viis vuotias Eerika

kuin quantanamossa

5-vuotiaan Eerikan murha on oikeudessa!
5-v pikkuihminen joutui kokemaan jatkuvaa kidutusta koko pienen elämänsä ajan Ranskalais-Eurooppalaisen lääkäri -äitipuolen toimesta. Se, että suurimman osan elämäänsä on sähköjohdoilla piesty jalkapohjiin (tuo oli se seikka jonka lehdet joutui eliminoimaan yleisistä jutuista pois koska kansa ei kestänyt lukea) samalla kun oli teipattuna ilmastointiteipillä ja pressuilla paketiksi läpi yöt. Koulun penkilläkö lapsi nukkui?

Kun kerran sossun muijat eivät viitsineet puuttua asiaan, sanoivat vain että odotellaan nyt että tulee lapsi uudelleen sähköjohdolla pieksetyksi ja sitten vasta toimitaan. Tuntuu jo ihan paremmalle, että lapsi parka on nukkunut vihdoin pois kiduttajiensa käsistä, kuin jatkaa vaan jalkapohjiin pieksemistä ja paketiksi sitomista yöllä. Kyllä mä en ainakaan haluaisi nukkua yötäni tiukassa paketissa. Varmaan vangit Quantanamossakin eli paremmin!

4

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eerika

      Sori, 8-vuotias!

    • Jeesustelijat.
    • ITKEN KOKO AJAN

      Miten on mahdollista, että Eerikan isä väittää että hän valittää Eerikasta??? Jos hän oikeasti välittäisi niin hän olisi itkenyt vankilassa ja oikeudenkäynneissä! Touko Tarkki ei välittänyt Eerikasta yhtään, koska hän otti videota kun hänen naisystävä Nadia/Sirpa pahoinpitelee ja pakkosyöttää Eerikaa... PIENTÄ VIATONTA EERIKAA, JOKA EI USKALTANUT KERTOA EDES ÄIDILLEEN ETTÄ HÄNTÄ KIDUTETAAN! Jopa jotkut (kuten minä) tuon uutisen lukeneet itkevät paljon, mutta Eerikan isä ja äitipuoli ei hievahdakkaan... Nadia/Sirpa ilmeisesti nauttii muille aiheuttaneesta kärsimyksestä. Eerikan elämä on ollut syntymästä asti tuskallista -jo syntyessään hän on joutunut huostaan, koska isä on seksuaalirikollinen ja äiti alkoholisti, sitten takaisin holisti äidin luokse 6-vuodeksi, sitten kahdeksi vuodeksi hirviö isänsä ja äitipuolensa kidutettavaksi. Ainoa hyvä asia mikä hänen elämässään oli veli, jonka kanssa hän oli läheinen. On uskomatonta ajatella että tuo pieni viaton tyttö on joutunut kärsimään niin pitkään. Eerika oli sanonut äidilleen viimeisenä kertana kun hän näki äitinsä, Eerika sanoi äidilleen: "En pääse enää ikinä kotiin (äitinsä luokse)". Eerika oli viisas ja tiesi mitä hänen isän luona tapahtuu. Eerikan äitipuoli lavasti Eerikan syylliseksi vaatteiden ja pankkikorttien leikkelystä, vaikka oikeasti se oli äitipuoli, joka leikkeli. Eerika ei halunnut tehdä pahaa, hän ei ollut syyllinen mihinkään, hänellä ei ollut syytä kuolla. Eerika taisteli elämästä kuolin yönä noin 4-6 tuntia, sitten Eerikan isä ja äitipuoli herää Eerikan huutoon, Eerika tiesi kuolevansa pian hän huusi ja isä tukki hänen suunsa sitten hän otti teipin hänen suustaan ja hän ehti jo kuolla... SE OLI VAIN SEKUNTEISTA KIINNI ETTÄ HÄN KUOLEE ;( Eerika pelkäsi monta kuukautta eikä edes aavistanut että kuolisi pian. Pieni viaton Eerika oli jopa tehnyt päivää ennen kuolemaansa äitienpäiväkortin, johon oli piirretty äiti-enkeli joka pelastaa Eerikan. Eerika tiesi että kuolinyönään häntä pahoinpideltäisiin eikä pystynyt tehdä asialle mitään, hän joutui hyväksymään asian. Voi pieni Eerika raukka kunpa asialle voisi tehdä vielä jotain, mutta ei voi, koska hän on..... KUOLLUT :'( :'( :*(((((( EN VOI MUUTA KUN ITKEÄ KOKO AJAN, meinaan myös puhua jonkun kanssa tästä ja luultavasti itkeä hänen kanssaan. Ps. en ole ikinä itkenyt millekkään uutiselle, paitsi nyt olen. Itkin heti sen jälkeen kun näin netistä eerikan kuvan... PIENI SULOINEN EERIKA... :'(

      • surullinen...

        Tämä on todellakin mielestäni kaikista karmein ja hirvein uutinen mitä olen tähän ikääni mennessä lukenut. Ja täytyy sanoa että niin suuria kyyneleitä en ole edes oman läheiseni kuollessa itkenyt, mutta hän kuolikin luonnollisen ja normaalin kuoleman.
        Miten voi olla mahdollista että lasta EI OTETTU POIS AIKAA SITTEN!!! Järki ei voi tätä käsittää eikä sulattaa että miksei kukaan tehnyt mitään ja voinut pelastaa tätä pientä viatonta suloista tyttöä joka varmasti joutui elämässään kärsimään ihan kamalasti, niin kamalasti ettei sitä voi edes kunnolla ajatella kun tulee niin paha mieli ja suru.
        Ainut lohduttava ajatus on se, että nyt tuo pikku enkeli-Eerika varmasti voi hyvin taivaassa ja kaikki maalliset kivut, tuskat ja surut on vaihtuneet rauhaan, iloon ja onneen rakastavien enkelien ja korkeimman kädessä ja lähellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe