Vero

Haukkuvero

Helsinkiläisille olisi määrättävä koiravero ylevero tyylisesti.eli maksat koiran pidosta omistat koiran tai et.siitä hyötyisivät koiran omistajat ja ne jotka joutuvat koiranpaskassa kahlaamaan kadulla.koirankakka ongelma katoaisi kun palkatut siivoojat hoitaisivat kakat roskiin ja yli laiskat koiran omistajat voisivat paskattaa tyhmiä puudeleitaan rennosti lähes missä vain.

6

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hki-Tre

      niin sen 50 euroa voisikin maksaa ilomielin jos se auttaisi ettei enään tarvitsisi lukea ja kuunnella kaikenmaailman tumpioiden jatkuvaa paskanjauhamista ja muiden asioihin sekaantumista.

    • 000.00000.1.

      Haukkuminen loppuu kun ilmotat isännöitsijälle. Koira saa kyytiä samantien.

      oon ilmottanut kahesta koirasta talostamme ja molemmat lähti. Ei kantsii kuunnella paskan räksytystä.

    • jkjkjljljl

      Harva valitettavasti korjaa koiransa jätökset mikä on tosi kurjaa, itse pikkukoiran omistajana olen huomioinut sen, että mitä suurempi jätös sen helpommin se jätetään korjaamatta.

      Laki on laki ja jätökset pitäisi korjata hoidetuilta alueilta, mielestäni pitäisi olla joku "kakkapoliisi" joka sakottaa näitä jotka jättävät korjaamatta koiransa jätökset, se vähentäisi sitä kakan määrää jalkateillä!

    • Fiksuliini-hau

      Suomi on suomi, valitettavasti. Paljon matkustaneena epäilen ettei koiraveroa peritä esim. Pariisissa, Prahassa, Krakovassa tai Madridissa, Koiran kakkaa ei näy juuri lainkaan, mutta sen sijaan kippoja/pusseja joihin ne voi kerätä. Suomalaiset ovat tässä asiassa ihmeen tolloja ja avuttomi!. Eivät osaa hoitaa koiransa ulkoiluttamista ja ulostamista vaan usein edelleen jättävät läjät kaduille ja puistoihin. Todela ikävää ja junttimaista! Koiravero ei näitä asioita ratkaise, se on jo nähty!!

      • Opetus 1,2,3

        Ei saa yleistää,Tutuillani on kaksi koiraa.Korjaavat aina kakat pois. Koirat on opetettu,
        osaavat olla hiljaa myös kerrostalossa.
        Ei ole koiran vika jos aiheuttaa harmia,kyllä se vika löytyy yleensä sieltä hihnan toisesta päästä.


    • valvalival

      Paskantärkeä kireepipo taas valittamassa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe