Ekaa kertaa ja hirvittää jajajaja

neiti 46

Nyt se sitten tapahtuu...ja kuten kerroin hirvittää. Pääseekö uudet ja oudot kasvot lainkaan tanssimaan? Pitääkö siellä "lehmäjonossa" oikeesti seistä tönöttää ja odottaa josko joku uhrautuisi? Jos en omaa tanssikenkiä enkä pussukoita..enkä edes hametta, olenko ihan toivoton tapus? Nyt joku vastaa "et, jos osaat tanssia?" ...mutta pääsenkö edes kokeilemaan???

Tää tulee olemaan kerta ja viimeinen tai jään koukkuun :)

Siis voisiko joku antaa muutaman aloitusvinkin???!! KIITOS

25

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herra 45

Sehän ei ole mikään uutinen että uudet ja oudot kasvot saavat seisoskella alkuillan. Sun pitää olla aktiivinen naistentunneilla ja kyllä niitä kiitoshakuja tulee jos homma vaan sujuu mukavasti. Kun tanssipaikoissa muiden tekemiset kiinnostavat niin jos sua hakee yksi hyvä tanssija niin kyllä toinenkin hakee heti perään.

Kuitenkin orkesterilla on iso merkitys sille minkälasia tanssijoita on paikalla joten ekan kerran jälkeen ei kannata lyödä pensseleitä santaan vaan menet sitkeästi muutaman kerran tanssimaan ja teet johtopäätökset vasta sen jälkeen.

• Minä94

Itsekin kävin vasta muutama viikko sitten ekaa kertaa tanssimassa ja voin sanoa, että oli oikein onnistunut ilta! Tanssittajia riitti ja sain kyllä tanssia ihan tarpeeksi. Toivottavasti sinullakin menee yhtä hyvin :)

• Hakuna

Sellainen vinkki, että pyri olemaan eturivissä. Jos naisia on paljon ja muodostuu useampi rivi niin ainakin itse haen tuntemattomia eturivistä. Tuttuja voi sitten "kaivaa" sieltä taaempaakin...
      Naistentunnilla aktiivista hakua heti kun miehiä vapautuu.

• Mr 51

Ole ihan normaali oma itsesi, muista hymyillä ja olla tanssimaan haluavan näköinen, niin tulen hakemaan jos samassa paikassa ollaan :)

• hannu...

Rohkeasti vaan sinne riviin. Mutta osta nyt kuitenkin ensin ne tanssikengät!
      Korkeakorkoiset kengät karkoittaa monta hyvää hakijaehdokasta.

• tarkka vainu

Just noin, hyvä neuvo!

Korkokengät jalkaan ja varma haku!

Muistaa pitää kuitenkin että miehet eivät yhden "tavaran" ympärillä kauaa pyöri!

• Niskalakulaus
        tarkka vainu kirjoitti:

Just noin, hyvä neuvo!

Muistaa pitää kuitenkin että miehet eivät yhden "tavaran" ympärillä kauaa pyöri!

Sinä ja sinun tavarasi. Kas kun ei minihame.

• yks jos jättää niin
        Niskalakulaus kirjoitti:

Sinä ja sinun tavarasi. Kas kun ei minihame.

Minihameen ympärillä taas pyörii usein useitakin miehiä !!!

• Minihameet ja pikkar
        yks jos jättää niin kirjoitti:

Minihameen ympärillä taas pyörii usein useitakin miehiä !!!

Minihameen ympärillä pyörii parhaat miehet ,siinä satavuus tuplaantuu.

• Housut tiviisti jala
        tarkka vainu kirjoitti:

Just noin, hyvä neuvo!

Tavaran ympärillä ,kanataako pyöriäkkään ,sain kauhean syyhyn mieheltä ,
        tansseissa kannattaa miettiä kanattaako lähteä miestenmatkaan .

• Oikein oikein
        Housut tiviisti jala kirjoitti:

Tavaran ympärillä ,kanataako pyöriäkkään ,sain kauhean syyhyn mieheltä ,
        tansseissa kannattaa miettiä kanattaako lähteä miestenmatkaan .

Näin on.

• Mies 55 senioritanss

Tyrkyllä seisominen, ei houkuttele. Ja hakiana on vaikea paikka hakea. Markkinameininkihän siinä pelaa, jos on markkina-arvoa, ja houkutteleva .

Kunhan on markkina-arvoltaa kiinnostavimmasta päästä. Jos hakuja ei kuulu 46 vuotiaalle, niin vaihda paikkaa seniori tansseihin. Siellä 46 vuotiaan markkina arvo on huipussaan.

• tarkka vainu

Noin just!

vaikka tanssitaitoinen olisikin niin ulkonäköhän se on kaikkein tärkein. Justiin että onko "markkina-arvoa" vai ei!

• ei voi olla totta
        tarkka vainu kirjoitti:

Noin just!

vaikka tanssitaitoinen olisikin niin ulkonäköhän se on kaikkein tärkein. Justiin että onko "markkina-arvoa" vai ei!

Mulla on onneksi kumpaakin. Kiva kuulla joka ilta että on hyvä peffa ja pidä noita housuja. Ompas sulla sexikäs pusero tänään ... sä olet aina niin kaunis.

Siis osaan myös tanssia ja minua eivät yleensä kävelijät vaivaudu hakemaan.

Toki saan kuulla myös että: mä rakastan sua ... eikun siis sun tanssia. Sä menet mitä vaan ja miten vaan. Hain sua kun tiesin että meillä menee tämä niin hyvin ... hyvä kun olet täällä tänään !!

Kaikkeen tottuu ... Tsemppiä!!

• Mieti asiaa

niin että esim mitä sinun ostoskärryysi tarttuu kaupassa, eikös siihen yleensä ne uudet oudot tuotteet ilmaannu jos ne on olleet "tyrkyllä" eli siinä
      nokan edessä ensimmäisenä, syitä en tässä lähde arvuutteleen mutta noin se menee.
      Esitanssittaja "uudelle kasvolle" on hyvä asia silloin muut huomaavat sinun olevan lattialla ja eivät he niin sitä askellusta seuraan vaan sitä että yleensä olet tullut tanssimaan ja joku on hakenut.
      Lopuksi aina ei kauppareissukaan tuota toivottua tulosta, älä lannistu aina on ihminen löytänyt tanssittajan/seuraa lavoilta joskus ensimmäisellä kerralla toisinaan se tarvitsee enemmän kertoja, usko pois.

• tanssin taikaa

Mä ainakin kerään kaupasta niitä tuttuja ja turvallisia tuotteita rattaisiin, mutta muutama kokeilu / uutuus mahtuu mukaan!

Olen miettinyt asiaa!

• Uudistuksia lavoille
        tanssin taikaa kirjoitti:

Mä ainakin kerään kaupasta niitä tuttuja ja turvallisia tuotteita rattaisiin, mutta muutama kokeilu / uutuus mahtuu mukaan!

Olen miettinyt asiaa!

Liikkuvuutta tyrkkyriviin saisi.

Kun jaettaisin tyrkkyrivi aina jokaiselle tanssilajityylille sopivaksi.

Ne jotka osaavat esim. cha cha tanssia - he siirtyvät tyrkkyrivin vasemmallepuolelle ja muut toiselle puolen.

Näin parkettien partaveitsi näkisi ketä kannattaisi hakea lajityyppiseeb tanssiin.
        Ja tavallinen tallaaja hakisi niitä muita.

Helpottaisi kummasti hakumenettelyä , ja samalla kädenalitustanssiat siirtyisivät omaan karsinaansa, pois tavallisten tanssioiden joukosta.

Siis aidattu karsina, joka erottaisi eri lajityypit toisistaan. Karsina voisi olla valojuova katosta.

• Uudistuksia lavoille kirjoitti:

Ne jotka osaavat esim. cha cha tanssia - he siirtyvät tyrkkyrivin vasemmallepuolelle ja muut toiselle puolen.

Näin parkettien partaveitsi näkisi ketä kannattaisi hakea lajityyppiseeb tanssiin.

Helpottaisi kummasti hakumenettelyä , ja samalla kädenalitustanssiat siirtyisivät omaan karsinaansa, pois tavallisten tanssioiden joukosta.

Siis aidattu karsina, joka erottaisi eri lajityypit toisistaan. Karsina voisi olla valojuova katosta.

Näinhän tuo on viisainta.....jokainen omaan karsinaans`......

Ja mie lähen koht` salsa escuelaan tääl Las Palmasis` jos` vietän neljättä talveani.

Edukasta on...vain 40 euroa kuukaudessa....

Suosittelen jos tänne poikkeette jokskii aikaa: Paso a Paso

c/Primero de Mayo. 44

Tanssin iloja ja harrastakaa muutakin liikuntaa.......

• myös tanssimassa :)
        Uudistuksia lavoille kirjoitti:

Tanssityylistä viis !. Samat naiset ja miehet tanssivat monella tyylillä
        ja mukautuvat aina viejän toiveiden mukaiseen tanssiin - veivaus tai suljettu ote.

Veivaaja voi siis olla illan aikana ihan mielellään tavallisen tallaajan käsissä ;)
        Vaihtelu jus tanssityylillä tekee tanssi-illasta värikkään.
        SINKKUJA -
        Näitä ryhmiä voisi vinkata muille tanssijoille tai hakualueelle merkiksi.
        Ketkä ovat seuranhakua vailla ! Sinkuille olisi helpompaa löytää
        tanssiseuraa toisesta sinkusta ei näin ollen tarvitsisi illan aika tehdä turhia hakuja
        noihin vain tanssimassa oleviin !!!

Vanhan ajan lavaromantiikka takaisin tanssilavoille - Kiitos !

• mukaan vain

Mun likkakamu ei osannut kun pikkasen perustansseja tulessaan mukaani lavoille syksyllä. Olen konkari itse.

Tosiaankin mun tutut jotkut joskus hakevat häntäkin, kun hän ihan kiva. Ei mun seurani niin hiveästi vaikuta.

Hän on vaalea ja ihan nättikin. Hän pääsee ihan hyvin tanssimaan ja kehittyy .... hän viihtyy lavoilla siinä missä minäkin. Siis uudella kasvolla on toiveita siinä missä muillakin.

• En anna

Ekakerta aina hirvittää ,muistan kun nainen riisui vaatensa pois ,en meinannut uskaltaa katsoa piparia ,pikkasen vilkuilin ja pakenin .

• Oikein oikein

Näin on

• Neiti 46

Kiitos vinkeistä...tuli siis lauantaina kokeiltua, tai paikalle menin. Askeltakaan en tanssilattiaa tanssien kuluttanut! Ok, oma syyni! En vaan kyentynyt siihen riviin :( . Se miesten tapa toimia...otti kupoliin. Seistä nyt rivin edessä kädet puuskassa arvostelemassa tanssihaluisia naisia päästä varpaisiin ja naiset kiltisti odottavat. Jos ei hakijaa saapunut...istuttiin nöyrästi odottamaan uutta hakua ja sama tilanne toistui..jopa monta kertaa.
      Mun ylpeydellä tohon en kyennyt. Ja kun oli naisten haun vuoro...annoin mennä ohi, ne ylimieliset ukot otti päähän ja ärsytti..eikä ollut edes silmäruokaa ;) .

Täytyy siis odotella josko joskus saisin jonkun kavaljeerin mukaan ja ...sitten.

Mutta ei varmaankaan ihan lähiaikoina tanssilavalla. Ravintoloiden tanssilattialta mut kyll löytää ku mut voidaan hakea baaritiskiltä tai jopa pöydästä.

Mukavia tanssihetkiä teille kaikille muille!!

• taas viikon päästä !

No joo kyllähän niitä naisia piisaa. Ei haittaa jos on yksi vähemmän enskerralla. ;))

Ei ne kaikki ukot ole ylimielisiä. Mulla oli tosi hauskaa tutussa paikassa ja tanssin kaikkea mahdollista. Mukavia miehiä ja myös silmänruokaa. Melkein kaikki herrat tosin jo ennestään tuttuja. Taisi siinä jokunen uusikin olla ;)).

Kiitti herrat !!

• Tanssiin...

hurahtanut "aloittelija" mies tuntee syvää myötähäpeää.Itse olin myös tansseissa lauantaina, ja hain suoraan sen enempää silmäilemättä daameja lattialle..monta "tyttöstä" kerkesin tanssittaa mutta liian monta jäi riviin odottamaan.Mutta ensi lauantaina taas tanssimaan.Ainoa hakukriteerini on daamin pituus, vähän pitempi voi olla mutta selvästi pitempi onkin eri juttu.Ei muutakuin uudelleen riviin tai reilusti hakemaan naistentunnilla...vain törkimys antaa pakit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32