pärjääkö sonyn 13mp kamera halvoille digikameroille?
xperia kamera
6
155
Vastaukset
Riippuu että mistä Xperia mallista on kyse.
- Minä
No joku Xperia v tai sen hintainen. Ehkä jopa z.
- xperia fan
jos on sony xperia z ja siin on HDR nii pärjää
- Minä
Entäs v?
- xperia fan
sony xperia v:säki on HDR nii pärjää ja Exmor R ja modile bravia enirge 2 samat toiminnot kun z mutta z on parempi
- ------Jack-----
hmmm.... Itselläni on Xperia T, ja sen kamera pärjää kyllä paremmillekkin kameroilla sanotaampa vaikka että, pärjäisi jopa digikameroille hinnastosta
150€ Joten on järkeä ostaa hyvä 13mpix kamerakänny kun ostaa digikamera.
Mutta huonompi juttu on Zoom, nimittäin kaikissa älypuhelimissa (paitsi Nokian 808;mallissa) on digitaalinen zoomi joka tottakai on huonompi kuin peruspokkari kameran optinen Zoom.
Eli tuo on vähän niin ja näin onko tuossa järkeä, mutta jos olet riippuvainen siitä että älypuhelin ja kunnon kamera ovat samassa niin suosittelen Samsungin Galaxy Camera;aa, älypuhelimen ja kameran sekoitusta. Tosin tuosta en ole varma onko tuossa puhelin ominaisuutta....
Eli Sanoisin Nokia 808. Mutta itse olen Sony fani ja en vaihtaisi Xperia T malliani edes Nokiaan taikka Appleen en muihinkaan merkkeihin, voisin kyllä vaihtaa Z;malliin tai muihin uusin malleihin.
Eli Suosittelen vain ostamaan Sony Xperia Z/ tai muun ja ostamaan erikseen kameran.
PS. En minäkään kävele Kamera taskussa.... Taskussa on tilaa vain yhdelle, Sonylle. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653