Painostus

nainen ihmettelee

Mies sanoo, että päädymme vielä yhteen, että olemme tarkoitettuja toisillemme. Meillä oli aikanaan juttumme, ja hän on sitä mieltä, että eräänä päivänä vielä tajuan, kuinka paljon häntä rakastan. Onko hän oikeassa? Voiko ihminen rakastua painostuksen alaisena? Onko jollekin käynyt niin? Mitä enemmän juoksen häntä pakoon, sen sitkeämmin hän minua piirittää.

20

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lal laa

Vedä sitä pataan. :)

• Koska teillä oli jo juttunne ja tiedät millainen mies on. Tuskin tulet rakastamaan häntä. Miehelle olet jonkinasteinen pakkomielle.
      Mikäli mies lähettää häiritseviä tekstiviestejä ja sähköposteja, tallenna ne ja tee tutkintapyyntö kotirauhan häirinnästä.

Älä vastaa puheiluihi, älä tekstareihin, kadulla sano korkeintaan päivää. Mieluummin ei sitäkään. Mikälli hän tarttuu käteesi, huuda "Irti minusta!".

Älä uhkaa rikosilmoituksella, tee se. Uhkaamisella hän saa aikaa valmistautua mitä kuulusteluissa sanoo.

• Fkewmfklemklwfe

Miksei tulisi rakastamaan?

Minusta vaikuttaa että tuo nainen on silleen "Äh kun se sai taas minut kiinni, kokeilempa karata uudelleen." ja jäänyt pohtimaan omia tunteitaan että onko kyseessä hänen osaltaan potentiaali tunteelle.

Luulisi sinunkin tietävän jo elämänkokemuksellasi että kyllä naiset järjestävät itsensä ulos ei-mieluisista tilanteista jos oikeasti haluavat, tosiasiassa nuo "Painostavat mies-siat" jotka jaksavat vaivautua toistuvasti naisen takia ovat hyvinkin mieluisia egobuusteja, etenkin kun heihin voi oikeast suhtautua myös potentiaalisina kumppaneina.

Jos naisen todellinen stressikynnys ylittyy mies jää kuin tikku paskaan. Tässä tapauksessa ei jää, joten kyseessä on selvästikin mieluisa tilanne - ei ehkä suunniteltu sellainen - mutta mieluisa.

• Fkewmfklemklwfe kirjoitti:

Miksei tulisi rakastamaan?

Minusta vaikuttaa että tuo nainen on silleen "Äh kun se sai taas minut kiinni, kokeilempa karata uudelleen." ja jäänyt pohtimaan omia tunteitaan että onko kyseessä hänen osaltaan potentiaali tunteelle.

Luulisi sinunkin tietävän jo elämänkokemuksellasi että kyllä naiset järjestävät itsensä ulos ei-mieluisista tilanteista jos oikeasti haluavat, tosiasiassa nuo "Painostavat mies-siat" jotka jaksavat vaivautua toistuvasti naisen takia ovat hyvinkin mieluisia egobuusteja, etenkin kun heihin voi oikeast suhtautua myös potentiaalisina kumppaneina.

Jos naisen todellinen stressikynnys ylittyy mies jää kuin tikku paskaan. Tässä tapauksessa ei jää, joten kyseessä on selvästikin mieluisa tilanne - ei ehkä suunniteltu sellainen - mutta mieluisa.

Pääpointti kohdassa "Voiko painostuksen alaisena rakastua?"
        Mielestäni ei voi. Huomioiden heidän seurustelleen aikaisemmin.

Mikään tosin ei ole mahdotonta, nykyinen Päivi Lipponen oli tuskastunut kun pääministeri Paavo Lipponen stalkkasi häntä pitkään, kunnes Päivi suostui tapailemaan Paavoa. Tosin Paavo ja Päivi eivät olleet seurustelleet ennen Paavon stalkkaamista.

Sinänsä aloittaja ei kertonut mitä tuntee ky. miestä kohtaan

• Fekwmfklemfklweef

No et sinä juokse karkuun. Jos haluat päästä eroon miehestä se onnistuu aina, automaattisesti.

Se mitä sinä teet on että alitajuisesti koitat mitata miehen kiinnostusta ja mitä kauemmin hän jaksaa jahdata sinua sen arvokkaammaksi koet itsesi - ja jätät valinnan keisarillisesta peukalonnostosta tai laskusta siihen pisteeseen kun se sinulle sopii.

Tässä suhteessa siis sinä leikit miehen kanssa ja mies leikkii sinun kanssasi. Tuossa ei ole mitään ongelmaa, on vain nainen joka ei tajua itseään ja osallistumistaan leikkiin joka häntä loppujen lopuksi viehättää.

• !!!!!::::::::::.....

Rauhoittukaa hyvät frouwat:::::::::::::::::

::::::::!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ap.

Okei sitten, sinä ja yksinkertainen.blondi olitte tavallaan oikeassa. Mutta.. :D

• ap.

Haista vittu!:-D

• Painostus ei toimi,

viettely taas toimii. Vaikuttaa siltä, että poika ei oikein osaa...

• niin?

Kuka palstan mies on kyseessä?

• ap.

EIpä todellakaan kukaan palstojen mies.

• Kympin Nainen

Kuulostat epävarmalta? Tiedätkö itse mitä haluat? Nautitko tuosta miehen piirityksestä? Ilmeisesti ainakin jonkin verran?

Mieti: minkälainen se ”teidän juttu” oli aikanaan? Miksi päättyi silloin? Sitten kun olet palannut niihin fiiliksiin joita sinulla oli juttunne päättyessä, voit miettiä että haluatko elää sen jutun uudelleen? Onko sillä mitään mahdollisuuksia? Jos et, niin lopeta toi naurettava leikki. Päästä itsesi ja mies vapaaksi. Tai jos molemmat nautitte leikistä, niin sano miehelle suoraan että tämä on vaan leikkiä kunnes löydät parempaa.

• ikää 60?

Vaikutat aika tylsältä tädiltä.

• Kympin Nainen
        ikää 60? kirjoitti:

Vaikutat aika tylsältä tädiltä.

No joo, on totta että olen aika kypsä ikäisekseni (about puolet tosta arvauksestasi) ja tätikin olen (veljellä on lapsi).

Tosikkokin ehkä olen joskus... Leikkiä toki aina voi, mutta on mielestäni reilua jos molemmat tietää että leikitään (jos kommenttisi nyt millään tavoin liittyi aloitukseen...)

Mutta mitäs minun ikäni tai muut ominaisuuteni sinua liikuttaa?

• be-eve
        Kympin Nainen kirjoitti:

No joo, on totta että olen aika kypsä ikäisekseni (about puolet tosta arvauksestasi) ja tätikin olen (veljellä on lapsi).

Tosikkokin ehkä olen joskus... Leikkiä toki aina voi, mutta on mielestäni reilua jos molemmat tietää että leikitään (jos kommenttisi nyt millään tavoin liittyi aloitukseen...)

Mutta mitäs minun ikäni tai muut ominaisuuteni sinua liikuttaa?

No mustakin ap:lla tuollaista teini-narsismia. Kun henkisesti kasvaa, niin ei vois vähempää kiinnostaa vonkaajien juoksuttaminen irl. Joillakin se kyllä kestää yli täti-iän, et se siitä.

• ap.

Kyllä mies tietää missä mennään. Ei hän mikään hölmö ole.

• Kympin Nainen
        ap. kirjoitti:

Kyllä mies tietää missä mennään. Ei hän mikään hölmö ole.

No mutta sitten ei kai mitään ongelmaa? Kannattaa vaan muistaa että ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön – voithan se loppupeleissä olla sinäkin jolle jää luu käteen vaikka juuri nyt olisitkin ”niskan päällä”. Tai sitten elätte loppuelämänne onnellisina yhdessä. Who knows?

Itse en tunteiden pakottamiseen usko, mutta tottahan sinulla itselläsi on varmasti aika hyvä käsitys onko ajatus edes ollenkaan mahdollinen (kun teillä kerran historiaakin).

• ciss~

Mies on suunnitellut parisuhteen Tukholma-syndrooman varaan.

• Onko hänen nimensä Mikko Takiainen? Tuntuisiko hyvältä olla Takiaisen rouva? Kyllä - ei - vastaus niin tiedät miten suhtautua häneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe