Löysin netistä tasan kaksi vanhaa pääsykoetta. Onko näitä jossain lisää? Matemaatikan opiskeluista on lähemmäs 6 vuotta jo aikaa, niin tekisi mieli tietää mitä tarvitsisi kerrata.
Muutenkin kaikki mahdolliset vinkit ym. ovat tervetulleita. Ja jos joku sattuu muistamaan ulkoa mahdollisia kysymyksiä jne. voi tänne niitä laittaa.
IT Tradenomi / Tietojenkäsittely AMK pääsykokeet
11
12453
Vastaukset
- piirturi
Kannattaa kerrata loogiset sarjat, kuviosarjat, hahmottamisogelmat, prosentit, matemaattiset ongelmat ja sanallliset ongelmat = Ongelmanratkasu tehtäviä taitaa olla vaan pääsykokeissa.
- miekii hain
Mistäkä löysit vanhoja valintakokeita?
- dfsdfsdf
Joo minäkin haluaisin tietää mistä olet löytänyt vanhoja kokeita? Itse en ole löytänyt eikä hakutoimistoistakaan ole ollut saatavilla.
- derperrr
http://www2.kyamk.fi/dl/hakutoimisto/tiedostot/tietojenkas04.pdf
http://www2.kyamk.fi/dl/hakutoimisto/tiedostot/tietojenkas_valintak_2003.pdf
Olkaa hyvät. Vituttaa kuin pientä oravaa kun ei enempää näitäkään ole voinut julkaista. Koska haen ammattitutkinnolla, niin oma kouluun pääseminen riippuu pelkästään pääsykokeen tuloksesta. ;E- hukas
löytyykö vastaukset kans jostain?
- A B I KEVÄT 2013
Oisko mitään muita valmistautumis vinkkejä ku noi tosi vanhat kokeet ? ei kai matikkaa pidä kerrata jos se on yläastetasoa ?
- Tradenomnom
Tammikuussa se sitten alkaisi Turussa, muita kohtalotovereita?
- Gr8humanilation
Onko mitään tieta mikä olis paras paikka hakea? Eli mihinkä pääsis helpoiten,
- som3on3
Täältä löytyy vuodesta 2008-2013!
http://www.helsinki.fi/ml/valinnat/vanhatvalintakokeet/
sieltä painat vuodenkohdalta "tietojenkäsittelytiede", jonka jälkeen löytyy oikeasta yläkulmasta: Aiemmat pääsykokeet- miuhh
Nuo on YLIOPISTOJEN vanhoja pääsykokeita, nyt haetaan amkin.. Ne on erilaiset ja erilainen koulutus..
- ---
IT-tradenomin pääsykokeisiin riittää hyvin että kertaa hieman yläaste- ja lukiotason matematiikkaa. Ainakin oma koe kolme vuotta sitten sisälsi pääosin loogista päättelykykyä sisältäviä tehtäviä sekä yhden esseemuotoisen tehtävän johon vastattiin lyhyen artikkelin perusteella. nimim. 150 hakijaa joista 20 hyväksyttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324691Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152648Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642533Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252455- 321837
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?601428- 661304
- 821241