Vero

Haukkuvero

Helsinkiläisille olisi määrättävä koiravero ylevero tyylisesti.eli maksat koiran pidosta omistat koiran tai et.siitä hyötyisivät koiran omistajat ja ne jotka joutuvat koiranpaskassa kahlaamaan kadulla.koirankakka ongelma katoaisi kun palkatut siivoojat hoitaisivat kakat roskiin ja yli laiskat koiran omistajat voisivat paskattaa tyhmiä puudeleitaan rennosti lähes missä vain.

6

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hki-Tre

niin sen 50 euroa voisikin maksaa ilomielin jos se auttaisi ettei enään tarvitsisi lukea ja kuunnella kaikenmaailman tumpioiden jatkuvaa paskanjauhamista ja muiden asioihin sekaantumista.

• 000.00000.1.

Haukkuminen loppuu kun ilmotat isännöitsijälle. Koira saa kyytiä samantien.

oon ilmottanut kahesta koirasta talostamme ja molemmat lähti. Ei kantsii kuunnella paskan räksytystä.

• jkjkjljljl

Harva valitettavasti korjaa koiransa jätökset mikä on tosi kurjaa, itse pikkukoiran omistajana olen huomioinut sen, että mitä suurempi jätös sen helpommin se jätetään korjaamatta.

Laki on laki ja jätökset pitäisi korjata hoidetuilta alueilta, mielestäni pitäisi olla joku "kakkapoliisi" joka sakottaa näitä jotka jättävät korjaamatta koiransa jätökset, se vähentäisi sitä kakan määrää jalkateillä!

• Fiksuliini-hau

Suomi on suomi, valitettavasti. Paljon matkustaneena epäilen ettei koiraveroa peritä esim. Pariisissa, Prahassa, Krakovassa tai Madridissa, Koiran kakkaa ei näy juuri lainkaan, mutta sen sijaan kippoja/pusseja joihin ne voi kerätä. Suomalaiset ovat tässä asiassa ihmeen tolloja ja avuttomi!. Eivät osaa hoitaa koiransa ulkoiluttamista ja ulostamista vaan usein edelleen jättävät läjät kaduille ja puistoihin. Todela ikävää ja junttimaista! Koiravero ei näitä asioita ratkaise, se on jo nähty!!

• Opetus 1,2,3

Ei saa yleistää,Tutuillani on kaksi koiraa.Korjaavat aina kakat pois. Koirat on opetettu,
        osaavat olla hiljaa myös kerrostalossa.
        Ei ole koiran vika jos aiheuttaa harmia,kyllä se vika löytyy yleensä sieltä hihnan toisesta päästä.

• valvalival

Paskantärkeä kireepipo taas valittamassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      359
      4826
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      133
      4223
    3. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      1
      2626
    4. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      214
      2566
    5. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      104
      2354
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2179
    7. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1794
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1539
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      54
      1381
    10. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      31
      1376
    Aihe