Lumityö 2013 myös 2014.

lumityo2013

Etsitään vuoden 2013 asiakaitaa ! ! ! kukaa haluaa tehokaa ja siisti työjälkeen lumien pudotuksestä, toimimme kokoo suomen alueellä ja jokainen asiakas löytää oma talon lumien siivouksen porukka. Pidämmee puhtaana kaikki omakotitalo, kerrostalo, mökki, rivitalo, talo pihaat , ja myös kaikki muut paikkaat missä tarvitsee käsin puhdista lumet pois. Tilaa aikasestiin työporukka valmiin hyvän hintaan ! Hommat tulee hoidettuu just näin kuin asiakas haluaa . Jos sen juttu kiinosta sitten laittaa vaan säköpostia tulemaan ja voisimme sopii asia tärkeämmin.

[email protected]

8

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolipu

"oikeat" firmat eivät mainoista näillä palstoilla... ja siltikin joku aina haksahtaa näihin? :(

• Tule LUMI, tule

Paljon lunta toivotaan ensi talveksikin niin perseaukiset urakoitsijat on taas kusessa. 3 viimeistä talvea on putsannut Leijonatalot, Paasikivitalot ym hörhöt pois häsäämästä.

• Itse asiassa perseaukiset kun tekevät tilauspohjalta työtä, niin ovat kusessa jos on vähäluminen talvi... Kun lunta tulee kunnolla, päästään ajamaan yötä myöten keikkaa ja rahan tuloa on vaikea estää. Muuten pitäisi maksaa vain palkkaa ilman tuloja. Paha rasti.

• 5735139088888
        The_Rat kirjoitti:

Itse asiassa perseaukiset kun tekevät tilauspohjalta työtä, niin ovat kusessa jos on vähäluminen talvi... Kun lunta tulee kunnolla, päästään ajamaan yötä myöten keikkaa ja rahan tuloa on vaikea estää. Muuten pitäisi maksaa vain palkkaa ilman tuloja. Paha rasti.

Tämä on kivitalopalsta, eikä lumenpudotuspalsta.

• kylmaar 6

Kyllä kivitalonkatolle sattaa sataa lunta.
      Mutta se sulaa kyllä pois jos ei ole kiviyläpohjaa.
      Siporex on niin tiivis ettei sulaa millään pois ei ole vuotokohtia.
      Kuten lecapaputaloissa puinen yläpohja.
      Näissä tarvitaan halpoja vironpoikia.

• Surkea siporex

Mulla lecaharkkotalo ja ontelo yläpohja. Paljon tiiviimpi ja massivisempi kuin hötörex.

• Mulla tiivein
        Surkea siporex kirjoitti:

Mulla lecaharkkotalo ja ontelo yläpohja. Paljon tiiviimpi ja massivisempi kuin hötörex.

Mulla taas lammiharkkorunko ja hyvät teipit yläpohjan muovissa... Lumet ei sula varmasti katolta kun on niin tiivis. Pittää soittaa viron pojille et tulee putsaa katot ja kiinnittää noi rännit samalla. Jäi niiltä viimeksi tekemättä

• kaikpois

Minäki puhistaa kaiki, autot, talot ja kaiki. Autot helpoja puhistaa, vaan takalasi puhtaaks ja näkee onko mitää puhistettavaa. Ota vain hjyvä vakuutus ja homma ok.
      40 sule 60 mule onko hjyvä.
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4403
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2661
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2625
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2299
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2055
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1764
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe