Hei.
Minulla on tyylipuhdas PAS tilanne.
Lapsen isä on valehdellut vuosia kaikille institutioille ja tehtaillut lausuntoja saadakseen 2kpl yksinhuoltajuuden.Toisaalta sillä ei ole mitään merkitystä koska en ole isän pakoilutoiminnan takia enään saanut pitää lapsiin mitään yhteyttä viimeisen 15vn aikana.
Asiasta eron suhteen on nyt jo yli 17v ja nuorin täyttää 18 tänä keväänä.Menetin lapset tosiaan tilanteessa jossa olin vielä opiskelija ja isä jo varakas pikkujohtaja.
Mielenterveyttäni kyseenalaistettiin ja isä ja tämän sukulaiset tehtailivat minusta kymmeniä eri lastensuojeluilmoituksia.Se että pääni oli lopulta aivan lääkärinlausunnon saattelemana terve ei ollut mitään merkitystä.Tai sillä että minusta tuli opintojeni jälkeen aivan hyvin menestynyt yrittäjä.
Paperia on varmaan pinossa metri,jossa kapasiteettini toimia äitinä on analysoitu kaikilta mahdollisilta näkökulmilta.Teen kuitenkin töitä yrittäjänä kiinteistöalalla.Ja olen kaikinpuolin muuten kuin ilmeisesti lastensuojelun näkökulmasta yhteiskunnallisesti hyväksytty henkilö.Eri oikeusasteissa asiaa puitiin oma aikansa,mutta asiasta ei sikäli ollut mitään hyötyä koska lapset eivät enään halunneet isän toivomuksesta tavata minua/meitä.
Isä on itse ollut naimisissa ja eronnut näiden vuosien aikana.Riitaisassa erossa hänellä on toiset kaksi lasta ja pas tilanne myös minua seuranneen kumppaninsa kanssa.
Juttu vaan on niin,että lasten isä kiusaa minua ja nykyistä kumppaniani lastensuojelun suhteen edelleenkin satunnaisesti.Jos olen yrittänyt soittaa tms lähettänyt joululahjoja.Yritän exäni mukaan lahjoa lapsia.Esim kannettava tietokone ei ole ok,mutta pari sukkia on.Lasten isä on itse hyvin varakas,jotenka luulisi että asia ei hätkähdyttäisi niin paljoa.
Olen ollut uudessa parisuhteessa 15v ja haluaisimme hankkia yhteisen lapsen.
Miten tällainen valtava huono äiteys arkisto vaikuttaa tulevaisuudessa nykyiseen perhe-elämäämme?Voiko sossu siis vain tulla kotiimme tekemään pistotarkastuksia exäni soitteluiden perusteella?Miten arkisto seuraa meitä paikkakunnalta toiselle?
Olemme aivan tavallisia ongelmattomia terveysfriikki-ihmisiä ja mieheni on opettaja.Meillä on taloudellisesti niin hyvä tilanne,että voimme molemmat vetäytyä pois työelämästä lapsen syntymän myötä.Olemme harkinneet myös sitä.Lisäksi asumme maatilalla jossa ei ole vielä yritystoimintaa.
Joudummeko siis nyt tarkkailuun?
Varsinkin kun olen jo iäkäs,eli nelikymppinen?
Olisi hauskaa saada alalla työskentelevän mielipide asiaan.
PAS?Kokemuksia/Ls fobia.
Exäni Nooan arkki
1
135
Vastaukset
- Oikeuskansleri eilen
Pitääkö paikkaansa, että oikeuskansleri tuomitsi yhteydenpidon rajoitukset lainvastaisina?
Eli lastensuojelu rikkoo lakia. Tämä ei sinänsä yllätä, koska he myös valehtelevat, vääristelevät eivätkä pysty perustelemaan yhtään mitään muutenkuin epämääräisillä kiertoilmaisuilla. Nämä kiertoilmaisut eivät tarkoita mitään, näin lopulta.
Onko ls tehnyt koskaan asiakastyytyväisyyskyselyä? Olisiko aika?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057