Voiko lentäkentällä yöpyä

Loma lopuillaan

kun pelkään lähtöselvitysjonoja ja myöhästymistä lennnoltani. Täällä aikaisemmin käydyt keskustelut eivät ole vakuuttaneet minua joten olen valmistautunut tulemaan lennolle jo kymmentäkin tuntia ennen vain saadakseni mielenrauhan.

9

334

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moni yöpyy kentällä

Juu, lentokenttähotellissa voi yöpyä. Hotellista pääsee kävelemällä 3 minuutissa lähtöterminaaliin maanalaista käytävää pitkin. Kentän yhteydessä on Novotel Suvarnabhumi Airport. Lisäksi kentän lähellä on muitakin hotelleja, joista pääsee kentälle n. 15 minuutissa.

• on meitä

että mitä? 10 tuntia ennen jatkolentoa....anna minun nauraa ja tyhmästä päästä kärsii koko roppa....

• .-.

Katoppa vasta toinen vastaaja oli narsisti.

• näinpäs

Kansainvälset lentokentät ovat auki 24 h joten mikään ei estä nukkumasta siellä.
      Jos et aiheuta häiriötä niin kukaan ei tule häätämään sinua pois.

Tätä kaiketi aloittaja kyseli ?

• Loma lopuillaan

Kiitos! Nimenomaan tätä kysyin. Aion olla kentällä sen odotusajan.

• ota hotelli
        Loma lopuillaan kirjoitti:

Kiitos! Nimenomaan tätä kysyin. Aion olla kentällä sen odotusajan.

Lähtöselvitys aukeaa kuitenkin vasta pari-kolme tuntia ennen koneen lähtöä, joten et pääse sinne kansainväliselle puolelle sitä ennen. Se ennen lähtöselvitystä oleva odotustila on aika ankea eikä siellä ole kuin kovia muivituoleja. Et pääse pitkäksesi. Ei siis ehkä kannata nukkua siellä odotustilassa, koska siellä on hotellikin sitä varten että voi nukkua.

• Kentällä on hotelli
    • nukkumapaikka

Pitkänsillan alla on hyvä nukkua kesäisin. Dösiä menee koko ajan, ettei haitta, vaikka yhestä myöhästyiskin. Ei lähtöselvityksiä eikä muuta härdelliä.

• Vaihtoehtona

Hei.
      Lähtöselvitys avautuu tosiaan aikaisintaan kolme tuntia ennen koneen lähtöä.

Voisithan viipyä viimeisen yösi omassa hotellissasi. Varaat vain taksin etukäteen hakemaan niin, että olet viimeistään neljä tuntia ennen koneen lähtöä kentällä.
      Tuossakin on pari tuntia liikaa, mutta jos haluat pelata varman päälle, niin onhan se joka tapauksessa parempi - ja mukavampi- vaihtoehto kuin notkua yö niillä muovituoleilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      293
      1185
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      298
      1085
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      938
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      859
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      78
      853
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      571
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      528
    Aihe