Etsitään vuoden 2013 asiakaitaa ! ! ! kukaa haluaa tehokaa ja siisti työjälkeen lumien pudotuksestä, toimimme kokoo suomen alueellä ja jokainen asiakas löytää oma talon lumien siivouksen porukka. Pidämmee puhtaana kaikki omakotitalo, kerrostalo, mökki, rivitalo, talo pihaat , ja myös kaikki muut paikkaat missä tarvitsee käsin puhdista lumet pois. Tilaa aikasestiin työporukka valmiin hyvän hintaan ! Hommat tulee hoidettuu just näin kuin asiakas haluaa . Jos sen juttu kiinosta sitten laittaa vaan säköpostia tulemaan ja voisimme sopii asia tärkeämmin.
[email protected]
Lumityö 2013 myös 2014.
8
163
Vastaukset
- kolipu
"oikeat" firmat eivät mainoista näillä palstoilla... ja siltikin joku aina haksahtaa näihin? :(
- Tule LUMI, tule
Paljon lunta toivotaan ensi talveksikin niin perseaukiset urakoitsijat on taas kusessa. 3 viimeistä talvea on putsannut Leijonatalot, Paasikivitalot ym hörhöt pois häsäämästä.
Itse asiassa perseaukiset kun tekevät tilauspohjalta työtä, niin ovat kusessa jos on vähäluminen talvi... Kun lunta tulee kunnolla, päästään ajamaan yötä myöten keikkaa ja rahan tuloa on vaikea estää. Muuten pitäisi maksaa vain palkkaa ilman tuloja. Paha rasti.
- 5735139088888
The_Rat kirjoitti:
Itse asiassa perseaukiset kun tekevät tilauspohjalta työtä, niin ovat kusessa jos on vähäluminen talvi... Kun lunta tulee kunnolla, päästään ajamaan yötä myöten keikkaa ja rahan tuloa on vaikea estää. Muuten pitäisi maksaa vain palkkaa ilman tuloja. Paha rasti.
Tämä on kivitalopalsta, eikä lumenpudotuspalsta.
- kylmaar 6
Kyllä kivitalonkatolle sattaa sataa lunta.
Mutta se sulaa kyllä pois jos ei ole kiviyläpohjaa.
Siporex on niin tiivis ettei sulaa millään pois ei ole vuotokohtia.
Kuten lecapaputaloissa puinen yläpohja.
Näissä tarvitaan halpoja vironpoikia.- Surkea siporex
Mulla lecaharkkotalo ja ontelo yläpohja. Paljon tiiviimpi ja massivisempi kuin hötörex.
- Mulla tiivein
Surkea siporex kirjoitti:
Mulla lecaharkkotalo ja ontelo yläpohja. Paljon tiiviimpi ja massivisempi kuin hötörex.
Mulla taas lammiharkkorunko ja hyvät teipit yläpohjan muovissa... Lumet ei sula varmasti katolta kun on niin tiivis. Pittää soittaa viron pojille et tulee putsaa katot ja kiinnittää noi rännit samalla. Jäi niiltä viimeksi tekemättä
- kaikpois
Minäki puhistaa kaiki, autot, talot ja kaiki. Autot helpoja puhistaa, vaan takalasi puhtaaks ja näkee onko mitää puhistettavaa. Ota vain hjyvä vakuutus ja homma ok.
40 sule 60 mule onko hjyvä.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818