ei seisonut?!?

shhtgh

erosin 5kk sitten 4v seurustelun päätteeksi..olen 28v ja ikinä ei ole ollut ongelmia seisokin kanssa..yleensä riittää että vähän halailee saati että menisi pidemmälle... kokeilin vastikään yhdenillan juttua..en meinannut saada millään seisomaan...exä oli vain mielessä ja alkoholiakin oli tullut nautittua...sekin vähän vaikutti että nainen oli minua vanhempi ja kokematon näissä hommissa ja oli jäykkä kuin patsas vaikka seksiä halusikin joten vähän latisti omaa kiihotustani...pelottaa vähän että käykö näin jatkossakin? mutta kai tämä menee ajan mittaan ohi? muilla samankaltaisia kokemuksia? tai neuvoja?

2

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lötkö Lasse :D

      Itse olen kolmikymppinen jätkä ja harrastanut seksiä n.50 naisen kanssa... Nyt viimeisen vuoden aikana ollut kaiken näköistä säätöä eri muijien kanssa mutta ei vaan ole seisonut... Kumppaneissa ei ole ollut mitään vikaa vaanollut hyvinkin seksikkäitä ja halukkaita tapauksia... Erektio on kestänyt siihen asti kun pitäisi ruveta tosi toimiin... En usko että ujous tms. Olisi mitenkään yhteydessä asiaan koska en ole millään tapaa ujo ja tiedän osaavani hommat erittäin hyvin sängyssä (paitsi löysällä letkulla :D) no kuitenkin, n. Puoli vuotta sitten kokeilin kaiken maailman mieskuntoa parantavia luontais nappeja ja erektiolääkkeitä... Ei mitään hyötyä. Seurustelin hetken erään 22v. Neidin kanssa joka oli hyvinkin viehättävä, mutta loukkaantui siitä kun en edes viitsinyt enää yrittää mitään koska olin jo lähes heittänyt toivon... No nyt sitten tarina kääntyy täysin päälaelleen :) Tapasin muutama kuukausi sitten niin uskomattoman kauniin ja seksikkään ja hyvän huumorin omaavan neidin etten ole ikinä tavannut... Päädyimme viikon sisällä sänkyyn ja seksissä ei mitään ongelmia. Pienikin suudelma saa ihan kuumaksi... Nyt ollaan paneskeltu n. 2 kertaa päivässä ja seksi vaan paranee kokoajan. Tämän neidin kanssa tuntuu kaikki niin helpolta ja meillä on todella hauskaa yhdessä ja kumpikaan ei pysty pitään näppejään toisesta erossa... Joten luulisin että sun tunteet edelliseen tyttöystävääs haittaa vielä seksiä uusien kanssa tai sitten et vaan pysty oleen oma itses tai jännität tilannetta... En oikein ota tästä omasta hässäkästänikään selvää että mistä toi vuoden löysä lerssi aika johtui mutta pääasia on että nyt korjaantui... Ja tätä menoa on otettu se "menetetty" vuosi äkkiä kiinni ;)

    • onnea eteenpäin

      Aloittajalle - viiskk. noin pitkästä suhteesta on kuitenkin "vähän". Selvittele tuntemuksiasi ja anna ajan korjata muistot ja tunteet. Pidättäydy seksistä, vielä jonkin aikaa ja sitten.. Aika korjaa haavat sanotaan ja näin se on - tiedän kokemuksesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe