Moi! tälläinen kone harkinnassa hankkia:
Acer Aspire V3 15.6" Intel Core i5-3210M/2.5GHz
Intel HD Graphics 4000
Kertokaa käyttökokemuksia ym. eli siis kaikki! Mihin näytönohjain riittää/käy? Voiko tällaseen lisätä erillisen näytönohjaimen?
Acer Aspire V3 15.6"
5
207
Vastaukset
Näytönohjain riittää korkeintaan kevyeen pelaamiseen. Se ei sovellu raskaaseen eikä se pyöritä hyvin uusimpia pelejä.
Näytönohjaimen vaihto läppäriin on hankalaa ja työlästä.- Harkitsevaiset
Kiitos Vapunen!
Okei, siis työlästä vaihtaa näytönohjain, mutta siis mahdollista? Mitä sellaiset maksaa ja onko järkeä sitä edes vaihtaa? Mikä voisi olla sopiva näytönohjain (ei tarvetta huippupelinäytönohjaimelle)? Onko tämä HD 4000 integroitu näytönohjain siis suoraan emolevyssä? Harkitsevaiset kirjoitti:
Kiitos Vapunen!
Okei, siis työlästä vaihtaa näytönohjain, mutta siis mahdollista? Mitä sellaiset maksaa ja onko järkeä sitä edes vaihtaa? Mikä voisi olla sopiva näytönohjain (ei tarvetta huippupelinäytönohjaimelle)? Onko tämä HD 4000 integroitu näytönohjain siis suoraan emolevyssä?HD 4000 ei ole integroitu emolevyyn, vaan se on sisäänrakennettu tietokoneen prosessoriin. Tietyissä Intelin prossuissa on sisäänrakennettuna näytönohjain. Ne kannettavat, mitä itse tullut availtua/auki nähtyä, niin näytönohjain on ollut kiinteä osa emolevyä. Joissakin konemalleissa on ilmeisesti ollut näytönohjain ja ohjaimen muistit erillisessä moduulissa, minkä on periaatteessa voinut vaihtaa. Hintaa tuolle on tosin voinut tulla, niin paljon ettei kyseisessä operaatiossa ole liiemmin järkeä.
On suoraan emolevyssä ja sen vaihto on tällöin käytännössä mahdotonta ja se maksaisi satoja euroja. ( Vaatisi viedä johonkin kokoamis liikkeeseen).
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-170/naytonohjaimen_vaihtaminen_lappariin-898692/Aha. Itse olen aina luullut että HD 4000 olisi emolevyssä kiinni. Mutta aina oppii uutta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788