Mä nukun. :D
Vastaukset 70
- tyttöööö123
nukun joskus ja hyväähän se tekee!
- teen boy
Ootko tyttö?
- aito_byrdyboiga
Nukun toppatakissa ja pipo päässä sekä kengät jalassa
- Tytsy14..
Nukkusin, mutta kun pitää jakaa veljen kans huone ni ei oikein voi. Joskus kun se on ollu poissa kotoa niin sillon olen nukkunut :D
- alaston heteropoika
Nukun aina alasti koska yövaatteisillaan ois liian kuuma ja sitä paitsi hankalaa kun ne menee kaksin kerroin kun kääntyilen sängyssä kyljeltä toiselle, alasti nukkuminen on tutkitusti terveellistä, genitaalialue pääsee tuulettumaan :)
Tottakai pitää pestä peppu ja alapää muutenkin ettei tule "jarruraitoja"- rfeszdfebfs
Lähinnä naisia meinataan tuolla tuulettumisella. Tuskin kärsisit mistään hiivatulehduksista peniksessäsi, ellet nukkuisi alasti
- jokuvaan97
yleensä nukun boksereilla mutta välillä on rentouttavaa nukkua alasti
- Erämies36v
Vaimon kanssa aina nukutaan makuuhuoneessa alasti.
- poika99joo
joskus alasti. se on kivaa :)
- ..............
jos löytyy joenuusta..................
- bokseritkinhiostaa95
Aina nukun alasti, ellei nyt satu joku muu yöpymään samassa huoneessa
- lifemocker
naisen kanssa vai ilman?
- hahahaa
ei kai vaikuta vastaukseen kohdallasi :)
- lifemocker
hahahaa kirjoitti:
ei kai vaikuta vastaukseen kohdallasi :)
yksinään ei jaksa nähdä vaivaa ottaakseen housuja pois - naisen kanssa ei jaksa nähdä vaivaa laittaakseen housuja jalkaan ;)
- hohohohoo
lifemocker kirjoitti:
yksinään ei jaksa nähdä vaivaa ottaakseen housuja pois - naisen kanssa ei jaksa nähdä vaivaa laittaakseen housuja jalkaan ;)
Nukut siis housut jalassa?
- TurusenKake
lifemocker kirjoitti:
Onkona tullu kaverin vedettyy tupla pukkia nii paljo, että on pukin parta kasvanu? Lasinpesuneste se miehen tiellä pitää
- tohjo
nukun aivan alasti ja aina
- alaston telkkari
Nukun aina alasti, olinpa sitten naiseni kanssa sängyssä tai itsekseni. No okei joskus tosi harvoin saatan pitää lyhyitä alkkareita, ehkä max. 20 yötä vuodessa.
- ÄKS_DEE!
En ikinä... =D T. 13v tyttö
- nomoikaikkipaavot
sama juttu kuin Tytsy14:lla...
- nukunainaalasti
SIIS DAA ONKO SE NY NII VAIKEET PITÄÄ NE HOUSUT JALASSA?!? JOS PITÄISITTE HOUSUT JALASSA NII OLIS ENEMMÄN LÄMPÖÄ JOKA TARKOTTAIS ISOMPAA KALUA ! SÄÄLITTÄVÄÄ OIKEESTI -.-!
- v ev
En. Vaan pilkkihaalarit päällä. :DDDDD
- 14+1 :)))
No alasti tietty, juu kannattaa tosiaan pestä peppu ja pimppi ettei tule ylläreitä....
- Eeeenn ikinä
En ikinä. Joskus saatan riisuu vähäks aikaa ku o.n kuuma mut laitan takas ennen nukahtamista
- dazangh
lifemockeriki on 27 -vuotias ja täälähän se nuorten palstalla kirjottelee. Eikö sinun kannattaisi mennä aikuisten palstoille? Vai tykkäätkö enemmän nuorista kuin itsesi ikäisistä? Olet hyvinkin oikeassa, ettei naista pelkällä namalla isketä. Mutta kyllähän se riippuu paljon siitäkin minkälaisen / näköisen ihmisen seurassa nainen / tyttö tykkää kuljeskella ja seurustella.
Jos jollakin on ' jumalainen ' kroppa ym.. Mutta naama kuin petolinnun perse, niin en usko, että kaikki tytöt / naiset tykkäisi vaikka kuinka romanttinen olisi. - hgfyftydvuy
Äläs nyt. Itsekkin käyn yli 20:nä täällä joskus. Ne oikeat namusedät sitten löytyy juuri 14wee tytsyXD -nimimerkkien takaa. Kuten tämä aloitus.
- AINA!!!
Nukun aina alasti kotona koska alasti nukkuminen on helpompaa ja mukavampaa. Sekä terveellisempää (iho tuulettuu!). :) Jos olen yökylässä nukun tietenkin yövaatteissa.
- 14 v tyttö
Kotona nukun aina alasti, mutta jos olen esimerkiksi kaverilla yötä, niin alushousut ja rintsikat päällä (;
- Tohtori Teppo
En osaa sanoa, mutta itse suosin kotimaista perunaa.
- Juuri näin
Alusvaatteilla nukun.
- byrdyboiga (aito)
en koska suojaan mun pippeliä
- ------
hankalaa kun ottaa bokserit pois niin stondis nousee
- ice land
Nukun aina alasti ellei oo muita läsnä. Oon 13-v tyttö.
- 15v Tyttö
kokeilin kerran alsti njukkumista mutta unohin että serkut oli yötä porukoittensa kans ja siinä keskellä yötä toinen serkuista (samanikäinen poika) tulee kattoo nukunko ja siinähä mä nukuin mutta heräsin oven avaamiseen. Oli vähän noloo ku peitto oli tippunu lattialle ja serkku pääs näkee vähä enemmän ku pitäis....
