Golf V GT

Uusi VW:n omistaja

Kertokaas viisaat volkkarin omistajat mitenkä Golf V:seen asennetaan Philipsin LED-Päivävalot eli miten ne pitää kytkeä oikein? Kytkin pakkauksessa olevan ohjeen mukaisesti eli mukana tulevasta boxista mustajohto akun - napaan, punainen akun napaan ja oranssi ryöstäjälla ajovalon johtoon. Led-valot palavat vain kun käännän valokatkaisijan parkkivalo asentoon. Mielestäni noiden päivävalojen kanssa ei saisi parkitkaan palaa eikä myöskään takavalot vai olenko väärässä. Leimamieheltä kysyin asiaa kun kävin leimalla kolme viikkoa sitten ja sanoi ettei saa palaa muita valoja päivävalojen kanssa. Onhan se ärsyttävääkin käännellä aina valokatkaisijasta eli miten ne saa palamaan katkaisijan ollessa 0-asennossa. Täytyykö valoautomatiikka sammuttaa ja jos täytyy niin miten se tehdään ja paljonko suunnilleen maksaa? Autossa ei ole Xenon-valoja eikä sadetunnistinta. Olen tota sadetunnistinta joskus ajatellut jos sen asentaisi jälkikäteen mut en tiedä onko siitä vastaavaa hyötyä kun tunnistin maksaa n. 120€ mitä mieltä Golffimiehet olette? Kiitos tiedoista jos saan hyviä neuvoja!

7

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varvashiki.

Siinähän on jo olemassa päivävalot jotka toimivat alennetulla jännitteellä.
      Ääri oikealla vääntönupissa on varsinaiset pimeäajovalot.
      Miksi sun pitää viritellä tyhjänpäiväisyyksiä siihen autoosi?

• hajulukko

Miksi sun pitää kirjoitella tyhjänpäiväisyyksiä tälle palstalle?

• Varvashiki
        hajulukko kirjoitti:

Miksi sun pitää kirjoitella tyhjänpäiväisyyksiä tälle palstalle?

Siksi että teitä yksinkertaisia on vaan niin kiva kiusata.

• Uusi VW:n omistaja
        Varvashiki kirjoitti:

Siksi että teitä yksinkertaisia on vaan niin kiva kiusata.

Kyselin apua siksi kun noi volkkarin sähköissä on CAN-väylä ja niihin jos rupeaa tekemään muutoksia niin se ei ole ihan helppoa, vaan pitää tietää mitä tekee kommentoikaa jos olen väärässä. Vaihdoin tohon Golffiin paremman soittimen kun oli sellainen jäänyt omiin kätköihin. Soittimen vaihto sujiu ongelmitta kun osti kalliin merkkikohtaisen johtosarjan mut ei sillä niin väliä ole vaikka vähän maksoikin kun soitin toimii nyt oikein eikä ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. LED-päivävalot oli edellinen omistaja laittanut ne sumuvalojen ritilöihin mut ei ollut johtoja kytkenyt ja itte kytkin johdot paketissa olleen kaavion mukaisesti mut mielestäni ne toimivat väärin niinkuin jo ekassa viestissä kerroin ja siihen kyselin neuvoa jos ne saisi toimimaan oikein, koska en viitsi niitä ritilöistä irroittaa kun sitten mun tarvitsisi ostaa uudet sumuvalojen ritilät! Olen ihmetellyt näillä keskustelupalstoilla sitä et miksi pitää kommentoida asiaa JOS EI TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN EIKÄ OSAA NEUVOA SITÄ JOKA NEUVOA KYSYY VAAN KIRJOITELLAAN VASTAUKSEKSI KAIKKEA P*****A!!

• muMMo-95
        Uusi VW:n omistaja kirjoitti:

Kyselin apua siksi kun noi volkkarin sähköissä on CAN-väylä ja niihin jos rupeaa tekemään muutoksia niin se ei ole ihan helppoa, vaan pitää tietää mitä tekee kommentoikaa jos olen väärässä. Vaihdoin tohon Golffiin paremman soittimen kun oli sellainen jäänyt omiin kätköihin. Soittimen vaihto sujiu ongelmitta kun osti kalliin merkkikohtaisen johtosarjan mut ei sillä niin väliä ole vaikka vähän maksoikin kun soitin toimii nyt oikein eikä ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. LED-päivävalot oli edellinen omistaja laittanut ne sumuvalojen ritilöihin mut ei ollut johtoja kytkenyt ja itte kytkin johdot paketissa olleen kaavion mukaisesti mut mielestäni ne toimivat väärin niinkuin jo ekassa viestissä kerroin ja siihen kyselin neuvoa jos ne saisi toimimaan oikein, koska en viitsi niitä ritilöistä irroittaa kun sitten mun tarvitsisi ostaa uudet sumuvalojen ritilät! Olen ihmetellyt näillä keskustelupalstoilla sitä et miksi pitää kommentoida asiaa JOS EI TIEDÄ ASIASTA MITÄÄN EIKÄ OSAA NEUVOA SITÄ JOKA NEUVOA KYSYY VAAN KIRJOITELLAAN VASTAUKSEKSI KAIKKEA P*****A!!

HEI KIRJOITTAT HOONO SUOMI JA EPÄSELVÄSTI. SIKSI SAAT OUTOJA VASTAUKSIA. KUKAAN EI JALSA LUKE JUTTUSI LOPUIN!

• Varvashiki.
        Uusi VW:n omistaja kirjoitti:

Toistan siinä on jo olemassa päivävalot.
        Lopeta höpötys.
        Entinenkin omistaja oli tullut järkiin kesken projektin.
        On aika aikuistua ja lakata leikkimästä.
        Vaurioitat vielä koko auton sähköjärjestelmän.
        Tässä sinulle ASIALLINEN vastaus.Unohda......

• 15+11

Kysy Rotuari... tietää kaiken.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6043
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4792
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2843
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2105
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe