Mohawkin tuotteet hyviä?

mohawkki

7

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaf

voi noista maxboomin tuotteita ainakin suositella, paljon muuta kokemusta ei ole.

mutta laatumerkki tuo taitaa silti olla kun testejä voittanu..

• dodiii91

Joo. Hyviä kamppeita on. Just tuolla setupilla pääsisit maxboomissa 400W luokkaan jolloin saisit vielä parikymmenystä hyvitystäkin. Uusiahan nuo tietenkin on mutta kannattaa harkita käytettyjenkin ostamista. n. 400€ voit saada dynamicsin/focuksen 15" subbarin ja kans 1.5kW digin. On tuolla maxboomi sivulla näkyny reconettujakin subeja 150€ ja välillä ollu ext3000 myynissä 250-300€ jolloin paukkuja alkais riittämään pitemmäksi aikaa. Tosin 3kW alkaa vaatimaan jo että kuparia on ihan oikeasti ja isot akut. Tässäpä vähä mietittävää sulle. Osta nuo jo uutta haluat, mutta käytettynä voisi saada ainaki varmaa paine kamaa ja oikealla kotelolla kans varmasti saisi matalaa.

• bonzo_94

Joo itse ajattelin juuri samanlaista pakettia ostella. Tähän mennessä ollut kokeilussa mohawkin 10'' 55€ elementtejä 2kpl ja mohawkin ms300.2 vahvari potkittamassa ja hinta laatu suhteeltaan aivan mahtavaa kamaa! Ja tuotteethan testataan 3 eri tehtaalla ennen myyntiin lähettämistä... ja aijempaan kommenttiin vedoten kyllä itse olen suosinut uuden ostamista vaikka vähän kalliimmaksikin tulee sillä melkoista tuuripeliä alkaa rahoja ennakkoon tilille lähetellä ja miettiä sitten toimiiko elementit/vahvarit... MOHAWK RULES

P.S kato jj-tuonnilta vielä mohawkien hintoja (ei löydy pakettina)

• mohawkki

Hyviä pointteja, kiitos niistä

Tarkastelin noita hintoja ja näyttäis olevan aika linjassa noi autohifin tuotteet, paitsi nyt kun on joku avajaistarjousviikko niin saa -10%, ja näköjään jos tykkää naamakirjassa niin sais -5% vielä lisää, eli pitää vissii sinneki sitte rekisteröityä siksi aikaa että saa edut käyttöön :D

noiden alennuksien jälkeen ollaanki jo semmosissa hinnoissa että kannattaa uutena ostaa.. Tosin kokemuksia en tuosta puljusta löytäny, mutta taas tuon firman pääasiallisesta liikkeestä joka myy atk tavaraa niin oon vissiin joskus jotani tilannukkin ja sillo homma toimi.

Pitänee katsoa miten tuo toimii, en käytettyjä kyllä näissä jutuissa niin suosi kun koskaan ei tosiaan tiiä tuleeko tavara ja jos tulee niin minkälaista...

• mohawkki
        mohawkki kirjoitti:

Hyviä pointteja, kiitos niistä

Tarkastelin noita hintoja ja näyttäis olevan aika linjassa noi autohifin tuotteet, paitsi nyt kun on joku avajaistarjousviikko niin saa -10%, ja näköjään jos tykkää naamakirjassa niin sais -5% vielä lisää, eli pitää vissii sinneki sitte rekisteröityä siksi aikaa että saa edut käyttöön :D

noiden alennuksien jälkeen ollaanki jo semmosissa hinnoissa että kannattaa uutena ostaa.. Tosin kokemuksia en tuosta puljusta löytäny, mutta taas tuon firman pääasiallisesta liikkeestä joka myy atk tavaraa niin oon vissiin joskus jotani tilannukkin ja sillo homma toimi.

Pitänee katsoa miten tuo toimii, en käytettyjä kyllä näissä jutuissa niin suosi kun koskaan ei tosiaan tiiä tuleeko tavara ja jos tulee niin minkälaista...

Tilasin ton tarjouspaketin kun niin paljon aleja oli saatavilla.

Kerkesin tuon jopa asentamaankin pikaseen, ja aika hyvin soi kyllä kieltämättä. Näin uutena tulokkaana omissa laitteissa saa kyllä hyvät pisteet.

• harrastelija4

Itellä 2 x Mohawk titanium MT-1244 ja soi paremmin mitä uudemman malliset rainbow ambossit. Itellä oli noita ambosseja 2 kpl, ei toki huonoja nekään.

Mohawkeilla matalat tulee VOIMALLA ja erottelee hyvin! Ei todellakaan pelkkä painebasso.

• suossssittelen

Samaa mieltä, ja onhan toi mainetta niittänyt testeissä. Ehdottomasti kokeilun arvosia noi mohwakit on. Itellä nyt 3xMT-1244 ja focuksen vahvareita pari niitä soittamassa sillattuna. Isompaankin autoon riittää mökää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4184
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3607
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3329
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2860
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2329
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2318
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2052
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1646
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1517
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1506
    Aihe