Helsinkiläisille olisi määrättävä koiravero ylevero tyylisesti.eli maksat koiran pidosta omistat koiran tai et.siitä hyötyisivät koiran omistajat ja ne jotka joutuvat koiranpaskassa kahlaamaan kadulla.koirankakka ongelma katoaisi kun palkatut siivoojat hoitaisivat kakat roskiin ja yli laiskat koiran omistajat voisivat paskattaa tyhmiä puudeleitaan rennosti lähes missä vain.
Vero
6
526
Vastaukset
- Hki-Tre
niin sen 50 euroa voisikin maksaa ilomielin jos se auttaisi ettei enään tarvitsisi lukea ja kuunnella kaikenmaailman tumpioiden jatkuvaa paskanjauhamista ja muiden asioihin sekaantumista.
- 000.00000.1.
Haukkuminen loppuu kun ilmotat isännöitsijälle. Koira saa kyytiä samantien.
oon ilmottanut kahesta koirasta talostamme ja molemmat lähti. Ei kantsii kuunnella paskan räksytystä. - jkjkjljljl
Harva valitettavasti korjaa koiransa jätökset mikä on tosi kurjaa, itse pikkukoiran omistajana olen huomioinut sen, että mitä suurempi jätös sen helpommin se jätetään korjaamatta.
Laki on laki ja jätökset pitäisi korjata hoidetuilta alueilta, mielestäni pitäisi olla joku "kakkapoliisi" joka sakottaa näitä jotka jättävät korjaamatta koiransa jätökset, se vähentäisi sitä kakan määrää jalkateillä! - Fiksuliini-hau
Suomi on suomi, valitettavasti. Paljon matkustaneena epäilen ettei koiraveroa peritä esim. Pariisissa, Prahassa, Krakovassa tai Madridissa, Koiran kakkaa ei näy juuri lainkaan, mutta sen sijaan kippoja/pusseja joihin ne voi kerätä. Suomalaiset ovat tässä asiassa ihmeen tolloja ja avuttomi!. Eivät osaa hoitaa koiransa ulkoiluttamista ja ulostamista vaan usein edelleen jättävät läjät kaduille ja puistoihin. Todela ikävää ja junttimaista! Koiravero ei näitä asioita ratkaise, se on jo nähty!!
- Opetus 1,2,3
Ei saa yleistää,Tutuillani on kaksi koiraa.Korjaavat aina kakat pois. Koirat on opetettu,
osaavat olla hiljaa myös kerrostalossa.
Ei ole koiran vika jos aiheuttaa harmia,kyllä se vika löytyy yleensä sieltä hihnan toisesta päästä.
- valvalival
Paskantärkeä kireepipo taas valittamassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504