Meneekö jossain (netti tms.) kirjat kaupaksi?
On tullut omaan kirjahyllyihin ostettua jo liikaakin useaan kertaan luettuna kirjoja, mutta missä ne voisi myydä?
Vai onko ainoa vaihtoehto lahjoittaa, ja minne?
Hyllystä löytyy:
Adams
Baldacci
Beckett
Cain
Child
Collins
Connely
Cook
Dekker
Evanovich
Faletti
Follett
Gerritsen
Grisham
Harris
Hoag
Holt
Howard
King
Kinsella
Koontz
Lindsay
Meltzer
Clark
Mina
Palmer
Parker
Patterson
Robb
Roberts
Scottoline
Sheldon
Slaughter
Steel
Eli laidasta laitaan kirjoja.. Ja tässä ne kirjailijat, joilta useampi kirja.
Kirjahyllyn tyhjäys - minne?
6
255
Vastaukset
- Novelman
En tiedä missä asustelet, mutta onhan noita kirppiksiä paljon.
- ottaavaihtaa
Monissa kirjastoissa on vaihtohylly, jonne kirjoja voi jättää. Ja myös ottaa.
- kirjafani1
Huuto.netistä olen itse ostanut kirjoja, joita ei enää kirjakaupoista saa.
Käytetyillä kirjoilla ei nykyään ole juurikaan jälleenmyyntiarvoa. Turussa on divari, joka mainostaa ulkostandyllään "Ostamme kirjoja". Sattui olemaan asiaa sinnepäin ja kirjoistakin runsaudenpulaa, joten laitoin auton takakonttiin satakunta kirjaa, sellaisia joiden tiesin olevan lukukelpoisia. Menin divariin ja esittelin kirjat myyjälle, joka ei ollut asiasta erityisen innostunut. Hän tarjosi koko satsista 20 €! En voinut ällistykseltäni kysyä kuin että oletko tosissasi. Hän kertoi olevansa. Nielin kitkerät kommenttini, sillä mitäpä se tyhjä taitaa, ja poistuin paikalta.
Ostin tässä talvella SPR:n myymälästä Laxnessin Salka Valkan ja Paroni von Raesteen muistelmat ja vielä jonkun kolmannen kirjan kilohintaan, yhteensä 2 €. Pari vuotta sitten Kittilässä lopeteltiin kirpputoria. Sieltä olisi saanut Grimbergin Kansojen historian ja Otavan Suuren Ensyklopedian ilmaiseksi. En ottanut, kun tuli ne aikanaan suurella rahalla hankituksi.- Näin tekisin
Laita kirjat myyntiin huuto.nettiin esim. 1-2kk:ksi, ja ne jotka eivät siellä mene kaupaksi, kiikuta divariin/kierrätyskeskukseen/kirjaston vaihtohyllyyn.
- Seppo.Jyrkinen
Sairaalat, vanhainkodit, koulut sekä nettimaailmaan sijoittuva http://www.bookcrossing.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24614328Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1443763PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283702Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1621450Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3531410Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn411190En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O101006Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok44893Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var8861En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔90736