AKT:n ex-puheenjohtaja Timo Räty saa syytteen epäillystä Hilkka Ahteen kiusaamisesta.
Kihlakunnansyyttäjä päätti nostaa syytteen epäillystä työturvallisuusrikoksesta sekä pahoinpitelystä tai vammantuottamisesta vuosina 2006-2012.
AKT kalteritanko soi Rätylle
jopa 6 vuotta linnaa
2
72
Vastaukset
- Muutakin sakkaa,
Räty, Ruonala ja Harakka saivat jo joulukuussa syytteet työturvallisuusrikoksesta. Asianomistaja jutussa on AKT:n entinen työntekijä.
- Narsistin uhri
Valitettavasti pääsi aika vähällä.
Koska kukaan ei halua hankalimmista hankalinta ja ikävimmistä ikävintä rättänää palkata, sen oli pakko perustaa firma
http://www.ess.fi/?article=394249
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163