Onko tarpeeksi suuri ?

syrkit<3

Eli mietinkö , onko tämä duna sopiva syyrialaiselle? :
http://www.mustijamirri.fi/tuote/ferplast-maxi-duna-jyrsijän-häkki-99-x-51-5-x-37-cm/002020/
^^ Lukekaa mitat & muutenki ;33

Sitten mitä virikkeitä voisin laittaa tuonne , kun tiedossa perustarvikkeet pajusilta , tikapuut & heinäpesä.Kun en keksi mitään.Jos tulee jotain tilattavia juttuja , oiskiva linkit !!

Kiitos ;33

8

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 153

Oikein mukavan kokoinen syyrialaiselle.

Putket ovat usein hamsterille mieluisia.

• syrkit<3

Juu. Olen sitä miettinytkin , mutta en ole löytänyt tarpeeksi suuria putkia , ettei hamsu jää jumiin..

• Tiitussan

Mun syyrialaisella oli juuri tuon kokoinen häkki, eli minusta tuo on sopiva :D Y ksi virike, mistä hamsterini ilmeisesti tykkäsi oli tällainen putki: http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakkitarvikkeet/tunnelit_majat/143090

Myös Faunattaressa on myynnissä tuon linkin kaltaisia puisia valmiiksi rei'itettyjä putkia, jotka ovat syrkki kokoisia.
      Myös tälläinen voisi olla hyvä piilopaikka: http://www.zooplus.fi/shop/jyrsijat/hakkitarvikkeet/tunnelit_majat/143086

Myös erilaiset puiset kiikkulaudat ovat olleet minun hamstereilleni hyvä virike. Tässä linkki sellaiseen: http://www.petshop.fi/small_pet_accessories/toys/trixie_wippe_seasaw.html

Onko sinulla heinäpesän lisäksi myös jokin mielellään puinen ja pohjaton mökki/talo? Omat hamsterini nimittäin ainakin asuivat mielummin talossa ja heinäpesä toimi jyrsittävänä piilopaikkana :D

• 153

Itse olen yhdistänyt esim. vanhoja Pringles putkiloita toisiinsa, sekä viennetta jäätelön tyhjiä pahvilaatikoita ja peittänyt purujen alle.

Tuo tunneli mutkalla vaikuttaa kyllä vaaralliselta, varsinkin syyrialainen voi jäädä jumiin koska halkaisija noin pieni, kommenteissa ainakin mainittiin myös terävistä tikuista tunnelin sisällä. En kuvauksen ja koon perusteella suosittele. Ehkä kääpiöhamsterille hyvä.

Ja noita kiikkulautoja en ole itse koskaan ymmärtänyt hamstereilla, mutta kukin tyylillään.

• syrkit<3

Tiittusan // On mulla puinen mökki sille ;33

• floweridea

Minun kääpiöhamsterillani on tuon kokoinen häkki, joten en ole varma, onko siellä tarpeeksi tilaa syyrialaiselle, kun paljon virikettä pitäisi mahtua.

Sitten sellainen vinkki, että:
      1. Ota vessapaperirulla 2. Litistä se littanaksi 3. Leikkaa saksilla siitä sellaisia rinkuloita noin 5-10 4. Yhdistä rinkuloita toisiinsa avaamalla ne ja laittamalla toistensa päälle. 5. Kun se on valmis, hieman ehkä tähteä tai jotain kukkaa muistuttava, voit laittaa väleihin herkkuja. Se on hyvää aktiviteettia!

• floweridea

Anteeksi kamalasti, tuo on varmasti syyrialaiselle sopiva häkki, minun hamsullani onkin hieman pienempi ;) Mutta se on kääpiö. Anteeksi, hyvä häkki varmasti...!

• HamHamMaa

Onko sen pakko olla duna? D: Häkissä ilma vaihtuisi paremmin, ja saisi ehkä jopa halvemmalla isompia.. Mutta tapansa kullakin, älä anna tämän kommentin vaikuttaa valintaasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      113
      7247
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      42
      1270
    Aihe