moneen otteeseen olen käynyt ostamassa kaupasta tupakkaa tai keppanaa ja aina kassaneidin ensimmäinen repliikki on että onks sul papereita? missä perinteinen moi oikein on?
tulee väkisinkin huono fiilinki, kun ei edes tervehditä asiakasta vaan ensiksi kysytään henkkareita.
ei jää hyvä maku suuhun kun poistuu kaupasta.
huonoa asiakaspalvelua
1
276
Vastaukset
- kärpsy
En tiedä oletko kokeillut, mutta jos et, niin kokeilepa: tervehdi itse kassaa ensin ja jos hermot kestää niin yritä vaikka hymyilläkin vähän. Saattaa myyjä vastata takaisin.
Jos olet itse noudattanut tätä kohteliaisuussääntöä, niin silloin tietysti on myyjältä aavistuksen huonohkoa asiakaspalvelua jättää tervehtimättä. Mutta ymmärrän kyllä myyjääkin, joka kenties joutuu laskuttamaan kymmeniä asiakkaita peräkkäin. Saattaa alkaa tervehtiminen tympimään. Vaikka se hei olisi kyllä aika helppo sanoa.
Entäs, onko sulla niitä papereita? Jos olet alaikäinen tai näytät kovin nuorelta, ymmärrän jossain määrin myyjää, joka joutuu olemaan tarkkana, ettei tee virhettä. Saattaa olla henkisesti valmistautuneita siihen, että nyt tulee asiakkaaksi joku, joka todennäköisesti aiheuttaa hankaluuksia. Silloin saattaa tervehdys helposti unohtua.
Ymmärrystä kehiin niin asiakkaan kuin myyjän puolelta, niin sillä se homma sujuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673