Sukulais kyssä !

Anna-Mari

Olen itse 13.5 v ja meillä on tosi iso suku ja käydään kylässä usein, mua on ruvennu häiritsee aikas paljon meidän sukulaismiehet jotka on jotain 30-40 v kun ne aina mulkoilee mua, siis tuntuu että rintoja ja kaikkee. Ne tekee sen viel sillee et kun ollaan jossain vähänkään sivussa niin ne kattoo suoraan häpeilemättä tisseihin ja haaroihin. Rupee nyppii, pitäiskö puhuu mutsille, en vaan oikein uskalla jos ne ei ookkaan tosissaan ja mää vaan luulen? Onks kellään muilla käynnyt sukulaisten kaa tällee?
Please vastatkaa....

7

1725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joops

      Rohkeasti potkaset joka äijää tarpeeksi napakasti nivusiin, jos ne vähäänkään yrittää koskea suhun.

    • Larzi

      ...Se pysyy katselussa, VAIN katselussa, voit olla vielä huoleti. Toisaalta ala-ikäisen KATSELUKIN on kiellettyä...Mutta pidä huoli ittestäs! Jos menee vähänki yli ni kerro heti äitilles tai jollekki johon luotat. Jos jotain sit tapahtuu ni pitää heti kertoo, jos et kerro se voi tapahtuu sulle monta kertaa....
      Tsemppiä!

      • pomppas

        ...ala-ikäisen KATSELUKIN on kiellettyä..
        Jassoo, ja mikähän laki senkin määrittelee. Jumankauta alaikäset saa tehdä mitä vaan ja sitten aletaan vinkua että niitä ei muka sais edes katsoa.
        Onpahan taas kommentteja.


      • Häh?

        "ala-ikäisen KATSELUKIN on kiellettyä..."

        Juu, ja ala-ikäisen katselusta kirjoittaminen se vasta tosi kiellettyä on. Alaikäiselle juttelemisesta selviää ensikertalainen ehdollisella. Huh, hei, kaikkea sitä näkee ja kuulee.


    • ...

      joojoo...tottakai...

    • Siat

      Sanot niille että onko tarpeeksi nuorta ja kiinteetä, vitun vanha pervo:))

    • noh

      elikkä justiin murrosiän alkupuolella nyt ajatukset saattaa olla vähä vääristyneitä. ootahan vaa ku rupeet angstaileen vanhemmilles. oikeasti, kuka jaksaa kokoajan vahdata toisen naamaa? mä ainaki kattelen vähä sinne tänne, mutta en mielestäni yhtään liikaa. jos nyt jonkun ihmisen katse välillä käy alempana kun mitä yleensä nii ei siitä ny kauheeta metakkaa pitäis nostaa. kyllä kai ne funtsii että "jaahas, tyttö alkaa tulla murrosikään" mutta ne todellakaan usko että ne sua koskaan aikoo käyttää saatika että sä kiihottaisit niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      778
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe