Toimiiko hyvin, onko vikoja ilmennyt , voiko lentää ulkona lähes tyynellä kelillä ja onko hyvä aloittelijalle`?
Miniature Camera Gunship, onko hyvä aloittelijalle?
1
121
Vastaukset
- kokenut2
Moro!
Kopu on hyvä aloittelijalle siinä mielessä että se on 3-kanavainen ja todella vakaa lennettävä. Ulos en suosittele koska kokemuksesta sanon että kun tulee pienikin tuulenpuuska niin kopu lähtee hallinnasta. Itse en ainakaan laittais rahoja nuihin kiinan laitteisiin koska ne ei kestä, mulla meni kaksi kopua huoltoon sen takia kun ohjaimet rupes juonitteleen.
Jos aiot aloittaa RC- kopteri harrastukset niin osta ensiksi PhoenixRC simulaattori ja lennä sillä ja osta kunnon (Trex 250-->, Hirobo, Gaui.. yms) kopu kun osaat hallita laitteen simulaattorissa.
perehdy asiaan sivulla www.kopterit.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk822928Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911696Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1321377
- 1461266
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581231Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j971174- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801155