Allerginen reaktio Basiron AC:sta?

Apua tarvitseva

Aloitin Basiron AC 5% käytön viime viikolla. käytin sitä noin kolme kertaa ja nyt naama on aivan turvoksissa, punainen ja täynnä pieniä kutiavia rakkuloita. Tämä on kamalaa.
Olin kuullut että aine on tehokas finneille, lievälle aknelle ja että siitä oli paljon positiivisia kokemuksia. Herkkä ihoisena ajattelin sen tietenkin sopivan minullekin. Levitin ongelmakohdille sitä erittäin ohuen kerroksen ja pistin Sebamedin kosteuttavan geelin siihen päälle ennen nukkumaan menoa. Kolmannella kerralla kuumotus ja kutina oli niin kovaa että se oli pakko pestä pois. Seuraavana aamuna huomasin kasvojen olevan aivan karhea sen normaalisit olleen sileä. Vaikka en ainetta käyttänyt tilanne paheni. Rakkuloita oli levinnyt sinnekin minne en ollut ainetta käyttänyt. Nyt neljän päivän lopettamisen jälkeen kasvojen tila on vain pahentunut. Naamani on silmiä myöten aivan turvoksissa ja joka puolelta kiristää. Punainen ja rakkulainen iho on todella epämiellyttävä ja ensiavuksi olen käyttäny ruokaöljyä ja pussilunta naamalle. Ihotautilääkärille aika olisi vasta viikon päästä. Mikä avuksi? Pelkään aivan tajuttomasti sitä ettei tämä mene pois kun on vaan pahemtunut ja kovassa. Jos on omia kokemuksia niin kertokaa. Vaikuttaako tämä teistä allergiselta reaktiolta?

0

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

        Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
        Ikävä
        78
        1550
      2. En tiedä..

        Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
        Ikävä
        106
        1277
      3. Suhde asiaa

        Miksi et halua suhdetta kanssani?
        Ikävä
        119
        1255
      4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

        tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
        Ikävä
        78
        1176
      5. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        70
        1044
      6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

        Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
        Sanaristikot
        86
        852
      7. Oliko vähä sometettu taas vai?

        Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
        Kauhava
        9
        782
      8. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        42
        775
      9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

        Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
        Idän uskonnot
        382
        758
      10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        125
        716
      Aihe