisässä liike kiigtyi vaimo levitti jalkoja märät sormet kiilti nesteissä.
      Irmeli kuiski ei me voida vaimon käsi runkkasi paljasta kalua Aarne meni viltin alla päälle näin kuinka kalu painui vaimoon kuului koko ajan pientä ulinaa ja sitten kietoi jalat ja tyrkytti pilluaan Aarne äännähteli ja laski sisäänkuulin kun sanoi hyvä pillu ja meni omaan huoneeseen, vaimo hiljaa nousi ja meni vessaan.
      Menin vaimon viereen kuiskasin saitko kunnolla tuli viereen mistä tiesit että tulee käsiksi, annoin suukon minä vain tiedän. Vaimo kääntyi vatsalleen kuiskas siellä jo on työnnyin sisään halukas pillu oli liukas kuiskasin vaimolle Aarne vakoilee.
      Vaimo alkoi huokailemaan pane kukaan ei ole pannut nosti pyllyä nain voimalla ja karjahdin vaimo laskeutu alas. Aloin nukkumaan vaimo kuiskas saanko nyökkäsin.
      Vaimo hipsi Aarnen luo kuulin kiljahduksia kahteen otteeseen aamulla vaimo oli vieressä.
      Sen jälkeen ollaan leikitelty ajatuksella jos uusittas jossakin

    • Anonyymi

      Vaimo kertoi että oli yöllä mennyt vessaan, pojat oli heränneet ja vetäneet sänkyyn molemmat oli imeneen t näännit koviksi ja hieroneet pillustä. Housut oli lähtenyt ja oli tuntenut huulet pillussa kun oli sitten tuntenut ison kalun sisällä ei ollut vastustellut vaan antanut molemmille. Pojat oli vannoneet että ei kerro, kun vaimo oli tullut uudelleen vessasta oli joutunut kontalleen sänkyä vasten taas oli molemmat naineet kunnolla kertoi että oli huutanut peitto suussa mieletön kiima päällä.
      Siksi oli aikaisin noussut ja käskenyt poikien lähteä aamusta.

      Sillä vaimo oli niin hurjana kun päivällä työnsin samaan sänkyyn jossa oli joutunut antamaan pillua neljästi. Kun kuukausien jälkeen meillä meno harveni annoin vaimon käydä poikain luona yötä, kertoi kaiken ja taas oli meno villimpää

    • Anonyymi

      Meillä mieheni kanssa olemme tottunneet aktiiviseen seksielämään ja harrastamme ainakin neljä kertaa viikossa. Viime syksynä mieheni sai hyväpalkkaisen ja koulutustaan vastaavan työn. Asian varjopuoli vain on, että hän on työnsä vuoksi kaksi viikkoa putkeen pois kotoa. Sitten on toki viikko vapaata.

      Aika pian alkoi tämä kahden viikon seksitön jakso tympimään, ja tästä kävinkin mieheni kanssa keskusteluja. Sain mieheltäni luvan käydä vieraissa, kunhan se pysyy vain seksinä ilman tunteita. Mieheni vain laittoi ehdoksi, ettei baarista tai netistä panoja etsitä. Tämä asetti tietysti aika paljon rajoja asialle.

      Mutta sattuma puuttui peliin, kun olin läppäriäni viemässä huoltoon sen jumiuduttua, sattui naapuri, sanotaan vaikka Jussi, tulemaan rapussa vastaan. Siinä muutaman sanan vaihdettuani ja läppäriäni manattuani, Jussi tarjoutui auttamaan. Hän on IT-alalla töissä. Jussi saikin läppärin kuntoon.

      Kun menin läppäriä noutamaan, ymmärsin sisustuksesta ettei Jussilla ole tyttöystävää. Ei hän mikään atleetti toki ollut mutta normaali suomalainen mies, hieman minua nuorempi.

      Vein läppärin kotiin, ja pyörittelin asiaa vielä mielessäni. Munan kaipuu oli aivan valtava nyt kun mieheni oli komennuksella. Palasin Jussin ovelle, ja hänen avattua oven, sanoin että pitäähän tämä auttaminen korvata sinulle. Riisuin paitani ja paljastin rintani Jussille. Jussi epäröi ja ei halunnut katsoa, oltiinhan naapureita. Sanoin, että tälle puuhalle on mieheni lupa, kaikki kriteerit täyttyy, ja tässä autetaan nyt molempia osapuolia.

      Avasin Jussin housut ja otin jo hieman heränneen kalun käteeni. Kysyin, haluaisiko hän naida. Siitä menimme sitten ensin sohvalle jossa otin Jussilta ensin suihin. Aika nopeasti näytti kalu olevan juhlakunnossa. Jussi sanoi, ettei hänellä ole kumeja, kun ei ollut varautunut tällaiseen. Itse käytin pillereitä, niin ei haittaa. Tapaamisen loput tapahtumat jätän tarkemmin kertomatta, muuta kuin että Jussi tuli kahdesti sillä kerralla sisääni.

      Seksielämä mieheni kanssa parani huomattavasti tästä rinnakkaissuhteesta johtuen. Jussin luona käyn panemassa kun mieheni on komennuksella. Kun mieheni on kotona, olen vain hänen.

      En pidä tätä pettämisenä, koska kriteerit sovittiin mieheni kanssa ja ne täyttyy. Ei kenenkään tarvitse seksin puutteessa riutua, kunhan ei mene rakastumaan toiseen mieheen. Meillä Jussin kanssa on vain seksiä.

      • Anonyymi

        Spedellä jatkuu samaa tuubaa vuodesta toiseen buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä jatkuu samaa tuubaa vuodesta toiseen buaahaa

        Minkäs voit tyhmä idiootti niuvanniemeläinen spede kun olet.


    Ketjusta on poistettu 87 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe