Mulla on kauhea vauvakuume, mut en haluaisi vauvaa... Ristiriitaistako? Kaksi lasta on jo ja opiskelut kesken. Miten vauvakuumeesta pääsee eroon tekemättä vauvaa???
Miten eroon vauvakuumeesta?
8
889
Vastaukset
- Aikuinen
Johtimet solmuun? Ja jos se ei riitä, niin ajattele, jos joutuisit elättämään lapsen ilman yht. kunnan tukia eli ihan omalla työnteolla.
- Jenina
Johtimia oisin halunnut solmuun jo edellisen synnyttyä, mutta lääkäri ei suostunut. Liian nuori ja vain kaksi lasta.
Omalla työnteolla ne on lapset elätetty tähänkin asti ja nyt sitten miehen työnteolla, kun itse opiskelen. Ja sitä varten opiskelen, että olisi mahdollisuus jatkossa vieläkin parempaan toimeentuloon. Eli yhteiskunnan tukia ei ole haettu, eikä saatu, mitä nyt lapsilisät.
Oisko muita hyviä ideoita???
PS. Aikuinen olen mielestäni jo minäkin. - Kumppari
Miten se sitten vauvakuumeeseen auttaa?! No joo, ei voi tehdä lapsia, ainakaan omin neuvoin, mutta ei se aivotuksiin auta yhtään mitään!
Aloittajalle: Olen pian kymmenen vuotta ollut kuumeessa. En seurustele ja olen kohtuullisen nuori. Eikä vielä ole auttanut edes uhmaikäiset sisarrukset (ei omat sisarrukset) vahdittavana tai teinin haistattelut. Että ei kai siihen mikään auta, sitä on vaan joko podettava tai saatava vauva. - Kirsi
Kumppari kirjoitti:
Miten se sitten vauvakuumeeseen auttaa?! No joo, ei voi tehdä lapsia, ainakaan omin neuvoin, mutta ei se aivotuksiin auta yhtään mitään!
Aloittajalle: Olen pian kymmenen vuotta ollut kuumeessa. En seurustele ja olen kohtuullisen nuori. Eikä vielä ole auttanut edes uhmaikäiset sisarrukset (ei omat sisarrukset) vahdittavana tai teinin haistattelut. Että ei kai siihen mikään auta, sitä on vaan joko podettava tai saatava vauva.pitkään se kun kävin siskoni luona jolla on pari rasavilliä itsepäistä pojanviikaria. Ne oli kovin suloisia vauvoina, mutta kun ei ne sellaisina pysy. Sitten kun sai tytön, suloisen ja kiltin, niin ei enää auta siellä käyminenkään. Ja nyt odotan esikoistani ;)
- eetu
Kumppari kirjoitti:
Aloittajalle: Olen pian kymmenen vuotta ollut kuumeessa. En seurustele ja olen kohtuullisen nuori. Eikä vielä ole auttanut edes uhmaikäiset sisarrukset (ei omat sisarrukset) vahdittavana tai teinin haistattelut. Että ei kai siihen mikään auta, sitä on vaan joko podettava tai saatava vauva.miehelläkin voi olla sama kuume, mutta vaimo ei halua lisää.
- Jenina
Kirsi kirjoitti:
pitkään se kun kävin siskoni luona jolla on pari rasavilliä itsepäistä pojanviikaria. Ne oli kovin suloisia vauvoina, mutta kun ei ne sellaisina pysy. Sitten kun sai tytön, suloisen ja kiltin, niin ei enää auta siellä käyminenkään. Ja nyt odotan esikoistani ;)
Mulla on kotona ne pari rasavilliä, itsepäistä pojanviikaria, eli ei tartte mihinkään lähteä katselemaan, että millaista se on...
Kai mä vaan yritän ajatella muita asioita. Jos tämä vauvakuume menisi ohi.
- Nenriel
Minulla kanssa ollut kova kuume jo 4 vuotta, ukko perhana vaan kulkee pakkasen puolella... 2vuotta sitten keskenmeno 7.viikolla, sen jälkeen kuume vain paheni.
Nyt olen päättänyt hankkia haukku-vauvan, jos sillä pääsisi taas hetken eteenpäin.
Ja eipä minullakaan ole 3-sukulais pojanviikaria, eikä 2-vuotias kummityttö, eikä kaikki 5 lasta ystäväpiirissä helpottanut ollenkaan...lähinnä vaan niitä lapsosia oikein käy katsomassa tippa silmäkulmassa... =) Millä siis sulattaisin tuon rakkaan ukkoseni??? =) - ylikuumeilija
Minulla kanssa ollut kova kuume jo 4 vuotta, ukko perhana vaan kulkee pakkasen puolella... 2vuotta sitten keskenmeno 7.viikolla, sen jälkeen kuume vain paheni.
Nyt olen päättänyt hankkia haukku-vauvan, jos sillä pääsisi taas hetken eteenpäin.
Ja eipä minullakaan ole 3-sukulais pojanviikaria, eikä 2-vuotias kummityttö, eikä kaikki 5 lasta ystäväpiirissä helpottanut ollenkaan...lähinnä vaan niitä lapsosia oikein käy katsomassa tippa silmäkulmassa... =) Millä siis sulattaisin tuon rakkaan ukkoseni??? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648