Olemme 2 perheet etsivät pennut. Ja koska meillä on lievä allergia etsimme koiria, jotka sekoitetaan joko bichon tai villakoira.
Joku joka on pentuja nyt tai on pentuja nyt vasta kesään.
shih-tzu ja bichon risteys
maltankoiran ja bichon risteys
maltankoiran ja villakoiran sekoitus
risteytys villakoirasta ja cavalierista
bichon ja cavalierinn risteys
yhdistämällä yorkshirenterrieri ja villakoira
Meillä on ollut koiria ennen ja yhdessä perheen asuu toyvillakoira. Meillä on vuosien kokemus koirien kanssa.
Asumme omakotitalossa!!
Ostetaan sekarotuinen pentuja!!! :)
4
320
Vastaukset
- Camilla78
Ursäkta men jag är inte så bra Finska. Jag är Finlands svensk, ingen bluffmakare!!!!
Camilla - Camilla78
Pahoittelen, olen ruotsinkielinen : P
- ei konekäännöksiä
Tämähän kuulostaa samalta kuin huijareitten myynti-ilmoitukset keltaisessa pörssissä, valitettavasti! Ei allergisen kannata koiraa ottaa.
- Onnellinen seropi
Camilla, olethan tarkkana jos löydät koiran. Pentutehtailijat voivat väittää koirassa olevan mitä vaan, vaikkei oikeasti ole. Huolehdi, että näet koiraemon ja olot, missä pennut ovat syntyneet ja kasvaneet. Huolehdi ettei pentuja luovuteta alle 7-8-viikkoisina ja tarkista että myyjä on se henkilö joka väittää olevansa. Alalla on paljon huijareita, kuten varmasti tiedätkin. Lycka till! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900