Väittävät löytäneensä keinon parantaa HIV.
Harmillista, minä kun niin iloitsin sen ilmaantumisesta ja kehittymisestä.
Eipä taida maa täyttyä hyvällä hengellä, kuten Jessen faija aikoinaan halusi.
HIV olisi niin kiva keino poistaa maailmasta "tyhmän-tuhmat" ihmiset :)
Vain viisaat ja kiltit jäisivät, vaikka sitten huonostikin hengittäen tai huohottaen
katkonaisesti.
H.
Takapakkia
40
133
Vastaukset
- Korppis*
Miksi uskot Hiv-positiivisten olevan tyhmiä ja tuhmia?
"Korppis*"
Aloituksessani on vähän kesäkumi-juttua, tupakointia ja rakastelun ääniä.
Ja...tota...pikkuisen vinoilua aikuisviihde-aloitukselle :)
Meeri, tuossa alempana, ymmärsi yskäni paljon paremmin.
Mutta, kuten minulla aina, on siinä mukana myös asia, yletön kansoitus elinkelvottomilla ihmisillä. (Huom! Elinten luovutus)
Raskasta tää rautalanka.
H.- Korppis*
hunksz kirjoitti:
"Korppis*"
Aloituksessani on vähän kesäkumi-juttua, tupakointia ja rakastelun ääniä.
Ja...tota...pikkuisen vinoilua aikuisviihde-aloitukselle :)
Meeri, tuossa alempana, ymmärsi yskäni paljon paremmin.
Mutta, kuten minulla aina, on siinä mukana myös asia, yletön kansoitus elinkelvottomilla ihmisillä. (Huom! Elinten luovutus)
Raskasta tää rautalanka.
H.Kaiketi minulla on miesten putkiaivot ja sinulla naisten piparkkakkuaivot.
Korppis* kirjoitti:
Kaiketi minulla on miesten putkiaivot ja sinulla naisten piparkkakkuaivot.
"Korppis*"
Testaajathan ovat aina tervetulleita.
Vaan aivo pitää heilläkin olla.
Saattaa olla, jos hyvin osuu kohdalleen, on Gordionin-solmu valmis...
Kelpaa enää Talitinteille, rasvaisina.
H.
- meeriamanda
Älä huoli veikkoseni, ennenkuin varmuudella pystytään hiv´i parantamaan me oomme kasvaneet jo jonkun verran koiranputkia.:)
Kuluu aikaa ja norttia tuonkin varmistamiseksi, edistykselle hip´huraa.
Kyllä se maa täyttyy ennemminkin huonolla hapella, kun kahjot testaavat tarpeeksi " lelujaan " . - ://
Eiköhän tuo viimeisen virkkeesi toive toteudu, jo on toteutunutkin, ihan ilman HIV:äkin?
Niin monen olen nähnyt happipulloa raahaavan.
Heidän viisaudestaan en ole havainnut mitään erikoista merkkiä."://"
Eiköhän aina kuitenkin ole parasta, että jokainen ihminen saa ottaa rajageminaationsa kuten itse haluaa?
Ottaa loppunsa vastaan vapaana, vapaasti eläneenä ihmisenä.
H.- ;))
hunksz kirjoitti:
"://"
Eiköhän aina kuitenkin ole parasta, että jokainen ihminen saa ottaa rajageminaationsa kuten itse haluaa?
Ottaa loppunsa vastaan vapaana, vapaasti eläneenä ihmisenä.
H.Kuka sitä voi estää, tai kuka voi olla toisensa paimen, kun itsessäkin riittää.
Vapaanako, kuin kanat parhaimmillaan?
Munien yhtä runsaasti ja hyvää?
Konsonanteillakin on källi kisailla.
- Lorena*
Mikäli ymmärsin oikein TV uutisten tuomaa infoa, tämä kokeilu oli vastasyntyneelle lapselle. Hoito tehosi ja lapsi voi elää terveenä. Tosin varmasti jälkikontrolleja tehdään.
Enemmän huolestuttaa naapurimaan HIV-positiivisten henkilöiden miltei räjähdysmäinen lisääntyminen sekä homoilu ja lesboilu. Jännityksellä odotan mitä naapurimaa tulee tekemään taudin taltuttamiseksi.
HIV onkin ollut uutispimennossa pitkän aikaa.
Karvanaamaisten puppelipoikien rakastelu on tämän ajan henkeä, kuten monissa ennustuksissa on sanottu kansat alkavat rappeutumaan.
Piirakkatyttelit leikkivät mies-nainen suhdetta - halutaan lapsi - juostaan pakastepöntön kautta keinohedelmöitykseen. Media mainostaa Elton John ja kaverin lapsensaantia, omat ovat siemenet ja vuokrakohtu ostetaan tuntemattomalta naiselta raskauden ajaksi. Perimä jakauma onkin sitten puolet ja puolet, varmasti tosi jännittävää jatkossa.
Jatkokysymys onkin, ovatko puppelipojat ja piirakkatyttelit tunnevammaisia - entä jälkikasvu?"Lorena*"
Jo kauan sitten kirjoitin, että elämällä on tarkoituksensa ja siihen eivät koe-putket kuulu.
Muuten saavat vammaiset tehdä vehkeillään mitä haluavat.
Inhimillisyys ei koske geeni-vammaisuutta joka asiassa.
Hyvä että muistutit.
Hyvä lisäys tuo ryssä-puoli.
Uutiset hehkuttavat nyt "elimestäluovutus"-tuotteiden uutta nousua vanhoille ihmisille.
Oliskohan se onnea, jos minä olisin aikanaan luovuttanut jakelijoille, jotka eivät nenänsä eteen näe, ja ovelleni saapuisi mulatti sanoen: Moi faija, kertoivat laitoksella että sinähän se oot, muistatko mua?
H.hunksz kirjoitti:
"Lorena*"
Jo kauan sitten kirjoitin, että elämällä on tarkoituksensa ja siihen eivät koe-putket kuulu.
Muuten saavat vammaiset tehdä vehkeillään mitä haluavat.
Inhimillisyys ei koske geeni-vammaisuutta joka asiassa.
Hyvä että muistutit.
Hyvä lisäys tuo ryssä-puoli.
Uutiset hehkuttavat nyt "elimestäluovutus"-tuotteiden uutta nousua vanhoille ihmisille.
Oliskohan se onnea, jos minä olisin aikanaan luovuttanut jakelijoille, jotka eivät nenänsä eteen näe, ja ovelleni saapuisi mulatti sanoen: Moi faija, kertoivat laitoksella että sinähän se oot, muistatko mua?
H.Tähdet on rysä, kahdella ässällä.
hunksz kirjoitti:
Tähdet on rysä, kahdella ässällä.
L ja H.
No just, siinäpä kahden älynlähettilään vastaukset.
Karvanaamaiset puppelipojat, kyllä niitä karvoja on muillakin kuin heillä. Ja piirakkatyttelit, oletteko enää ajan tasalla noissa jutuissanne.
Perimä on aina kahden tuntemattoman yhdistelmä, kukahan on lapsensa äidistä/isästä tehnyt jonkun perimäselvityksen.
Ellei ole mitään tietoa sairauksista tms.
Tunnevammaisia taidatte pikemminkin olla te kaksi.Anceli kirjoitti:
L ja H.
No just, siinäpä kahden älynlähettilään vastaukset.
Karvanaamaiset puppelipojat, kyllä niitä karvoja on muillakin kuin heillä. Ja piirakkatyttelit, oletteko enää ajan tasalla noissa jutuissanne.
Perimä on aina kahden tuntemattoman yhdistelmä, kukahan on lapsensa äidistä/isästä tehnyt jonkun perimäselvityksen.
Ellei ole mitään tietoa sairauksista tms.
Tunnevammaisia taidatte pikemminkin olla te kaksi."Anceli"
Läpsytysneitoni ottaa kuiteski huomioon, että minä rajoitin asian sanomalla: joka asiassa, noissa geeni-jutskissa.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Läpsytysneitoni ottaa kuiteski huomioon, että minä rajoitin asian sanomalla: joka asiassa, noissa geeni-jutskissa.
H.Otan sen huomioon, mutta eipä se juuri tilannettasi paranna.
- Lorena*
Anceli kirjoitti:
Otan sen huomioon, mutta eipä se juuri tilannettasi paranna.
A@
Hauska lukea sinun originelleja kommenttejasi palstalla. Menehän Googleen ja etsi genetiikan sivut ja myöskin kromsomit, aukeaa aavan meren tavoin elämän alun ihmeellisyydet.
Homo on homo, lesbo on lesbo ja Anceli on Anceli ei näistä totuuksista mihinkään pääse sanonnan tavoin mihinkä koira kirpuistaan pääsee. Vaikka asenteenne ovat vastoin mielipiteitäni ei minun muiden asenteita hyväksyä, se on siletti juttu.
Rauha, rakkaus sinulle tasapuolisesti tämän päiväisen auringon paisteen alla, suoraan sanottuna -3 asteen pakkanen tuntuu viiman ryydittämänä tosi kylmältä. - Jaana Jokunen
Hienosti pähkäilty lorena, mitenköhän on mahdollista, että laskuri muuttaa plussani miinukseksi. Onko sitä päässyt joku käpelöimään.
Lisään vielä. että omituista on, että piirakkatätöset ja kummajais-setäset haluavat itselleen lapsia, eivätkä haluaisi niitä häiriköimilleen ihmisille tarjota. Muistuttaa ihan petovilialta Onkohan meidän laki enää laisinkaan toimintakelpoista, mielisairaaksi ollaan kansaamme suvaitsemattomia ihmisiä pakkosuvaitsemalla tehty. Varsinkin silloin kun suvaitsevaisuus on vain yksisuuntaista. Kyllä lakipykälöissä kuuluisi olla sellainenkin pykälä, että jos joutuu näiden suvaitsemattomasti käyttäytyvien ihmisten häiriköitäväksi, niin heidän kuuluisi uhreilleen kustantaa niin monta jälkeläistä, kuin oli heidän suunnitelmissaankin oman kumppaninsa kanssa hankkia. Nythän se on ihan nurinniskoin nämäkin pykälät ja haluavat vain itselleen lapsia vaikka eivät siihen kykene. Lorena* kirjoitti:
A@
Hauska lukea sinun originelleja kommenttejasi palstalla. Menehän Googleen ja etsi genetiikan sivut ja myöskin kromsomit, aukeaa aavan meren tavoin elämän alun ihmeellisyydet.
Homo on homo, lesbo on lesbo ja Anceli on Anceli ei näistä totuuksista mihinkään pääse sanonnan tavoin mihinkä koira kirpuistaan pääsee. Vaikka asenteenne ovat vastoin mielipiteitäni ei minun muiden asenteita hyväksyä, se on siletti juttu.
Rauha, rakkaus sinulle tasapuolisesti tämän päiväisen auringon paisteen alla, suoraan sanottuna -3 asteen pakkanen tuntuu viiman ryydittämänä tosi kylmältä.Kiva että pidät, kirjoitan mielelläni hiukan originellisti. :)
Kromosomt ovat tuttuja juttuja jo opiskeluajoilta, ei minun tarvitse niitä googlettamalla opiskella.
Eipä miehestäni ja minusta geenejä eikä kromosomeja ennen lasten saamista tutkittu, yhdestä lapsesta ne on kyllä selvitetty ja tulokset olivat ihan normaalit. Ihme kyllä :)
Jokaisella on asenteensa, taidan olla monien "totuuksien" suhteen nykyaikaisempi ja hyväksyvämpi kuin te vanhemman ikäluokan edustajat.
Enkä nimittele homoja enkä lesboja ikävillä nimillä.
Oikein kiva sää oli täälläkin, viima pisti posket punoittamaan.Anceli kirjoitti:
Kiva että pidät, kirjoitan mielelläni hiukan originellisti. :)
Kromosomt ovat tuttuja juttuja jo opiskeluajoilta, ei minun tarvitse niitä googlettamalla opiskella.
Eipä miehestäni ja minusta geenejä eikä kromosomeja ennen lasten saamista tutkittu, yhdestä lapsesta ne on kyllä selvitetty ja tulokset olivat ihan normaalit. Ihme kyllä :)
Jokaisella on asenteensa, taidan olla monien "totuuksien" suhteen nykyaikaisempi ja hyväksyvämpi kuin te vanhemman ikäluokan edustajat.
Enkä nimittele homoja enkä lesboja ikävillä nimillä.
Oikein kiva sää oli täälläkin, viima pisti posket punoittamaan.Sori, olitkin kirjoittanut kromsomit etkä kromomst :))
Jaana Jokunen kirjoitti:
Hienosti pähkäilty lorena, mitenköhän on mahdollista, että laskuri muuttaa plussani miinukseksi. Onko sitä päässyt joku käpelöimään.
Lisään vielä. että omituista on, että piirakkatätöset ja kummajais-setäset haluavat itselleen lapsia, eivätkä haluaisi niitä häiriköimilleen ihmisille tarjota. Muistuttaa ihan petovilialta Onkohan meidän laki enää laisinkaan toimintakelpoista, mielisairaaksi ollaan kansaamme suvaitsemattomia ihmisiä pakkosuvaitsemalla tehty. Varsinkin silloin kun suvaitsevaisuus on vain yksisuuntaista. Kyllä lakipykälöissä kuuluisi olla sellainenkin pykälä, että jos joutuu näiden suvaitsemattomasti käyttäytyvien ihmisten häiriköitäväksi, niin heidän kuuluisi uhreilleen kustantaa niin monta jälkeläistä, kuin oli heidän suunnitelmissaankin oman kumppaninsa kanssa hankkia. Nythän se on ihan nurinniskoin nämäkin pykälät ja haluavat vain itselleen lapsia vaikka eivät siihen kykene."Jaana Jokunen"
Vapaa-ehtoisesti jokainen ihminen elää elämäänsä, jos ei sitten jonkinlainen palvoja ole.
Näyttää siltä, että joillakin ovat puheet lähenpänä, kuin ymmärrys.
Piikittely on usein hyväksi, mutta järjettömyys ei koskaan.
Törkeys on varattu vain minulle.
Muille ihmisille ei.
H.- näin se menee
Jaana Jokunen kirjoitti:
Lisään vielä. että omituista on, että piirakkatätöset ja kummajais-setäset haluavat itselleen lapsia, eivätkä haluaisi niitä häiriköimilleen ihmisille tarjota. Muistuttaa ihan petovilialta Onkohan meidän laki enää laisinkaan toimintakelpoista, mielisairaaksi ollaan kansaamme suvaitsemattomia ihmisiä pakkosuvaitsemalla tehty. Varsinkin silloin kun suvaitsevaisuus on vain yksisuuntaista. Kyllä lakipykälöissä kuuluisi olla sellainenkin pykälä, että jos joutuu näiden suvaitsemattomasti käyttäytyvien ihmisten häiriköitäväksi, niin heidän kuuluisi uhreilleen kustantaa niin monta jälkeläistä, kuin oli heidän suunnitelmissaankin oman kumppaninsa kanssa hankkia. Nythän se on ihan nurinniskoin nämäkin pykälät ja haluavat vain itselleen lapsia vaikka eivät siihen kykene.Laskurikin hoksaa kuinka hölmöjä kirjotatte :DDD
- Lorena*
Anceli kirjoitti:
Sori, olitkin kirjoittanut kromsomit etkä kromomst :))
Voi sentäs, olitkin kirjoittanut Kromosomt p.o. Kromosomit. Huomautan vain olet jo sen ikäluokan naisimmeinen tutkimus on mennyt suuren harppauksen eteenpäin opiskeluajoiltasi.
Mitäpä tässä peistä taittamaan, ikävä kyllä hyväksyväisyydestäsi - nykyaikaisempi muita kirjoittajia kohtaan, voidaan olla vahvasti eri mieltä.
Tämä asia on tässä nyt. Lorena* kirjoitti:
Voi sentäs, olitkin kirjoittanut Kromosomt p.o. Kromosomit. Huomautan vain olet jo sen ikäluokan naisimmeinen tutkimus on mennyt suuren harppauksen eteenpäin opiskeluajoiltasi.
Mitäpä tässä peistä taittamaan, ikävä kyllä hyväksyväisyydestäsi - nykyaikaisempi muita kirjoittajia kohtaan, voidaan olla vahvasti eri mieltä.
Tämä asia on tässä nyt.Kaikille käy pikku kömmähdyksiä :)
Kirjoitin "jo opiskeluajoilta", ehkä olen päivittänyt tietojani senkin jälkeen.
Tuosta hyväksyvyydestä olen kohdallasi ihan samaa mieltä. Niin kirjoittajia kuin kanssaeläjiäsi kohtaan.
Vertaa homot/lesbot.- mimmimummi*
Todella hyvä kirjoitus josta olen niin samaa mieltä... hyvä SINÄ
- mimmimummi*
mimmimummi* kirjoitti:
Todella hyvä kirjoitus josta olen niin samaa mieltä... hyvä SINÄ
Lorenan kirjoitusta tarkoitan...*
Varo veikkoset veli ettei kohtalo vielä saa sinuakin tuon salakavan taudin kantajaksi.
Kas kun koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja se voi monella tavalla tarttua.- oma nilkka arempi
Muistaakseni ensimmäinen nainen kuka kuoli aidsiin oli Savosta kotoisin oleva perheenäiti kuka sai verensiirrosta tartunnan.
- melkein nauroin...
Olet varmasti tehnyt loistavan uran koomikkona Las Vegasissa ??
- henrjii
en poltele tupakkia
- tupakit pois
Hyvä niin, sillä keuhkoahtaumaa (COPD) ei voi parantaa.
- kielijasana
Ketjun luettuani minä en sano muuta kuin, olisikohan jo joillakin aika päivittää käyttämänsä sanavarasto tälle vuosituhannelle.
Moni sana on jo muuttunut alatyyliseksi, joilla itse en ainakaan suutani likaa.
Vaikka, jokaisen oma asia, minkä vaikutelman itsestään luo, tai on luomatta."kielijasana"
Noh, elämä ei sitten vanhanakaan saa olla yksinkertaista.
Odotan jännittyneenä kielemme muutos-ehdokkaita.
Opeta minua uus-Suomalaisuuteen.
H.
- Rimmir tänään
Varmastikin he joilla on hiv tartunta toivoisivat sydämestään että parantumiskeino löytyisi nyt ja heti.
Sitten vuoden 1981 jälkeen on maailmassa 60 miljoonaa ihmistä saanut hiv tartunnan. 25 miljoonaa ihmistä sitten 1981 on kuollut Aidsiin, 15 miljoonaa lasta jäänyt orvoiksi tämän taudin takia, joka päivä 7400 ihmistä sa HIV tartunnan. Tällähetkellä on 33 miljoonalla ihmisellä hiv tartunta ja heistä on 2,1 miljoonaa lapsia.
HIV tartunnan oireina ovat kuume, väsymys, kurkkukipu ja lihassärky. Aika salakavala tauti.
Tämä kaikki on punaisen ristin tilastotiedettä. - Lorena*
Olen pahoillani että olen kirjoitellut tälle palstalle. Jätän palstan. Toivon hyviä ja antoisia juttuja kirjoittajille sekä hyvää kevättä ja kesää.
- Heipä hei
Hyvä ja oikea päätös, jatkoja.
- Miksi katkeruus
Heipä hei kirjoitti:
Hyvä ja oikea päätös, jatkoja.
Oletko oikeutettu nimettömänä arvostelemaan . Kysyn vaan.
- en huomannut
Miksi katkeruus kirjoitti:
Oletko oikeutettu nimettömänä arvostelemaan . Kysyn vaan.
Missä kohtaa hän arvosteli?
- ihminen....
Apinimaisilla on apinamaiset ilot.
- hyväparempiparas
Mille jalustalle kuvittelet minun ylentävän sinun mielekkeesi?
Moni vauva syntyy HIV-sairaana, moni hyvä sairastuu, saako paha palkkaansa?
Emme me vanhat tarvi tilaa, se on vain tulevien Eldorado, jos on, jos ei edes omat vanhemmat ole valmiita sitä heille antamaan. - kuolkaa pois
Ei jeesus sentään mikä likaviemäri tämä palsta onkaan!
Jumalauta, katsokaa itseänne peilistä ja hartaasti.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912