Voisiko joku kertoa omista kokemuksistaan henkisestä heräämisestä ja mediaalisten kykyjen kehittymisestä. Itse en ennen ollut erityisen kiinnostunut aiheesta, kunnes valtava kokemus havahdutti - siirryin jotenkin odottamatta ja kontrolloimatta astraalitasolle ja kun "tulin takaisin" olin tosi hämmentynyt. Nyt olen tietoisesti tutustunut aiheeseen ja tunnen kehittyväni. Moni selvänäköinen ihminen on sanonut minun kehittyvän instrumentiksi, henkimaailman viestien välittäjäksi. Mutta en tiedä miten ja kuinka tämä kehitys tapahtuu.
Mediaaliset kyvyt
Amon ra
1
402
Vastaukset
- sitä nyt sattuu
laitapa kysäys tuonne, http://www.astro.fi/forum/index.php, niin saat ehkä parempia vastauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313950- 193455
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173397- 793337
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 492991
- 292905
- 542657
- 742628
- 192377