Kummitteleeko?

kummitteleeko..

Eli asumme perheeni kanssa yli 105-vuotiaassa (omakotitalo) talossa, eli ennen meitä täällä on asunnut monia. Ollaan asuttu jo täällä melkeimpä 8-vuotta ja ihan alusta alkaen mulla on ollu sellanen jännä tunne, en osaa selittää sitä tunnetta, mutta kumminki sellanen että joku seurais mua tai kävelis mun vieressä. Meidän yläkerran rappuset narisevat yöllä ihankun joku kävelisi siellä ja seinät "kolisee". Monesti öisin koiramme haukkuu "ei millekkään" . En yleensä usko tälläisiin kummittelu juttuihin, mutta nyt oikeesti jo vähän pelottaakin. Oon monesti nähnyt jonkun valkoisen hahmon vilahtavan jossain, tai sitten se on vain mielikuvitukseni, mutta...
Tykkään kodistamme, mutta joku tässä kumminkin on sellasta jota en osaa selittää.. Tää ei oo mikään vitsi... Onko jollain samantyyppisiä kokemuksia

2

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KummitusTalossa

Minä asun yksin saman ikäluokan talossa.

Narisevat portaat vievät myös yläkertaani, mutta niistä ei ole kuulunut koskaan mitään selittämätöntä narinaa, aina on elävä ihminen tai eläin ollut liikekannalla, kun portaat narisevat.

Näistä portaista on aikoinaan löydetty vainaja, jonka kuolemaa ensin tutkittiin mahdollisena tappona, mutta todisteiden puutteessa tapaus kirjattiin tapaturmaksi.

Muita ääniä ja kummallisia tapauksia on sitten vaikka muille jakaa.

Tässä talossa en ole myöskään koskaan aistinut mitään hyvää tai pahaa läsnäolevaksi, mutta jollain selittämättömällä tavalla tässä talossa ei saa kiirehtiä, ei saa juosta ulkoa sisälle tai sisältä ulos tai juosta huoneesta toiseen tai loikkia portaat kaksi kerrallaan ylös. Jotenkin aivan selittämättömällä tavalla täällä pitää askeltaa rauhallisesti.

• jotain kai teillä on

Kyllä hekivallat ovat todellisia ja olen kuullut että eläimetkin havaitsevat niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe