Ostetaan sekarotuinen pentuja!!! :)

Camilla78

Olemme 2 perheet etsivät pennut. Ja koska meillä on lievä allergia etsimme koiria, jotka sekoitetaan joko bichon tai villakoira.
Joku joka on pentuja nyt tai on pentuja nyt vasta kesään.

shih-tzu ja bichon risteys
maltankoiran ja bichon risteys
maltankoiran ja villakoiran sekoitus
risteytys villakoirasta ja cavalierista
bichon ja cavalierinn risteys
yhdistämällä yorkshirenterrieri ja villakoira

Meillä on ollut koiria ennen ja yhdessä perheen asuu toyvillakoira. Meillä on vuosien kokemus koirien kanssa.
Asumme omakotitalossa!!

4

453

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Camilla78

Ursäkta men jag är inte så bra Finska. Jag är Finlands svensk, ingen bluffmakare!!!!
      Camilla

• Camilla78

Pahoittelen, olen ruotsinkielinen : P

• ei konekäännöksiä

Tämähän kuulostaa samalta kuin huijareitten myynti-ilmoitukset keltaisessa pörssissä, valitettavasti! Ei allergisen kannata koiraa ottaa.

• Onnellinen seropi

Camilla, olethan tarkkana jos löydät koiran. Pentutehtailijat voivat väittää koirassa olevan mitä vaan, vaikkei oikeasti ole. Huolehdi, että näet koiraemon ja olot, missä pennut ovat syntyneet ja kasvaneet. Huolehdi ettei pentuja luovuteta alle 7-8-viikkoisina ja tarkista että myyjä on se henkilö joka väittää olevansa. Alalla on paljon huijareita, kuten varmasti tiedätkin. Lycka till! :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe