Itse kasvatettua ruokaa undulaateille

Moi! Mitä kaikkea voi itse kasvattaa undulaatille ruoaksi? :)
2184
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Salaattia, pinaattia, persiljaa, kaalia, herneitä, porkkanaa, tomaattia, kurkkua, paprikaa, kurpitsaa, mansikoita, vadelmia, mustikoita, herukoita, omenoita, luumuja, kauraa ja kaikkea muutakin tuoretta mikä nyt linnuille vaan kelpaa...

Hirssiäkin voi kokeilla, mutta aika useana vuonna Suomessa loppuu sille kesä kesken vaikka hetken esikasvattaisikin.

Voikukkaa ja pihatähtimöä saa yleensä yllin kyllin ihan kasvattamattakin.

Sisällä vaikka ituja, kauranorasta, auringonkukan- ja herneenversoja

Äänestä
  • Kiitos paljon :) Porkkanasta eivät oikein tykänneet kun sitä tarjosin, mutta muuten kaikki tuoreruoka kelpaa oikein hyvin. Omena on suurta herkkua (vaikka siitä tuleekin vähän sotkua). Laitoin äsken pienen palan kaalia ja seuraa mitä Rontti ja Pulmu siitä meinaavat.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tyttö_89 kirjoitti:

Moi! Mitä kaikkea voi itse kasvattaa undulaatille ruoaksi? :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu