Kirjahyllyn tyhjäys - minne?

Meneekö jossain (netti tms.) kirjat kaupaksi?

On tullut omaan kirjahyllyihin ostettua jo liikaakin useaan kertaan luettuna kirjoja, mutta missä ne voisi myydä?

Vai onko ainoa vaihtoehto lahjoittaa, ja minne?

Hyllystä löytyy:
Adams
Baldacci
Beckett
Cain
Child
Collins
Connely
Cook
Dekker
Evanovich
Faletti
Follett
Gerritsen
Grisham
Harris
Hoag
Holt
Howard
King
Kinsella
Koontz
Lindsay
Meltzer
Clark
Mina
Palmer
Parker
Patterson
Robb
Roberts
Scottoline
Sheldon
Slaughter
Steel

Eli laidasta laitaan kirjoja.. Ja tässä ne kirjailijat, joilta useampi kirja.

6

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Novelman

      En tiedä missä asustelet, mutta onhan noita kirppiksiä paljon.

    • ottaavaihtaa

      Monissa kirjastoissa on vaihtohylly, jonne kirjoja voi jättää. Ja myös ottaa.

    • kirjafani1

      Huuto.netistä olen itse ostanut kirjoja, joita ei enää kirjakaupoista saa.

    • Käytetyillä kirjoilla ei nykyään ole juurikaan jälleenmyyntiarvoa. Turussa on divari, joka mainostaa ulkostandyllään "Ostamme kirjoja". Sattui olemaan asiaa sinnepäin ja kirjoistakin runsaudenpulaa, joten laitoin auton takakonttiin satakunta kirjaa, sellaisia joiden tiesin olevan lukukelpoisia. Menin divariin ja esittelin kirjat myyjälle, joka ei ollut asiasta erityisen innostunut. Hän tarjosi koko satsista 20 €! En voinut ällistykseltäni kysyä kuin että oletko tosissasi. Hän kertoi olevansa. Nielin kitkerät kommenttini, sillä mitäpä se tyhjä taitaa, ja poistuin paikalta.

      Ostin tässä talvella SPR:n myymälästä Laxnessin Salka Valkan ja Paroni von Raesteen muistelmat ja vielä jonkun kolmannen kirjan kilohintaan, yhteensä 2 €. Pari vuotta sitten Kittilässä lopeteltiin kirpputoria. Sieltä olisi saanut Grimbergin Kansojen historian ja Otavan Suuren Ensyklopedian ilmaiseksi. En ottanut, kun tuli ne aikanaan suurella rahalla hankituksi.

    • Näin tekisin

      Laita kirjat myyntiin huuto.nettiin esim. 1-2kk:ksi, ja ne jotka eivät siellä mene kaupaksi, kiikuta divariin/kierrätyskeskukseen/kirjaston vaihtohyllyyn.

    • Seppo.Jyrkinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe