Ihan kivoja kokemuksia näistä, joten miksipä ei kokeilisi tälläkin kertaa :) Risteily varattuna nyt pe 8.3. ja piti hieman enemmänkin porukkaa lähteä, mutta nyt ollaan tilanteessa, että kaksi menossa, kivaa toki sekin, mutta olisi mukavaa jos loistavaa seuraa vielä löytyisi. Kaksi vajaa 40v. liikenteessä (mies nainen, ei olla pari) ja tarkoitus on pitää hauskaa eli ei mennä laivalle vain nukkumaan/syömään, toisaalta ei myöskään hillumaan räkä poskella. Lasiin ei syljetä! Ollaan mukavaa, puheliasta ja huumorintajuista sakkia, vastaavat ominaisuudet suotavia, syvä painotus huumorintajulla. Itse olen aina avoin uusille tuttavuuksille. Pistä viestiä [email protected] niin voidaan sitten vaikka soitella ellei tavatakin jos olet Turusta ja katsotaan pärjättäisiinkö samassa hytissä :) Voit olla "yksinäinen" mutta pari paikkaa siis on vapaana eli kaverikin mahtuu näillä näkymin.
Viking Grace 8.3.
2
399
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit laittanu risteilyfoorumille...
- Anonyymi
Kannattiko noin vanhaa ilmoitusta nostaa, sähköpostiosoitekaan ei ole enää käytössä ollut aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh962336Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1821918- 1831480
- 247912
- 81898
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11806- 62799
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349621