Kellä mahtaa olla nykyään voiman valtikka Vaasassa?? lähinnä voimamies- lajeissa/portsarivoimissa..t. reenaava rautahanska.
Vaasan riskein???????
5
314
Vastaukset
- en oo varma
Mutta penkistä 180kg. verkkopaita päällä,motti puita klapeiksi tunnissa -ja Vaasa-hiihtokin etujoukoissa.Syön niin paljon,että Raxissakin jo miettivät kannattavuutta.
- vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vaasaan voisi joku järjestää Vaasan-kisat tästäkin. Ja monesta muusta lajista: hiihto, uinti, juoksu. Tulokset kaikkien nähtäville torille. Voitaisiin itse treenata toisia vastaan ja ratkottaisiin näin eri lajeissa voittajat. Yleisöä varmasti tulisi. Se vaan on ettei Vaasassa mitään kannata järjestää...
- hien ajatus !!!!
En kummonen ole ite , monipuolisuus on valttini, tohtisin ranking-listalle kyllä tyrkyttää kestävyyteni nojalla ja tasaisuus-voimillani.Kisat vaan pystyyn,varma suosio.. t.myyntiin protsku ja terveystuotteita.
- Reilut100
Yksi ns.E.N.K. Ihan luomu äijä ja tempoo törkeitä penkistä. Kintuilla kaatuis varmaan kevennetty(penkit poistettu) linja-auto. Minä olen lihava mies, mutta kovin oli esineillistetty olo kun mua siirteli kuin mitäkin nojatuolia.
- Serkku nosti 200
kyllä 200kg. on paljon t-paita varusteena, jalkapunnerrus prässistä 390kg. Totta joku nostaa enempi,vaan millä paidalla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102