Moi, en keksiny nyt parempaakaan paikkaa minne tästä kirjottaisin, joten täällä nyt ollaan..
Eli mua on täs nyt huolestuttanut ja mietityttäny, kun valkovuoto on hieman kellertävää. Välillä kuitenkin pikkasen valkoista, muttei oikeestaan täysin väritöntä missään kohtaa. Käytän e-pillereitä (nyt kolme kk käyttänyt), virtsanäytteestä tutkittu klamydia ja olikohan toinen tippuri tms sillon kun e-pillereitä hain. Sitä ennen yhdynnässä käytetty nykyisen poikaystävän kanssa kondomia. Tästä näytteestä ei siis löytynyt mitään, kaikki kunnossa.
Muistaisin että joskus aikaisemminkin (vuosi tai kaks sitten) on ollut hieman kellertävää/mielestäni poikkeavaa vuotoa, muttei kumminkaan näin "selkeästi". Väri on siis tosi vaalea, mutta kuitenkin mielestäni normaalista poikkeava. Saattaa sillon tällön vähän haista kitkerälle. Vuoto on melko runsasta (tosin mulla on aina oikeestaan ollut), tosin nyt kun kuukautisten pitäs alkaa niin taas on vähentynyt. Oon kuullut, että kuukautisia ennen saattaa valkovuotokin olla hieman ton tapasta, mut ei mun mielestä ennen oo itellä näin ollut. Kuukautisten pitäis siis tulla tällä (tauko)viikolla.
Nyt muutaman päivän on yhdynnän aikana alussa hieman sattunut ns toiseen seinämään, mutta veikkaisin että se saattaa olla vain hiertymä. Täysin varma en tosin ole, mutta uskoisin niin. Minkäänlaista veristä vuotoa ei kuitenkaan ole, eikä kipujakaan esim alavattassa niin että nyt muistaisin.
Onko kellään sanoo mitään lohduttavaa, tai neuvoo mitä pitäis tehdä? Pitäiskö mennä lääkärille?
kellertävä valkovuoto - jokin tulehdus..?
3
1432
Vastaukset
- vinkkini
saattaa olla emätintulehdus,bakteeriperäinen ei tarttuvaa.mulla ollut se ja papa kokeessa huomattiin ja hoitui emätinpuikoilla,reseptillä.sulta pitäs ottaa papa-näyte ehdottomasti.valkovuodon väri ei saa olla poikkeuksellinen,verestävää tai kellertävää.hajuhaittoja saattaa olla myös.mut pyydä papa-näyte,siitä näkee tulehdukset hyvin.t hoidettu
- samat jutut
mainitsit kitkerän hajun ja kellertävää vuotoa.viittaisi tosiaan emätintulehdukseen joka on bakteeritasapainon häiriötila alapäässä.ei sukupuolitautia.pyydä papaan ja siitä sen näkee.hajuhaitta viittaa tulehdukseen.yleistä.googlaa emätintulehdus.se pitää hoitaa reseptikuurilla,n viikko ja papasta näkee.
- birdie-1
Ok, kiitos paljon vastauksista, pitää soitella lääkärille..! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006464
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283250Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761764- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471013Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11900- 42879