"Tarja Filatovista ei tule kaupunginjohtajaa" otsikoi Häsä 5.3. etusivullaan. Onko Filatov jo hakenut paikkaa tai onko uutisen kirjoittanut toimittaja ihan varma, että Filatov edes hakisi ko. paikkaa? Onko toimittaja varma, että hakijoissa ei olisi ollut jotakuta Filatovia ansioituneempaa ilman loppututkintoa olevaa hakijaa? Mistä toimittaja nappasi Filatovin nimen otsikkoon? Onko Filatov kenties sanonut toimittajalle hakevansa paikkaa, jos virkaan ei vaadita ylempää korkeakoulututkintoa?
Outo otsikko HäSa:ssa
14
166
Vastaukset
- uyjyj
Mielenkiintoisia kysymyksiä !! Aku Ankasta ei tule myöskään kaupunginjohtajaa ja itseasiassa ei-tulevien lista on loputon. Minusta ei tule myöskään.
- Hispano Suitsa
Juuri niin.Ei edes Tarja Filatovin uudesta valtuustolapsukaisesta Veera Oksasesta tule kaupunginjohtajaa. Veera haukkui median ensi kh-kokouksen alla siitä, ettei häntä huomattu äitinsä, tulevan kaupunginjohtajan Tarja Filatovin varjosta, vaikka hän esiintyi SAK:n maksamassa korruptiovalokuvassa äitinsä Tarjan kera cheek-to-cheek.
- Perttu Näätä
Parhaita ehdokkaita ei saatu nyt liikkeelle jäykän byrokratian takia ja siitä mä olen erittäin pettynyt.
- playoffsit
Aluksi kaupunginjohtajakaavailuissa nousivat esille vakiintuneet poliitikot. Sitten puhuttiin avoimesta hausta. Joku viikko sitten alettiin taas pyörittämään Hämeenlinnan systeemiin sisäänkasvatettuja ehdokkaita.
Filaton on nyt pois pelistä. Ehkä jatkossa pudotetaan ehdokkaita yksi kerrallaan pois. Se, joka jää jäljelle, on tietysti tuleva kaupunginjohtaja! Homma etenee kuin jääkiekkokierroksella ja kaupunkilaiset seuraavat ihmetellen sivusta.- Hispano Suitsa
Syyhän on EU-oikeusasiamies Jacob Södermanin, joka ilmiantoi Filatov-kaavailun poliittiseksi korruptioksi. Senhän tätä kähmimistä alunperin vastustaneet perussuomalaiset tiesivät jo alunperin, vaan ei Iisakki Kiemunki. . On perustuslain vastaista yhtä ehdokasta varten muotoilla pätevyysvaatimukset uusiksi. Onneksi Forssa näytti ryhdikkyyttään, 18 000 asukkaan kaupunki neljä kertaa suuremmalle Hämeenlinnalle ja etsii ylemmän korkeakoulututkinnon suoittaneita hakemaan. Sieltähän voi sitten liisata uuden kaupunginjohtajan.
Tohtori, professori Liisa Halllla, maailmalla menestynyt tarkastuslautakuntamme jäsen, suuresti kielitaitoinen terveydenhoitoalan huippuosaaja esille!
- Ilkkala valitsee
Ja Ilkkala vaatii saada haastatella kaikki ehdokkaat (HäSa 5.3.). Jos näin on, kukaan muu ei kelpaa kuin Ilkkala itse, vaikka ihmissuhdetaitoja ei ole tällä herralla nimeksikään.
- 34rtgy
Ookko tavannu?
- Ilkkala valitsee
34rtgy kirjoitti:
Ookko tavannu?
Olen tehnyt päätelmiä hänen lausunnoistaan ja käyttäytymisestään. Vain hän itse osaa ja tietää. Kaikki muut ovat tyhmiä maan matosia. On se varmaan kurjaa, kun hän yksin ei saa olla päättämässä Hämeenlinnan asioista. On se demokraattinen päätöksenteko vaan niin väärin, niin väärin tämän Ilkkalan mielestä.
- MINÄ TIEDÄN
Ehdokkaista jää jäljelle vain Ilkkala, jolla on mielestään kaikki tiedot ja taidot. Kukaan muu ei tiedä mitään.
- hohhoijaaaaa a
Vaatiko? Nyt vääristelet, mutta siinä ei ole mitään uutta. Luehan uudelleen.
- Epäilen
Tuleeko parasta johtajaa, jos Ilkkala haastattelee?
- Äänestäjätär
Ilkkala eduskuntaan v 2015. Kaataa Kiemungin, viidennen kerran hakevan, ja pyrkimisessä yhtä lailla ahkeroivan Rautionkin.
- Kuka haastattelee?
No ei taatusti tule !
- Hispano Suitsa
HIRVISAARI VRSUS KIEMUNKI!
Riikka Happosen HäSan Filatov-otsikko 5.3.13 jää taatusti Suomen journalismin historiaan. Virka ei edes auki! Oliko Happonen edes selvin päin, kuon tuollaisen jymyuutisen otsikon kirjoitti?
siis: TARJA FILATOVISTA EI TULE KAUPUNGINJOHTAJAA.
JA Hakaniemen puoluepalatsi Halos-SAK-Tartsin exän Late Ihalaisen johdolla oli jo asian päättänyt. Vaan onhan siellä eduskunnassa ennestään KIemungin viime vaaleissa nitistänyt rokkistara/kansanedustaja, teologian ylioppilas, veturinkuljettaja, muusikko James Hirvisaari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743