Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Dekkariblogeja

Dekkari100

Laittakaa tulemaan vinkkejä dekkariblogeista.
Olisi mukava lukea arvosteluja lukijoilta.
Myös keskustelu blogeista olisi mielenkiintoista.

7

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Novelman
    • jktgdf

      Myös dekkariseuralla on blogi, johon löytyy linkit dekkariseuran sivuilta

    • Novelman
    • Aapo Teräskarju
      • Crimetimereading

        Aappo Teräspalli, miellyttävä tavata netissä näin monen vuoden jälkeen! Vieläkö kirjuuttelet osuvia arviointejasi? Film Noir ekspertti Ellroy, kehissäkö edelleen?

        Hymyilen leveästi tuolle "erikoistumiselle". Maailmassa on niin paljon hyviä kirjoja, että kaikkia ei ehdi lukea. Tavallinen arki ja työ luovat väistämättömät reaaliteetit muunmuassa lukemiselle. Siksi valinta osuu usein dekkareihin. Toisaalta se osuu tähän myös lajin suomien mahdollisuuksien ja sen vaikeudenkin vuoksi. AInakin silloin, kun puhutaan tyylilajin parhaimmistosta.

        Erikoistumisessa ei ole yhtään mitään ammattimaisuutta. Muistan kyllä hyvin sinun omat ammattimaisella otteella laaditut arviointisi. Minä en esimerkiksi selosta kirjan tapahtumia tai henkilöitä ollenkaan. Kirjuuttelen usein melko lyhyestikin oman mielipiteeni kirjasta ja siinä koko homma. Yritän tietysti perustella arvioini, mutta siinä ei ole ammattimaista otetta. Tarkoituksella yritän pitääkin blogitekstit aika lyhyinä muistiinpanoina.

        Tästä seuraa myös se, että toivottavasti kukaan ei tee kirjan lukemisepäätöstä minun blogimerkintöjeni perusteella. Olen sitä mieltä, että jokaisen tulee lukea kirja itse, kun jokainen lukukokemus on kuitenkin yksilöllinen.

        Niin. Blogini ei ole hakukoneella löydettävissä. Edelleenkään. Jouduin hieman nieleskelemään asiaa, kun huomasin vierailureitin sivustooni täältä palstalta.

        On monia syitä, miksi olen valinnut asian näin, vaikka blogi on ollut olemassa jo pitkään. Kyse on siis vain amatööriydestä ja tähän liittyen silkasta ilosta ja harrastuksesta. Blogitkin muuttuvat niin herkästi" työksi". Iso määrä lukijoiksi kirjautuneita odottaa kenties ties mitä uusia kiksejä, merkintöjä sun muuta tihenevään tahtiin. Ja kun kyse itselläni on kuitenkin vain rakkaasta pitkästä harrastuksesta.

        Toisaalta kyllä kaipaankin monitahoista ja avartavaa keskustelua aiheesta. Kommentit ovat hyvin tervetulleita blogiini, jos sitä joku haluaa tehdä. Dekkariblogeja on Suomessa vähän. Keskustelu aihealueesta on maantieteellisesti f-t-f rajoittunutta ja sosiaalista mediaa (kuten esim. tämä palsta) soisi hyödynnettävän tässä suhteessa enemmän.

        Aappo Kaappo Teräspalli, minkäs teit :)!


    • SirpaH
    • Novelman

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe