Miltä alueelta

hotelli?

Ollaan toukokuun alussa menossa Lontooseen 12-v:n kanssa. Miltä alueelta kannattaisi ruveta etsimään hotellia? Gatwickin lentokenttä.Kriteerit: 2hengen huone, edullinen ja keskustaan kun pääsisi hotellilta mahd helposti.

20

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @london

      Jaa-a, kartta kourassa kannattaa etsiä ja mieleltään metroaseman läheltä. Itse suosittelisin hotellia zone 2:lta, silloin matkat eivät ole vielä mahdottoman pitkiä. Toki jos jubilee-linjan vierestä saat hotellin, niin kauempaakin kannattaa hotellia etsiä. Gatwickilta pääsee noin 30 - 40 minuutissa keskustaan ja siellä taas metrolla liikkuminen on kohtuullisen helppoa jos ei nyt aivan aamu- tai iltaruuhkaan satu keskustaan. Jos enemmän on matkatavaroita mukana kannattaa harkita tilaustaksia suoraan kentältä, sillä matkalaukkujen kanssa liikkuminen on melko työlästä maanalaisessa.

    • 3xlontoo/vuosi

      Itse olin kesällä poikani kanssa Camden Lock hotellissa viime kesänä. Lähin metroasema oli Chalk Farm . Muutama bussilinja meni vierestä ja kävelymatka esim eläintarhaan. Bussilla pääsi hotellin vierestä Madame Toussadiin. Viikonloppuna olen taas lähdössä Lontooseen ja tälläkertaa Bayswaterin kaupungin osaan, joka sekin on hyvä paikka. Kävelyetäisyys moneen paikkaan ja metrot ja bussiyhteydet hyvät. Suosittelen Science museota(ilmainen) ja london eye(maksullinen) , M&M (maailman suurin karkkikauppa), Hamleys (yksi maailman suurimmista lelukaupoista)Dock tour, joka on hauska ja erilainen kiertoajelu samalla vehkeellä maalla ja joella.

      • 3xlontoo/vuosi

        Lisäys vielä...Joka kentältä pääsee keskustaan joko junalla, bussilla ja Heathrowilta metrolla. Gatwicistä tulee juna Victoria asemalle. Voit katsella hotellia myös sieltä suunnalta, jos et halua sompailla busseissa ja metroissa, joka on kyllä helppoa ja hyvin opastettua.Itse otan Gatwicistä express junan Victorialle ja vaihdan siinä metroon joka menee bayswateriin.


    • 3+18

      Vilkaise Premier Inn -ketjun hotelleja, esim. Premier Inn London Victoria tai Leicester Square. Edullisuus on suhteellista, mutta kun mä etsin meille hotellia Lontoosta niin Premier Innin hotellit aamiaisineen, sijainteineen ja hintoineen nousi nopsaan listalla ylös.

    • -00-

      Yleisimmissä hotellivälitys-sivustoissa on hakukriteerikohta josta voi valita esim. max. etäisyys Victoria-asemalta. Sinnehän tulee suora junalinja Gatwickistä. Ainakin itse löysin niin edullisen hotellin. Tarkkana vaan huoneen kohdalla, ettei ole yhteinen kylppäri :) Huomasin että edullisissa huoneissa se oli lähes kaikissa, mutta pikkusen lisähintaa, niin löytyy omallakin.
      Victorian läheisyys oli ainakin minulle tärkeä kriteeri, sillä paluulento aamulla, enkä halua lähteä vaihtojen kautta aikaani kuluttamaan.
      Onnea etsintään :)

    • travelbag

      Bayswater alue, joka lahella Oxford Street ja keskustassa, Paddington, Earl´s Court. Katso ettta hotelli on lahella maanalaista, muuten kaytat aikaasi turhaan kavelyyn. Myos British Museumin alue on suosittu.

    • sly

      Itse menen ensi viikolla 10v. pojan kanssa Novotel Blackfrairs -hotelliin, joka valmistui lokakuussa. Uusi, moderni. Southwarkin metro vieressä. Itse odotamme innolla matkaa.

    • sly

      Sori meni kirjottaessa nimi väärin. Novotel Blackfriars oli nimi:)

    • popo2

      Itse olen menossa 7v tytön kanssa Notting Hill Guest Houseen kesällä. Sijainti on mielestäni hyvä ja Gatwickilta on helppo päästä kyllä keskustaan, ja sieltä majapaikkaan. :)

    • travelbag

      Blackfriarista on matkaa Lontoon keskustaan edestakaisin, aikaa vievaa, varsinkin jos haluaa katsella keskustan nahtavyyksia.
      Parempi valita hotelli lahempana keskustaa.

      Notting Hill kivaa aluetta.

      • Tenavan kanssa käyty

        No on sieltä Notting Hillistäkin matkaa keskustaan ;) Mutta julkiset toimii hyvin, ei se niin väliä jos vaikka matkaa onkin jonkin verran. Minulla ei ole kovin hyviä kokemuksia Novotel-ketjusta muualla Euroopassa, mutta ehkä ne ovat ihan ok Englannissa, hope so. Nuorisokin muuten tykkää noista musikaaleista, kokeilkaa ostaa vaikka saman päivän liput, ne saa edullisesti ja siinä vaiheessa jo tietää jos jaksaa niihin lähteä.


    • heiska3

      Hotel COMFORT INN Buckinham Palace Road on tosi kivasti sijoittunut lähelle keskustaa JA victoria stationia, jolle pääsee näppärästi yhdellä junalla Gatwickin asemalta.

    • lond1

      Juuri eilen Lontoosta palanneena voin suositella Earl`s court aluetta ja Maranton house hotellia. Metrolta noin 5 min kävely hotellille, joka siisti ja lämmin ihana pikku hotelli! Rauhallinen alue (eli ei yömekkalointio). Mielestäni kohtuuhintainenkin. Earls`courtin metroasemalta hyvät yhteydet nähtävyyksille ja keskustaan.

    • "Hermione"

      Ollaan juuri lähdössä meidän 12 v. pojan kanssa kolmatta kertaa Lontooseen. Meidän lentomme tulee myös Gatwickin kentälle ja hotellin buukkasin aivan Victoria-aseman vierestä. Hotellin nimi on Double Tree Hilton ja hinta on lontoolaisittain aivan kohtuullinen jos sattuu olemaan Hotels.comissa tarjouksessa kuten meillä on nyt kahteen kertaan sattunut olemaan :)

    • sly

      Palasin juuri pojan (10v) kanssa Lontoosta. Olimme siellä Southwarkin metroaseman tuntumassa (20m metroasemalle) Novotel Blackfriars hotellissa. Tykättiin hotellista. Oli moderni ja todella siisti. Aamupala oli ihan hyvä (murot, kahvi, patonki, oli leikkeleitä brittiläistä). -Lapset söi ilmaiseksi ja saivat majoittuakin ilmaiseksi. Meillä pojalle oli ihanaa kun osassa pöydissä oli IPad, jolla sai pelata:)
      Metrolla suhautimme paikkaan jos toiseenkin eikä reitti tuntunut liian kaukaiselta keskustaan. Myös bussilinjoja kulki vierestä.
      Kävelymatka Thamesin varteen ja siltoja pitkin kävelimme molemmat rannat. Sää oli meillä tosi surkea, joten onneksi metro oli tosi lähellä.
      Oyster card 30 punnalla matkasimme koko viikonlopun. Onneksi poika ei vielä 11v. niin ei tarvinnut omaa korttia.

    • paddingtoon23v

      itse olimme 4 henkinen perhe hotellissa, joka oli todella hyvä sijaintinsa ja hinnan vuoksi. Sijaitsi Paddingtonin aseman kupeessa, muistaakseni noin 200metrin päässä siitä. Nimeä en nyt muista, mutta perinteinen englantilainen hotelli kyseessä, ei mikään hirveän hieno muttei huonokaan.

      • Gooner

        Mekin oltiin siinä Paddingtonin aseman vieressä, siinä on muutamia hyviä hotelleja, kuten Hotelli Rhodes ja Days Inn Hyde Park!


    • travelbag

      Paddingtonin aseman lahettyvilla on paljon B&B hotelleja, kaunis puistontapainen siina kahden kadun valilla, valintaa on. Sielta on helppo menna minne vain , joko maanalaisella tai bussilla, tai vaikka kavella.

    • Pitkä-Jussi

      Tuolla Paddingtonin aseman lähellä on myös Norfolk Towers niminen hotelli. Itsellä siitä hieman huonot muistot, enkä menisi uudelleen. Voipi olla, että osui huoneista kehnoin ja respan väellä oli huono viikko, mutta yksi kerta riitti.

    • reissua odotellessa

      Otimme hotellin Croydonista. 4-tähden hotelli, 5 yötä, 280€. Vartin matka Victoria stationille. Gatwickiin reilu puolen tunnin matka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3161
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2582
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      385
      2513
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2066
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1897
    6. 173
      1315
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1297
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      990
    Aihe