Eli olen nyt tässä vertailemassa eri noutaja rotuja, kun yritän löytää itselleni sopivaa harrastuskoiraa sekä NoMeen, että ToKo kentille. Aikaisempaa kokemusta löytyy sileäkarvaisista noutajista, mutta koen ne luenteeltaan aivan liian aktiivisiksi, niin mites on käyttökultsun laita? Kuinka aktiivinen on verrattuna näyttökultsuun?
Ja onko kellään hyviä kasvattaja vinkkejä, tai muita lähteitä joista voisin lähteä kyselemään?
Käyttökultsut
envious97
2
157
Vastaukset
- käyttisnäyttis
Kyllä käyttökultsustakin virtaa löytyy. Ei ehkä ihan niin paljoa kuin perusflatista, mutta kuitenkin.
Onhan näitä käyttölinjaisen kasvattajia Weljesten varmaan tunnetuimpana. GR:n listoilta löydät nopeasti käyttölinjaiset pentueet. - vilkasvilkas
Omani on selkeästi flatteja vilkkaampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099