Olen saanut taannoin pienehköt sakot Tallinnan poliisilta. Syynä oli tupakan tumppaaminen. Sakko pitäisi olla maksettu. Nyt menossa ensimmäisen kerran Viroon tuon jälkeen, onko käytännössä mahdollista rajalla tuo sakko tulisi jotenkin esiin. Itse epäilen, mutta silti olisi ihan mukava tietää.
sakot tallinnassa - maksukäytäntö
6
1229
Vastaukset
- jesjesjoo
Olen huomannut että nykyään rajavirkailijat vain katsovat passista että naama täsmää, eivätkä enää pahemmin lue koneella sitä passia (liekö EU jäsenyyden takia..). Luulen, että sakko voisi näkyä jos passin tiedot luettaisiin sinne koneeseen, mutta jos ei, niin tuskin se sitten tulee esiin. Mutta voihan ne satunnaisesti tarkastaa niitä passeja tarkemminkin.
- kiinnostaa
Anteeksi, uteliaisuuteni, mutta kiinnostaisi tietää millainen sakon suuruus tuollaisessa rikoksessa? Ja lisäksi että mistä muusta normaalista toiminnasta voi virossa saada sakot ?
- minä vain
kiinnostaa kirjoitti:
Anteeksi, uteliaisuuteni, mutta kiinnostaisi tietää millainen sakon suuruus tuollaisessa rikoksessa? Ja lisäksi että mistä muusta normaalista toiminnasta voi virossa saada sakot ?
Sakon suuruus oli noin 12 euroa.
- huonomuistinen
kiinnostaa kirjoitti:
Ylitin parkkiajan Viljandissa ja rapsahti 240 kroonin sakko. Kaiken lisäksi vaativat passin pankissa näytettäväksi, kun sitä maksoin. Miksiköhän? Olenkohan nyt rekisteröity?
- kulkija
huonomuistinen kirjoitti:
Ylitin parkkiajan Viljandissa ja rapsahti 240 kroonin sakko. Kaiken lisäksi vaativat passin pankissa näytettäväksi, kun sitä maksoin. Miksiköhän? Olenkohan nyt rekisteröity?
on keskikaupungilla 600 Kr (38,70€ ) kohtuullinen
menoerä Suomalaisillekin. - onko jollain sakkoja Viross...
minä vain kirjoitti:
Sakon suuruus oli noin 12 euroa.
Onko jollain Virossa sakkoja saaneella kokemusta siitä miten se on rajanylityksen kanssa? Itse otan kuitin varmuudeksi mukaan, vaikka oletankin ettei passia koneellisesti tarkistetakaan ja siinäkään se tuskin ongelmia tuottaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981030- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648