Abu Dhabi/Dubai kesäkuussa?

kuumaa on

Onkos jollain omakohtaisia kokemuksia?

3

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuumaa on kuumaa

Viime kesäkuussa 40-46 astetta

• ....................

Minusta ihan kiva aika vierailla. Itsekin olin ennakkoluuloinen kuumuutta kohtaan, mutta omasta mielestäni loma oli onnistunut.

Vinkkejä, kannattaa ehdottomasti ottaa hotelli kunnollisella uima-altaalla. Itse ainakin tykkäsin uida siinä kuumudessa ja kesällä on muutenkin hotellit halvempia kuin talvella, moniin tosi hienoihin hotelleihin on tarjouksia ja perushinnatkin siis paljon halvempia kuin talvella.

Turisteja ja ihmisiä muutenkin on vähemmän kuin talvella, ei ihan niin suuria ruuhkia siis. Vesipuistossa on ihana käydä, kun on lämmintä, talvella meinaa monesti jäätyä, vaikka altaat esimerkiksi Atlantiksessa on lämmitettyjä. Muutenkin kesällä on kivaa se, ettei tarvi palella. Talvella tullut myös käytyä ja talvi Arabiemiraateissa voi olla tosi vaihteleva ja viileäkin (ainakin jos hakee varmaa aurinkolomaa), merivesi on talvella usein kylmää, sellaista ettei tee kovin nopeasti mieli mennä uimaan.

Kesällä oikeastaan ainoa huonompi puoli on se, ettei päivällä kuumuudessa jaksa kävellä samalla tavalla kuin talvella. Eli jos tykkäät kierrellä paikkoja kävellen, en suosittele, kuumuudessa ei jaksa kovin kauaa kävellä. Auringonlaskun jälkeen tosin oli ihan ok ilmat, 35 astetta ja kun ei aurinko porota niin hyvin jaksoi.

Ramadan alkaa tänä vuonna noin 10. heinäkuuta, siihen aikaan ei välttämättä kannata mennä (30 päivää siis tuosta eteenpäin), toki silloinkin pärjää, mutta ulkona olo vieläkin inhottavampaa, kun ei saa julkisesti päiväaikaan juoda.

Itse menisin varmaan seuraavalla kerralla mieluummin kesällä, just tuon lämmön takia, talvisin, kun uae osaa olla kuitenkin säiden puolesta kovin epävarma.

• Hyi hitto

Olispa aikamoinen helvetti. En ymmärrä, miten kukaan voi tuollaisista lämpötiloista nauttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      36
      2031
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1809
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1524
    4. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      32
      1423
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1228
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      55
      1106
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      181
      940
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      930
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      913
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      894
    Aihe