En enää koskaan nuku alasti, BTW, serkku kehu näkyään- tissit paljaana
Pelkillä pikkareilla
Kiihottiko? - ;-D
tissit paljaana kirjoitti:
Pelkillä pikkareilla
Kiihottiko?Joo
- minäkin,
kokeilin kerran alsti njukkumista
- alaston nukkuja boy
nukun aina alasti, kikkeli tosin alkaa seistä silloin helposti mutta sehän on vaan kivaa
- 17+16
Nukun boksereilla, koska sisko ja äiti aina tunkee aamul mun huoneesee
- hohohohohohohohoo
Yöpaidan kanssa. pikkarit tietenki
- Alasti nukun
Alasti nukun:) Mulla on kivoja fantasioita siitä:D
- 13v tyttö
Juu nukunhan mä taisiis stringeillä ja rintsikoilla
Aina alasti
- .;,;.
Nukkuisin kyllä alasti,mutta äiti ihminen tulee herättään mua aamulla. Ehkä sit ku muuuta kohta kotoo pois. Nukun kesällä boksereissa ja talvella pitkät alkkarit ja paita.
- HarryStylesOnMun
En ikinä :D
- voi ei
nukuin kesällä tätin mökillä alasti heräsin siihen kun täti heitti peitteen päälleni oli kait tippunnu pipelikii oli pystys kyl nolotti täytin äsken 13v
- FDSLKHNDSFHVSD
JOO AINA OON HEI9KKI
- -98 jätkä
boksereissa oon nukkunu nii kauan ku muistan
- jjust
Miten pääset niiden sisään, kerro mullekki :P
- freakboy
Niin mäkin yleensä.
- Metalismygod
En. Vois kyllä kokeilla ku niin monet sitä tykkää, riskinsä kyllä siinäki jos vanhemmat tulee herättelee/tulee muuten vaa huoneesee ja peitto onko valahtanu pois -.-
- Yön timot varautukaa
En oo ikinä nukkunu, mut tänä yönä kokeilen.
- näin minä;)
Mä nukun sellanen pitkä yöpaita päällä (ylettyy just ja just pehvan yli) ja ilman pikkareita:)
- fnfn
Nukun vaatteet päällä, mut ilman pikkareita. Paitsi tietysti sillon ku on menkat tai kaverit/vieraat kylässä :D
Vaatteina toimii sellaset yöpuvunhousut/sortsit tyyliin mitä saa seppälästä ja vanha t-paita, yleensä sellanen mitä oon joskus pitäny ihan yleisesti, tuppaavat olemaan suurimmaksi osaksi ginasta ostettuja, yksi on lindexistä. Sit myös mun Starbucks-paitaa käytän yöpaitana ku en viiti sitä muuten pitää :D
Pyjamaa en enää pidä, liian kuuma. Niitä housuja käytän kyllä t-paitojen kaa. - i ♥ penis in my pussy
Mä ainaki nukun aina alasti varsinki jos o tullu just suihkus nii JAKORASIA (pillu)on tosi puhdas. Alasti nukkuminen on myös siit hyvä et jos nukkuu poika tai tyttöystävän kaa nii voi nukkuu vierekkäin nii sit se muna voi olla siel pillus koko yön ja aamul se o sit mukavan lämmin !!!!!!
- joohuokjhykh
Joka ikinen yö
- .....-.-"
En tod
- alina montonen
Mä nukun aina alasti nii sit voi ennenku menee nukkumaan sormittaa ja hieroo pilluu tuntikausii ja sit nukahtaa paremmin !!♥
- 65rygr5t6hy
alina montonen kirjoitti:
Mä nukun aina alasti nii sit voi ennenku menee nukkumaan sormittaa ja hieroo pilluu tuntikausii ja sit nukahtaa paremmin !!♥
En tiedä oliko provo, mutta tuo on minullakin pääasiallinen syy nukkua alasti.
Menen nukkumaan, tyydytän, eikä sitten enää viitse mennä laittamaan mitään päälle. - alina montonen
65rygr5t6hy kirjoitti:
En tiedä oliko provo, mutta tuo on minullakin pääasiallinen syy nukkua alasti.
Menen nukkumaan, tyydytän, eikä sitten enää viitse mennä laittamaan mitään päälle.Sit se on varsinkin kivaa nukkuu alasti poikaystävän kans ku voi panna ensi ja sit nukkuu koko yön sen kans vierekkäin !!!!♥♡;-)
- freeballerboy
Nukun verkkareissa ja hupparissa mut ei mitään niiden alla.
- Vittuuuuuuuu
Nukkun bokserit jalas ku muute ois aina sänky mällissä ja paskassa
- 244544
En nuku koska muuten olisi lakanat aivan mällissä.
- alasti_on_kevyempää
Nukun alasti, pesen etu- ja takapuolen aina vessareissulla joten lakanat (ja päivällä alkkarit) pysyy silloin puhtaana plus on raikas ja puhdas olo :))))
- TässäNeNytOn
Mua aina rupeaa kutittaa selästä ku nukun alasti,
olenko ainoa?????? ..... - stadinpoika13v
okei joo olen kylläkin poika mutta nukun ite aina arkiviikkosin alasti ja viikonloppusin koska joudun mökillä aina jakamaan huoneen, niin pelkät bokserit jalassa
No en nuku!
- Anonyymi00082
Joo se tuntuu mukavalta
- Anonyymi00083
Nukun ja monet yökylä kaverit nukkuvat alasti.
- Anonyymi00084
Käykö sulla usein kavereita yökylässä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241355
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain771203Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63901
- 83871
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S37682- 65677
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513667- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550- 32539
- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
- 29479
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 51461
- 24437